![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zag 't op TV, ik dacht direct: "wat een idioten, 't Museumplein, daar betogen, daar kan de ME naar hartelust chargeren op de massa!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens mijn broertje was daar nog aanwezig. Ik geloof trouwens niet dat hij mee deed aan het kat en muis spel met de ME ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tegen het feit dat leerlingen in Nederland te veel uren krijgen. Die uren moeten vervolgens nutteloos worden ingedeeld. Zo krijg je huiswerkuren op school om maar aan de 1040 uur per jaar te komen. En dat is de leerlingen te kwaad.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geldt die 1040 eigenlijk voor alle richtingen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Als ik het goed begrepen heb verplicht de minister tot meer uren, zonder een budget (bijkomende leerkrachten) te voorzien, zodat schooldirecties die uren zo zuinig mogelijk invullen? Is het dan niet mogelijk de ll. een vak bij te geven dat in een andere richting toch georganizeerd is in de zelfde school? Gewoon bijschuiven in het lokaal dus. Daar hebben lleerlingen tenminste iets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, voor alle leerlingen
Citaat:
![]() |