![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||||
Banneling
|
![]() En dan? Was ik 100km meer naar links of naar rechts geboren, dan was een ander land "mijn land" geweest. Dat is met geen 3000€ per maand waard.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want zo een asociaal als u profiteert daar wel allemaal van. Dus: verhuis aub. En zo snel mogelijk. Good riddance ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Zo'n asociaal als ik heeft daar jaren voor afgestaan en heeft daar meer voor afgestaan dan iemand die enkel maar met het handje open kan staan, en enkel kan wachten tot de gebraden kippen zijn/haar mond invliegen. Laat ik me dus niet echt tot iets gedwongen voelen door je betoog... Pech en better luck next time.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen ze dan wel niet doen, zeker als men weet dat de echte lijken nog uit de kast moeten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent niets meer of minder dan een gewone profiteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Je draait de boel om. Het probleem is de Vlaamse maatschappij die helemaal niet meer geïnteresseert is in individuen die bovengemiddeld productief zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kom voLgende week troouwens even op 'uw' autostrade scheuren...cu there? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Nochtans kunnen ze zich baden in weelde. Vlaanderen is rijk, erg rijk. Ik zie niet in wat die bovengemiddelde verdieners hebben om te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn excuses, ik verkeerde in de foute veronderstelling dat Sfax en born2bewild Vlamingen waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() de rien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Wil je één van de hoofdredenen waarom talent uit Vlaanderen weg trekt? Je etaleert er perfect eentje... Niet zij die op het systeem teren en roepen dat ze evenveel als een ander moeten hebben, ondanks het feit dat ze er niets voor willen doen, zijn de profiteurs; zij die zich bij dit systeem vragen stellen en die er niet meer mee akkoord zijn, d�*t zijn de profiteurs... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Solidariteit is 1 ding, de diefstal in Belgique heeft daar totaal niets mee te maken. Ge ziet van hier dat ik 7 maand per jaar ga werken om Pietje snot of Raf 6-pack een inkomen te bezorgen. Ik vreet nog liever mijn schoenen op. De kunst is: als ge u niet tevreden voelt in een bepaalde situatie: doe er zelf iets aan. (ipv te klagen en te zagen, te vegeteren op iemand anders zijn zweet). Ik kan er absoluut niet bij dat iemand daar een probleem mee heeft. (niet dat het ertoe doet) Bol het af als het ergens anders beter is. Ge moest eens weten hoe geweldig solidair iemand kan zijn met het uitgespaarde belastingsgeld. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
(Ik heb wel mijn Duits wat moeten opppoetsen, maar soit, dat is niet zo een probleem voor een Vlaming). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie mezelf hier ook niet blijven hangen in België, met al die belastingen. Zodra ik de kans heb om vanuit een job naar de States te gaan of elders, neem ik ze direct aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu hebben ze een nettoloon dat nog maar iets boven mijn bruto-loon ligt. Natuurlijk ben ik ook maar een hardwerkende lage sukkel, die enkel dient om te werken, maar allez... Stel u voor dat ze nu een bmw minder kunnen kopen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Vergeef me het sarcasme van de vorige post, maar komaan...
Ik betaal daar ook nog eens flink belastingen op. Als je meer verdient heb je genoeg over om in je basisbenodigdheden te voorzien. Als je dan nog eens extra hebt om te investeren en daar ook nog inkomsten van kan hebben, moet je niet zagen. Er zijn genoeg werknemers in België die zo'n loon willen verdienen. Er zijn er ook genoeg die hun rekeningen niet kunnen betalen. En dan nog zeuren ![]() |
![]() |
![]() |