Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2007, 21:46   #81
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Daarstraks naar het evenement "België knuffelt - les belges s'embrassent" geweest in Leuven. Een redelijk zielige vertoning, eigenlijk. Van de aanwezige Belgicistische studenten was slechts een minderheid Vlaming. Het speciaal voor dit evenement afgebakende gebied was slechts voor 1/2 bezet. De Brabançonne die in beide landstalen gezonden werd, leek eigenlijk meer op een kakafonie van onduidelijk geroezemoes. Een enorme politiemacht was aanwezig om ervoor te zorgen dat de NSV, enkele leden van de V-SB en nog enkele andere Vlaams-sympathisanten het plein niet opkonden. Een jongeman met een eenvoudig geel T-shirt met een piepklein leeuwtje erop werd ook de toegang ontzegd. Volgens de site van HLN zijn er vier mensen opgepakt.

Enfin, een typische zielige Belgische vertoning, eigenlijk.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_664208.html
Het zieligste van al is nog dat er NSV'ers enzo opduiken ipv dat zij zelf iets organiseren.
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 21:48   #82
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Qua manipulatie kan dat tellen. Men doet vermoeden alsof het de NSV'ers zijn die opgepakt zijn. Ach ja... Belgique kan niet zonder propaganda zoals elke dictatuur.
VTM is in private handen, maar die maken ook al deel uit van het grote Belgische mediacomplot olv mediaminister Bourgeois zeker?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 21:48   #83
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
http://nsv-leuven.skynetblogs.be/ meldt helemaal niets?
Metternich, is dat service?
Nu goed, zij melden ook niets blijkbaar:
http://www.bplus.be/NL/B_plus_reageert.php
Oud 21 november 2007, 21:52   #84
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ach het NSV stelt niks voor. Ik heb ze enkele maanden geleden in Antwerpen (samen met enkele voorposters) bezig gezien (en gehoord) . Een groep kalveren die op aangeven van opperrund en voorposter Vermeulen wat idiote slogans mochten nabrullen. Was net Akela met een groepje welpjes. Als dat de toekomst van vlaanderen moet voorstellen is het triestig gesteld.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 21:55   #85
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ach het NSV stelt niks voor. Ik heb ze enkele maanden geleden in Antwerpen (samen met enkele voorposters) bezig gezien (en gehoord) . Een groep kalveren die op aangeven van opperrund en voorposter Vermeulen wat idiote slogans mochten nabrullen. Was net Akela met een groepje welpjes. Als dat de toekomst van vlaanderen moet voorstellen is het triestig gesteld.
Hey, de elite-troepen van het Vlaams-nationaal Leger niet uitlachen, he!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 21:56   #86
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en jij bent nooit jong geweest zeker?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:00   #87
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
De 500 studenten in Leuven zijn ook jong, maar die hebben geen gejoelde slogans, uniformpjes en een leider nodig om zich uit te drukken.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:01   #88
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Als jongere ben je niet verplicht om een schaap te zijn, maar het is niet voor iedereen weggelegt, schapen heb je zowel in het rechts als links spectrum, in het vlaams, waals of belgisch spectrum. Alleen zij die wars van alles het individu boven de gemeenschap promoten zijn geen schapen, want niemand heeft vat op hen. Bless them.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:01   #89
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Omdat het, in een globalistische wereld, economisch rendabeler is. Engels is de meest onderwezen tweede taal in de wereld, ver voor het frans, laat staan het nederlands. Terecht natuurlijk.
Goed, maar men moet dan niet de Belg uithangen als men niet in staat is de taal te spreken, van de meerderheid van de Belgen, in casu de Vlamingen. Het is het een of het ander. Het Nederlandstalig gedeelte van België leeft ook in een globalistische wereld, maar in Vlaanderen is Frans nog altijd de tweede taal. De Walen zullen Nederlands moeten gaan leren willen ze dat België nog blijft bestaan. Zeker weten.

Laatst gewijzigd door system : 21 november 2007 om 22:06.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:05   #90
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Goed, maar men moet dan niet de Belg uithangen als men niet in staat is de taal te spreken, van de meerderheid van de Belgen, in casu de Vlamingen. Het is het een of het ander.
Dat moet elk individu voor zichzelf uitmaken, als iemand zo debiel wil zijn om zichzelf tot een bepaalde groep te verengen, no problem, I don't care, ik weet beter, veel beter en het brengt veel meer geld op.
Oud 21 november 2007, 22:06   #91
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat moet elk individu voor zichzelf uitmaken, als iemand zo debiel wil zijn om zichzelf tot een bepaalde groep te verengen, no problem, I don't care, ik weet beter, veel beter en het brengt veel meer geld op.
U antwoordt naast de kwestie. Daar gaat het niet over.
Oud 21 november 2007, 22:10   #92
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
NSV Leuven bestaat niet eens. De zielepoten moeten hun Antwerpse en Gentse afdelingen het hele land rondsturen om toch nog ergens actie te kunnen voeren.
Het Belgicisme, daarentegen, is zodanig levendig dat de BUB niet overal kan opkomen en haar effectieven moet gebruiken als opvolgers op de lijst.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:14   #93
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U antwoordt naast de kwestie. Daar gaat het niet over.
Helemaal niet, daar gaat het voor mij precies over. Wie in termen van stammen denkt (walen, vlamingen, belgen) die lach ik uit. Ik denk nooit in termen van walen of vlamingen of belgen, ik denk in termen van wie brengt mij wat op, I don't give a shit of ze nu tot die kleur, tot die natie, of tot dit ras behoren. Who cares. Wat ze mij kunnen opbrengen, daar gaat het over. De rest is verloren tijd.
Oud 21 november 2007, 22:15   #94
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Daarstraks naar het evenement "België knuffelt - les belges s'embrassent" geweest in Leuven. Een redelijk zielige vertoning, eigenlijk. Van de aanwezige Belgicistische studenten was slechts een minderheid Vlaming. Het speciaal voor dit evenement afgebakende gebied was slechts voor 1/2 bezet. De Brabançonne die in beide landstalen gezonden werd, leek eigenlijk meer op een kakafonie van onduidelijk geroezemoes. Een enorme politiemacht was aanwezig om ervoor te zorgen dat de NSV, enkele leden van de V-SB en nog enkele andere Vlaams-sympathisanten het plein niet opkonden. Een jongeman met een eenvoudig geel T-shirt met een piepklein leeuwtje erop werd ook de toegang ontzegd. Volgens de site van HLN zijn er vier mensen opgepakt.

Enfin, een typische zielige Belgische vertoning, eigenlijk.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_664208.html
misschien kan het nsv volgende week als tegen-actie een knokpartij nl. 'vlaanderen knokt' organiseren op de grote markt.
boksbeugels toegelaten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:17   #95
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Als student was ik ook extreem belgicist, en toen ben ik beginnen werken en eens echt nadenken over wat er in België is gebeurd en nog altijd gebeurt, en wat er met mijn zuurverdiende centen gebeurt. De liefde was snel over.
Ik wil die knuffelaars over tien jaar nog eens spreken.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:18   #96
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dat zonnebrilletje daar altijd achter uw posts komt doen is me een raadsel. Het staat totaal niet in verband met uw betekenisloze berichten.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:18   #97
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, daar gaat het voor mij precies over. Wie in termen van stammen denkt (walen, vlamingen, belgen) die lach ik uit. Ik denk nooit in termen van walen of vlamingen of belgen, ik denk in termen van wie brengt mij wat op, I don't give a shit of ze nu tot die kleur, tot die natie, of tot dit ras behoren. Who cares. Wat ze mij kunnen opbrengen, daar gaat het over. De rest is verloren tijd.
Ik denk niet in termen van stammen. Hoe kunt u nu spreken van een hechte band in een land waar twee bevolkingsgroepen wonen (eigenlijk 3) en waarin een bevolkingsgroep na 170 jaar nog altijd niet in staat is de taal te verstaan, laat staan de taal te spreken, van de andere bevolkingsgroep die de meerderheid uitmaakt in het land België. Het begint wat te veranderen, maar we zijn er nog niet. Het wordt anders wel tijd.

Laatst gewijzigd door system : 21 november 2007 om 22:23.
Oud 21 november 2007, 22:19   #98
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als student was ik ook extreem belgicist, en toen ben ik beginnen werken en eens echt nadenken over wat er in België is gebeurd en nog altijd gebeurt, en wat er met mijn zuurverdiende centen gebeurt. De liefde was snel over.
Ik wil die knuffelaars over tien jaar nog eens spreken.
van werken wordt ge ook geen beter mens precies.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:19   #99
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Don't worry, er zijn oplossingen voor alles, jammer genoeg niet in Europa. Jammer genoeg voor de werknemers, niet voor de aandeelhouders ...
Als het dan toch geen probleem is, hou dan op met erover te zagen. Uw geschreeuw dat u te weinig geld zou krijgen komt nogal proletarisch over.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 22:22   #100
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
van werken wordt ge ook geen beter mens precies.
Zolang ik maar slimmer en rijker (ahum) word .
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be