![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom net terug van een schitterende avond met enkele Franstalige Belgen - die eigenlijk liever Nederlands spraken, of dat probeerden - die ik deze namiddag ontmoet heb. Ik ben er nu meer dan ooit van overtuigd dat separatisten egoïstische, zelfvoldane losers zijn die niet begrijpen wat de woorden 'vriendschap', 'solidariteit' en 'trots' betekenen. Tant pis pour eux.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Patriot, als ik u een tip mag geven...als ge niet tegen drank kunt, ga dan slapen en maak u niet nog belachelijker op tinternet. In the digital age blijven die zaken namelijk onontwisbaar hangen. Ge kunt u niet voorstellen b.v. hoeveel jonge meiskes zich al beklaagd hebben dat ze hun diepere ik aan de wereld hebben laten zien. Ge kunt u voorstellen wat dat geeft bij een solicitatie. Ge sleept die schande mee voor de rest van uw leven.
Zullen we dat afspreken,....niet posten als ge zat zijt....patriot ? Het ziet er in uw geval al heel slecht uit in nuchtere toestand. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2007 om 04:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de nadruk op "pis" zeker? Wat een gezeik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() ik denk dat onze patriot gaat uitslapen vandaag.
De formatiegesprekken zullen het zonder onzen held moeten doen voor 1 jour. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2007 om 06:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met m'n Waalse kompaan spreek ik altijd Engels, wij zien daar ook absoluut geen graten in. Frans spreken vind ik vermoeiend op den duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() hier: 99
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlamingen kennen over het algemeen al op jongere leeftijd een mondje Engels - Amerikaans weliswaar - door het feit dat hier TV-programma's en films vrijwel altijd ondertiteld worden, zoals ook in Nederland en in de Scandinavische landen het geval is. Op de RTBF durven ze dat ook wel eens doen, maar de commerciële Franstalige zenders, en de Franse, zullen altijd nasynchroniseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik meen al eens cijfers gezien te hebben en blijkbaar is de tendens in Luik meer Eng, terwijl in West-Wallonië het dan weer meer Nederlands zou zijn. Ook bij de immersiescholen zijn er meer NL dan ENg-scholen, denk ik. Een prof uit Namen beweert: best eerst NL leren want NL vergt zekere discipline: je moet bijv. meteen de en het leren, enz... Engels is zeker in het begin makkelijekr. Bovendien komt men via internet en liedjes meer in contact met Engesl. Dus op het einde van de rit is niveau NL en EN ongeveer gelijk; zeker omdat er veel FR woorden in het Eng zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Ja, aangezien Vlaamsnationalisten maar niet kunnen verkroppen dat de meerderheid het niet met hun eens is gaan ze maar uit van complotten. Best zielig eigenlijk.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus we moeten het land nu plots bijeen houden omdat je een fantastische avond beleeft hebt met een paar walen? Op Erasmus heb ik me ook te pletter geamuseerd met enkele finnen, maar ik zie niet in waarom finland dan plots een deel van Vlaanderen moeten worden. Trouwens, ik heb de beelden van de knuffelpartij gezien en het was een beschamende vertoning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2007 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De enige asociale die ik tegengekomen ben, was trouwens een verbaal agressieve belgicist die continu zat te schreeuwen, niemand z'n argumenten liet afmaken, zichzelf blijkbaar beter voelde dan de rest van de wereld omwille van z'n universitair diploma (alsof hij de enige aanwezige hooggeschoolde was... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |