![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...en om 21u35 zien we in "Kinderziekenhuis" of de chemokuur geholpen heeft bij de kanker van Marieke"
...zo kondigde VRT-omroepster Saartje Vandendriessche net het programma kinderziekenhuis aan. Alsof het een soap was. Ik vind dergelijke programma's gewoonweg walgelijk. Effe op de kinderafdeling of de afdeling spoedgevallen van een ziekenhuis gaan filmen en dan maar de miserie, de gebroken armen en benen, de bange familieleden tonen aan heel Vlaanderen. Is er dan écht niets meer heilig voor die TV-makers? Hebben de programmadirecteurs, de sponsors dan écht geen scrupules meer? Maatschappelijk nut, laat mij niet lachen: een TV-maker, maakt televisie om succes te hebben, om kijkers te hebben, om te verkopen, kortom. Ik weet één ding, wanneer ik ooit in het ziekenhuis zou liggen, en er komt me daar een cameraploeg filmen, dan gooi ik de dichtsbijzijnde stoel of zetel op hun bakkes of camera (als ik dat dan nog kan natuurlijk). ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 november 2007 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dat programma is echt onwaardig voor de staatstelevisie.
dat de commercie met zo'n dingen afkomt zou ik nog kunnen begrijpen, het grof geld heeft immers nergens respect voor, maar een nobel medium als de staatstelevisie, hetwelk toch een cultureel verheffende en volksopvoedende taak heeft, zou beter moeten weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ze zouden beter wat japanse gameshows nadoen, die zijn gewoon om te gieren, elke dag een paar van die dingen en je leven ziet er een stuk rooskleuriger uit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.ifilm.com/video/2747106 http://www.youtube.com/watch?v=q5EbE5H0GCI Laatst gewijzigd door Thomas- : 26 november 2007 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |