![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie groentje-18 | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar die lijst met forummers moet eens opgfrist worden en geüpdate met de datum waarop mensen beschikbaar zijn, want het was idd een hels karwei. Ook niet iedereen is dagelijks online, waardoor de pb-correspondentie nogal snel vertragingen oploopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een aantal jaren geleden was ik nog stukken idealistischer dan nu. Op het hoogtepunt daarvan zocht ik echt manieren om een eigen (uiteraard groene) partij op te richten. Ik wist niet precies waar te beginnen of waar informatie te vergaren. Zelfs het internet hielp me niet vooruit. Maar door het ingeven van bepaalde zoektermen ben ik hier terechtgekomen. Mijn eerste post moet de vraag geweest zijn hoe je een politieke partij opricht. Zo zette ik mijn eerste stapjes in de forumwereld. Omdat ik graag discussiëer en veel topics zag die me wel interesseerden (en de mensen in mijn omgeving niet of slechts matig geïnteresseerd zijn in maatschappelijke vraagstukken, en nog veel minder in discussies daarover) ben ik hier regelmatig komen posten.
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
|
![]() Dat hangt ervan af wat voor een stortplaats. Maar ik denk het niet. Ik zie me nog geen weggegooid voedsel eten bijvoorbeeld. Ik zou allicht snel omkomen van de koude en ontbering.
Als het een stortplaats is van allerlei gedumpte voorwerpen is dat ook de plaats om giftige dampen in te ademen, die tijdelijke en permanente schade in je zenuwstelsel en andere organen kunnen aanrichten. Dat neemt niet weg dat je (naar het schijnt) versteld staat als je een stortplaats gaat bekijken, omdat er nog veel bruikbare dingen liggen. Een vriend van me heeft me ooit een printer gegeven, die hij gevonden had op het stort (de inkt was op ![]()
![]() |
![]() |
#404 | |
|
![]() Citaat:
De salades in de Kansel in Leuven zijn trouwens mijn absolute topfavorieten. Eigenlijk zjin de McD-salades duur voor hetgeen je krijgt, maarja dat is bij de rest van hun assortiment niet anders.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 november 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
|
![]() Citaat:
Neen, behalve de institutionele kussen bij nieuwjaar, verjaardagen ed. Ik blijf me afvragen wat mannen daar zo geweldig aan vinden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 november 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het nog steeds een politiek forum is:
Wat is uw gedacht van de huidige regeringsvorming?
![]() |
![]() |
#410 |
|
![]() Is het mogelijk om ook nog ff op deze vraag te antwoorden?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=380
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 november 2007 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het vooral een zeer pijnlijke vertoning naar het buitenland toe. Als klein land hadden we al niet veel inspraak, met deze crisis gaat onze geloofwaardigheid helemaal teniet. De manier waarop de besluitvorming gebeurt is zo mogelijk nog schrijnender: er is niet één politicus die openlijk op het idee is gekomen om advies te vragen aan de bevolking. ![]() Vroeger vond ik België het land bij uitstek om internationaal op het vlak van beleidskeuzes een voortrekkersrol te spelen, omdat het een mooie voorbeeldfunctie kon uitoefenen op de andere landen door het feit dat het verschillende volkeren die verschillende talen spraken vreedzaam samenbracht onder één vlag. Ook de centrale ligging in Europa, met de huisvesting van de Europese hoofdstad droeg hier toebij. Die unieke positie van België is nu op z'n minst grondig belachelijk gemaakt. De onderhandelingen zelf volg ik al lang niet meer, daarvoor zijn ze me veel te saai. Ik zou me er alleen maar aan opjagen want ik kan niet goed tegen ter plaatse blijven trappelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() Mijn excuses Stab. Goed dat je me erop wijst want ik zie dat ik per ongeluk een hele pagina aan vragen heb overgeslaan.
![]() Citaat:
Ik ken de context van deze uitspraak niet dus ik heb eigenlijk geen idee waarover het gaat. Kan je het misschien een beetje meer uitleggen ofzo want ik begrijp het eigenlijk echt niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
|
![]() Maar één paar.
De meeste teensletsen die je vindt zijn van rubber en daar zijn naar het schijnt nogal eens stoffen in verwerkt die een nefaste invloed op je nieren en lever hebben. Daarom kijk ik een beetje uit tot ik er vind die uit ander materiaal gemaakt zijn.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 november 2007 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() Ben jij pro-irak? Domme vraag dan maar meteen een andere stellen, heb jij al gehoord van de j-curve?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
Daarin moet ik je gelijk geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
|
![]() Citaat:
Dat wist ik al maar ik probeer het telkens zo snel mogelijk te vergeten, dus ssssssssht! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
|
![]() Is dacht ik enkele jaren geleden bekend gemaakt?
Maar er is geen reden tot paniek. Dat zit niet in alle teenslippers en volgens sommigen is er ook geen echt bewijs. Ik heb snel even gegoogled en de link naar het onderzoek gevonden, maar dat is Duits http://www.oekotest.de/cgi/ot/otgs.c...2728:4054:5217 Dus hier een Nederlands uittreksel: Citaat:
![]() |
![]() |