![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat (volgens jou toch)"BEWEZEN goed bestuur", is d�*t hetgene waar YLT mee bezig is? ![]() Eén voorbeeldje: die honderden miljoenen teveel geïnde belastingen, die nu aan gemeentes worden geschonken, is d�*t "BEWEZEN goed bestuur" ![]() D�*t belooft, als die trend zich voortzet! Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is geen droom meer, dat is sprookjesland. Laatst gewijzigd door Rogge : 24 november 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() tzou wel mooi zijn...
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Die hoge energieprijzen, komt dat niet door die hoge accijnzen en 'milieutaksen' van Verhofstadt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb niemand de schuld gegeven over de oorzaak, ik wijs de huidige onderhandelaars, en met name hun voorman Leterme als verantwoordelijke aan voor het uitblijven van een oplossing, gezien de zittende regering er één van lopende zaken is, en dus niets kan veranderen aan de huidige situatie.
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het recht op een levensstandaard houdt niet in dat Leterme mij voedsel en kleding moet geven. Als je het zo bekijkt, kan ik jou ook aanklagen, want jij hebt mij nog nooit voedsel e.d. gegeven. Het recht op een levensstandaard houdt in dat niemand mij kan verbieden om te eten, kleding te dragen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Groot verschil
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, het niet aanreiken van een oplossing voor een schending van de mensenrechten, is geen schending van die rechten. vb. Ik bied ook geen oplossing aan voor de honger in Afrika. Schend ik de mensenrechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals, als ik weiger mee te werken aan vb 11.11.11, die de honger in Afrika wil stoppen, schend ik dan de mensenrechten?
Leterme is niet de oorzaak van het probleem, maar hij probeert het op te lossen maar hij slaagt er niet in. Maar toch is hij de schuldige? Hij is zelfs niet schuldig aan verzuim, want hij probeert tenminste een oplossing te zoeken. Stel: Iemand steelt de handtas van een dame en jij schiet te hulp! Maar je slaagt er niet in de dief te overmeesteren. Ben jij schuldig aan die diefstal? Of de dief? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Liefst : onafhankelijkheid van Vlaanderen, Brussel incluis. Brussel is de facto Vlaams, dus eigenlijk kan daar weinig over gezeverd worden.
NU gevraagd : de resoluties van de Vlaamse regering. We vragen daar NIET meer dan we de Walen geven. Gewoon enkele bevoegdheden verschuiven naar de regios. NIET alleen naar Vlaanderen, maar DEZELFDE rechten (en plichten) voor Wallonië. WAT is het probleem? Alleen maar angst om ONZE centen te verliezen. MEER NIET. Of had je enkele ANDERE ideeën waarom men daar België wil behouden? De verfransing is voorgoed afgeblokt, dus DAT spelletje kan al geen doorgang meer vinden. De grenzen zijn getrokken en liggen vast voor generaties.
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw geklungel op het forum houd ons van het lezen van SERIEUZE topics. Al eens de moeite gedaan om het wetsvoorstel van het VB te lezen? Nee zeker? Ah nee, je zou wel eens de duizend redenen om te splitsen kunnen lezen en zelf tot de slotsom komen dat België alleen een draak is om de bourgoisie te spijzen.
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet bepaald, ik ben eerlijk hier. De fout ligt niet aan één zijde, de fout ligt nooit aan één zijde.
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() In mijn tekst heb ik het niet over "Vlamingen" of "Walen" die hun energiefactuur niet kunnen betalen hé. Van mij mag niemand omkomen van ontbering, Vlamingen noch Walen. Voor u mogen de Walen gerust kreperen...
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van de overschot DOOR GOED BESTUUR, kan men wat extras doen. Het zal in Wallonië niet gebeuren. ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 24 november 2007 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja. Gelezen? Nee zeker? DOEN! (maar oppassen : het zou je kunnen veranderen in een échte Vlaming)
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1. Stellingwaarbij één van de spelers pat staat (schaken) 2. Situatie waarin elkaar bestrijdende partijen star tegenover elkaar staan zonder een stap te kunnen doen. Dit wordt binnenkort aangevuld met 3. België
![]() |