![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb je daar ooit aan getwijfeld? Welke vlaming kan nu vertrouwen hebben in door het regime aangestelde rechters? Had jij vertrouwen in de rechters van de DDR ? Of in de rechters onder het nazi-regime? Of in de rechters van de sovjetunie die bv Sacharov veroordeelden? Ik ook niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Het gerecht van het belgisch regime liet de oude zieke kreupele Borms op krukken neerschieten. Borms speelde geen vooraanstaande politieke rol, was geen oorlogsmisdadiger en vormde ook geen bedreiging. Enkel terreur en wraak op een politieke tegenstander. 'GERECHT' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoor U graag bezig, Luc.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie een voorbeeld moet zoeken van 50 jaar geleden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, er zijn 6 miljoen Vlamingen en 4 miljoen Franstaligen. Het is dus niet ernstig van te beweren dat er een 'Belgisch regime' is dat 'de Vlamingen' onderdrukt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 december 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Burgemeester
|
![]() Ik ook, want het is geen jonge snaak die goedkoop uithaalt naar het gerecht, maar iemand die weet hoe dit landje in elkaar zit en weet wat hij zegt en doet.
Stel je eens voor dat Reynders premier wordt, ik kan me de nieuwe aankomende repressie tegen het Vlaams Belang al levendig voorstellen. De Vlamingen zullen er als gewoonlijk weer naar kijken en het hoofd de andere kant omdraaien. Farizeeërs zijn niet meegestorven met Christus, de politiek zit er vandaag vol van.
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De politiek zit vandaag vol van Christus? Vertel !
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Annemans is een intelligente man maar die z'n kunnen niet genoeg kan tonen door dat men ons uitsluit.
Zo is het natuurlijk makkelijk om te gaan zeggen;wat hebben ze al bewezen,lol van het jaar natuurlijk en we weten door wie deze uitspraak alweer komt dus daar beter geen woorden aan vuil maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die de democratie wil afschaffen moet je niet toelaten in de Kamer. Hij is tegen BE maar strijkt wel elke maand zijn BE pree op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook tegen belgie en als je net alweer het nieuws hebt gezien;ik ben nog meer overtuigd dan ooit tervoren,ts,weg mee die walen man;het enige wat die kunnen is non zeggen en vlaams geld in hun zakken steken maar als ze eens iets (terecht) moeten toegeven,oei oei,dan kan het allemaal niet meer. Arrogante egoistische walen;is altijd al zo geweest en tzal altijd zo blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zijn pree wordt door vlaamsgeld betaalt,daar heb ik geen probleem mee
Laatst gewijzigd door EXTREEM : 1 december 2007 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Nu, over Annemans. Ik denk ook dat hij een van de meest intelligente mensen binnen het Vlaams Belang is en ik wil zelfs geloven dat hij geen racist is. Het is toch vrij algemeen bekend dat Annemans het gezicht is van de Vlaams-nationalistische vleugel binnen het Belang en Dewinter van de xenofobische vleugel. Getuige hiervan het voorstel van Annemans om moslims toe te laten in het Vlaams Blok/Belang dat door Dewinter en consorten werd afgeschoten.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |