![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2007 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een blinde kan zien dat "Al Quada" in de eerste plaats een terroristische organisatie is die andere moslims naar het Paradijs stuurt. Indien ik een NWO complottheoreticus was zou ik denken dat ze door "De wijzen van Sion" betaald worden om "De Islam" te vernietigen. De meest effectieve "verbetering" van de toestand zou een vakantieverblijfje voor deze gasten zijn in een of ander vriendelijk Moslimland (Marokko, Tunesië, Algerije..) Mits wat kundige begeleiding kunnen ze daar nuttig maatschappelijk werk leren verrichten (bomen planten in de Sahara of zo..) Gelouterd kunnen ze dan weerkeren en ook hier als volwaardige échte belgen in onze maatschappij integreren. Ook voor "skins en voetbalhooligans van rechtse signatuur" zou een vakantie als ontwikkelingshelper geen slechte zaak zijn..
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn de statements van het VB vaak niets anders dan nuchtere bevindingen en aanschouwingen van de realiteit. Reacties weet je, op acties die eraan voorafgaan. Intussen houden andere beleidspartijen in het buitenland hun kak niet meer in : ze stellen precies dezelfde bevindingen vast en maatregelen die in vergellijking met die van het VB wel een stuk scherper zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() *knip* als ge sommige van die gasten (alléz wat ge verstaat onder gasten) ziet lopen in hun leren pakske en en met een leren klakske zou het wel eens kunnen dat ze van een pak slaag geen angst hebben, integendeel! Dus indien hij van die soort is, zal hij niet bleiten maar genieten.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 november 2007 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chapeau voor de politie die zich,na hun aanvankelijke "taktische nederlaag", niet hebben laten doen en uiteindelijk een dief opgepakt hebben,hetgeen de oorspronkelijke bedoeling was...
Wat jammer nu dat ons gerechtelijk systeem geen raad weet met dergelijke gasten,binnen enkele dagen is hij alweer vrij ![]() Maar hoe kan ondertussen het verwrongen besef van al die andere jongeren die kwamen "helpen tegen de flikken" weer recht gezet worden........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gerecht heeft nu eenmaal besloten dat de gevangenissen moeten vol zitten met wietrokers, de andere criminelen moeten maar wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez dat beweren er hier toch altijd.....
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle dagen een feest...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie giet dat in een wet ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() gelieve daar niet arm in arm te gaan lopen met uw vriendje, 't zou lelijk kunnen tegenvallen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 25 november 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de politiemensen moeten zeer omzichtig tewerk gaan, om geen racistische daden te stellen... elke daad kan er onder vallen ! MRAX en KIFKIF liggen er voor op de loer !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
de ghettovorming en armoede zijn een rechtstreeks gevolg van de multikul. Die wil dat men integreert met behoud van kultuur. Gegeven de xenofobie voor ongelovigen die eigen is aan de Islam, krijg je dus apartheid. Over de VB weet ik weinig. Maar ik kan je zeggen dat zelfs in een liberale partij als de Nederlandse VVD (centrum rechts) er wordt nagedacht over de realiteit. Lees maar eens het document van Henk Kamp, een corifee in die VVD kringen: http://www.elsevier.nl/artimg/200711/imm_en_integr.pdf Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom u steeds dat uitschot verdedigen wil? Die jongens minachtten u zéér diep hoor! Voor hen bestaat er niets walgelijker als homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds je op het forum bent als "forumspook", of sinds je op het forum bent als "carlgustaaf"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |