![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doei! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 3 december 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan er echt niet tegen als je op je eigen denkfouten gewezen wordt he?
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij citeerde Burkide, en ik reageerde daarop. Niets "schattigs" aan. Maar ik vind het wel schattig hoe jij spartelt als een visje op het droge, telkens je gepakt wordt op je eigen denkfouten.
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sinds wanneer is Burkide God? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Terwijl jij mag uitblazen vertrek ik naar mijn werk, laat het zware werk maar komen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik mij goed herinner, sinds de jaren '80 ergens.
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vertrek elke morgen om 5u naar mijn werk, dus oordeel niet over iets waar je niets vanaf weet.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, zes bladzijden verspild aan het nietszeggend gezeik van Hash.
M, Kun je niet beter gewoon in K&K gaan lullen? Daar zitten mensen die iets diepgaander zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger is in feite dit: het gaat hier NIET over Batasuna-leden. Wel over Basken die op verschillende terreinen actief zijn. Een woordje uitleg.
Al jaren is het megaproces 18/98 aan de gang. Tot dit proces behoren diverse zaken: over de jongerenorganisaties, over de taalscholen, over media en bedrijven, over internationale contacten, over Batasuna, over culturele en vormingsorganisaties... Het gaat er hier om dat volgens de Spaanse uitzonderingsrechtbank Audiencia Nacional al die organisaties, bedrijven, media, taalorganisaties deel uitmaken van het "netwerk van ETA". De voorbije jaren hebben de beschuldigden (waaronder bv. een haarkapster die producten in Frankrijk bestelde) dagen en uren in Madrid doorgebracht voor verhoren. Het zijn die mensen die nu opgepakt worden en in de cel vliegen. Ook al is er geen enkel hard bewijs dat die organisaties behoren tot ETA. Het gaat hier veel meer om een proces tegen tal van Baskische initiatieven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 4 december 2007 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hashiwokakero heeft banden met Al Qaeda. Zoveel is duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Uit de vele verslagen die gedurende al die jaren opgemaakt zijn, blijkt keer op keer dat de Spaanse justitie zelf moeite heeft met het vinden van bewijzen die dergelijke banden moeten aantonen. (En vooraleer iemand hier vraagt of ik al die verslagen gelezen heb, is het antwoord nee, maar wel de samenvattingen daarvan, persverslagen en documenten samengesteld door Baskische advocaten).
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk eens wat leuk nieuws: het Spaanse Hooggerechtshof heeft vandaag beslist dat de radicale café's (Herriko Taberna's) niet onder een embargo kunnen komen, omdat er geen bewijzen zijn dat Batasuna daarvan de eigenaar zou zijn. De eigenaars zijn immers particulieren.
Nu kan'k weer met een redelijk gerust hart gaan slapen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wat? Slapen? Wat een burgerlijke praat! Voor Vlaanderen het strijdperk in, ja!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Eerder om op toiletpapier te drukken voor de reet af te vegen.