![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() een vraagje aan de mensen die vertrouwd zijn met AVG anti-virus.
AVG vindt het blijkbaar nodig om elke keer als ik mijn pc opstart, een volledige scan van alle files te doen, iets dat toch steeds een kwartier in neemt. ik zie nergens onder aan de takenbalk dat hij het aan het doen is, maar de pc moet er wel konstant over nadenken, en na een dik kwartier krijg ik de test results. nu ben ik eens gaan zien bij de optie's waar ik kan uitvinken dat hij dit elke keer doet bij het opstarten, maar nergens vond ik het. weet iemand van jullie misschien op welke manier ik dit kan uit zetten? dank bij voorbaat, berre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Testcenter -> Scheduler
Daar zou je het moeten vinden
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iets zegt mij dat jij zo'n individu bent die als hij een nieuw toestel koopt het vertikt om eerst de handleiding te lezen, maar wel te rade gaat bij enkele vrienden. ![]()
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 2 december 2007 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |