![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach het NSV stelt niks voor. Ik heb ze enkele maanden geleden in Antwerpen (samen met enkele voorposters) bezig gezien (en gehoord) . Een groep kalveren die op aangeven van opperrund en voorposter Vermeulen wat idiote slogans mochten nabrullen. Was net Akela met een groepje welpjes. Als dat de toekomst van vlaanderen moet voorstellen is het triestig gesteld.
![]()
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 500 studenten in Leuven zijn ook jong, maar die hebben geen gejoelde slogans, uniformpjes en een leider nodig om zich uit te drukken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Als jongere ben je niet verplicht om een schaap te zijn, maar het is niet voor iedereen weggelegt, schapen heb je zowel in het rechts als links spectrum, in het vlaams, waals of belgisch spectrum. Alleen zij die wars van alles het individu boven de gemeenschap promoten zijn geen schapen, want niemand heeft vat op hen. Bless them.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Goed, maar men moet dan niet de Belg uithangen als men niet in staat is de taal te spreken, van de meerderheid van de Belgen, in casu de Vlamingen. Het is het een of het ander. Het Nederlandstalig gedeelte van België leeft ook in een globalistische wereld, maar in Vlaanderen is Frans nog altijd de tweede taal. De Walen zullen Nederlands moeten gaan leren willen ze dat België nog blijft bestaan. Zeker weten.
Laatst gewijzigd door system : 21 november 2007 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Dat moet elk individu voor zichzelf uitmaken, als iemand zo debiel wil zijn om zichzelf tot een bepaalde groep te verengen, no problem, I don't care, ik weet beter, veel beter en het brengt veel meer geld op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() U antwoordt naast de kwestie. Daar gaat het niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgicisme, daarentegen, is zodanig levendig dat de BUB niet overal kan opkomen en haar effectieven moet gebruiken als opvolgers op de lijst.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Helemaal niet, daar gaat het voor mij precies over. Wie in termen van stammen denkt (walen, vlamingen, belgen) die lach ik uit. Ik denk nooit in termen van walen of vlamingen of belgen, ik denk in termen van wie brengt mij wat op, I don't give a shit of ze nu tot die kleur, tot die natie, of tot dit ras behoren. Who cares. Wat ze mij kunnen opbrengen, daar gaat het over. De rest is verloren tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
boksbeugels toegelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als student was ik ook extreem belgicist, en toen ben ik beginnen werken en eens echt nadenken over wat er in België is gebeurd en nog altijd gebeurt, en wat er met mijn zuurverdiende centen gebeurt. De liefde was snel over.
Ik wil die knuffelaars over tien jaar nog eens spreken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 november 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het dan toch geen probleem is, hou dan op met erover te zagen. Uw geschreeuw dat u te weinig geld zou krijgen komt nogal proletarisch over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ik maar slimmer en rijker (ahum) word
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |