![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je dat cijfer voor de vuist weg geven: 0. Holibi's bestaan namelijk niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar de vraag is nog niet beantwoord geweest?
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk niet dat de cijfers anders liggen omdat ze een ander geloof hebben.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Er zal ook onder moslims een percentage van om en bij de 10% homoseksueel zijn, alleen zullen ze er aanzienlijk minder voor uitkomen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als die knuffelmoslims van jou ooit eens aan de macht zullen komen, ben jij één van de eersten die door hen, geheel indachtig de wijze woorden van mohammed de pedofiel, ritueel van een toren gesodeflikkerstraald worden. Maak je borstjes maar alvast nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat zegt de sharia hier over?
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zouden alle homo's dan daar niet eerst moeten tegen zijn?
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je zo tegen fascisten bent, doe je er goed aan tegen de oprukkende islam te zijn want dáár zul je de grootse fascisten vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zonder mezelf islamofoob te noemen, heb ik het niet zo voor al dat moslimgedoe. Mijn vermoeden rijst dat wij twee gelijk gestemde zielen zijn. ![]() ![]() Ik vind dat we al te lang aan de zijlijn staan toe te kijken hoe de islamisering in Europa toeslaat.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 21 november 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang ze niet in m'n kont bijten, mogen ze blijven. Wel zélf voor kost en inwoon zorgen eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Voila, dit is nu eens een topic die onze Roze Poedel op het lijf geschreven is en het enige wat hij kan antwoorden is zever. Had ik het geweten, ik had ook rechten gestudeerd, want moeilijk kan het niet zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() het is heel eenvoudig.
Allah heeft de stad van Lut platgebrand omdat men er zich inliet in homoseksualiteit. Voor mij is dat bewijs genoeg dat in Islam er geen plaats is voor homo's
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Geen dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit is een modeverschijnsel onder mentaal-instabiele en overge-emotioneerde westerse mannen, en door de decadente reclamewereld-getraumatiseerde vrouwen
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Ik accepteer jouw aanwezigheid hier maar voor de rest schrijf je de grootste onzin. wat ben ik toch ruimdenkend! ![]() Laatst gewijzigd door jan hyoens : 22 november 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |