Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2007, 16:08   #101
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
ONS leven gaat idd voort...
Jach maar was er weer eens een crimineel allochtoonje doodgeschoten
De zoveelste relmars
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:11   #102
Gargamel
Banneling

Standaard

Er zullen er nogwel neergeschoten worden.Zoiets is dagelijkse kost in verdere Oostbloklanden.Die zitten er niks mee in,hebben alles te winnen en niets te verliezen.Onze dametjes en heertjes in de beveiligde villa's,die wagenwijd onze grenzen openden zijn daar verantwoordelijk voor.

Jan Modaal ontwapenen,en de misdadigers carte blanche geven.Het zal de zogenaamde "leiders" wel worst wezen,wat dezelfde Jan er van denkt.

Geschokt zijn,medeleven aan de familie en zo,LARIE en APEKOOL...Zoiets zou zelfs hoegenaamd niet mogen bestaan.Door het vreemd gespuis binnen te laten zijn er hier al veel teveel doden gevallen,alsof we nog niet genoeg hebben aan eigen criminelen,neen,we krijgen die van de andere landen er ook bij.Met groten dank aan de lolbroeken uit Brussel.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:12   #103
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
De kristallen bol heeft u dat verteld, of waren het de tarotkaarten?
Als u bekijkt at er in de onze gevangenissen zit is de kans zéér groot!! Vooral het zwaar geweld is niet eigen aan onze belgische boefjes....
Oud 4 december 2007, 16:16   #104
Fred Kroket
Burger

Fred Kroket's schermafbeelding

Standaard

Er werd een auto teruggevonden uit Charleroi, en de daders vluchten weg met een wagen van de buren die nadien werd teruggevonden in Charleroi.

Charleroi blijft het Monaco van de zware crimineel.
Oud 4 december 2007, 16:17   #105
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Er zullen er nogwel neergeschoten worden.Zoiets is dagelijkse kost in verdere Oostbloklanden.Die zitten er niks mee in,hebben alles te winnen en niets te verliezen.Onze dametjes en heertjes in de beveiligde villa's,die wagenwijd onze grenzen openden zijn daar verantwoordelijk voor.

Jan Modaal ontwapenen,en de misdadigers carte blanche geven.Het zal de zogenaamde "leiders" wel worst wezen,wat dezelfde Jan er van denkt.

Geschokt zijn,medeleven aan de familie en zo,LARIE en APEKOOL...Zoiets zou zelfs hoegenaamd niet mogen bestaan.Door het vreemd gespuis binnen te laten zijn er hier al veel teveel doden gevallen,alsof we nog niet genoeg hebben aan eigen criminelen,neen,we krijgen die van de andere landen er ook bij.Met groten dank aan de lolbroeken uit Brussel.
Juist! Eigen criminelen eerst! Of hebben die geen rechten misschien?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:19   #106
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Als u bekijkt at er in de onze gevangenissen zit is de kans zéér groot!! Vooral het zwaar geweld is niet eigen aan onze belgische boefjes....
2 0p 3allochtoon,en moslim nu toch Marokkaantjs
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:19   #107
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Welke fout? Agenten die de zaak iets beter kennen, zouden pas komen als die criminele schutters gepasseerd zijn. Die hebben al ingezien dat het het niet waard is hun leven te geven om een auto te redden.
Waarschijnlijk hebben de inspecteurs niet geweten wat er juist aan de hand was ,zijn ze ter plaatse gaan kijken en zijn dadelijk vermoord.
Indien ze de daders vinden ,staan in de gevangenis de sociale helpers klaar om deze "mensen?" te helpen ,en zal er een lekker kerstmenu opgediend worden...
Welkom in den belziek waar er maar een "vermeend" onveiligheidsGEVOEL heerst.....
Oud 4 december 2007, 16:25   #108
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk hebben de inspecteurs niet geweten wat er juist aan de hand was ,zijn ze ter plaatse gaan kijken en zijn dadelijk vermoord.
Want anders waren ze eerst een fritje gaan steken bedoelt u? Ja, dat is hoe de politie vandaag de dag werkt.

Verschaeve
Oud 4 december 2007, 16:28   #109
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Een gelijkaardige agressie en tevens de meest spectaculaire confrontatie ooit tussen politie en overvallers:

"North hollywood shootout"

http://www.youtube.com/watch?v=pYdBL...eature=related

Laatst gewijzigd door Amaj : 4 december 2007 om 16:43.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:34   #110
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat klopt, alleen denken die paljaskes daar niet aan als ze dienst nemen. Voor hen is het alleen maar geld verdienen zonder te moeten werken en de burgers zoveel mogelijk kloten.
Het werk van politieman of vrouw is niet altijd het werk van de wijkagent of de verkeerspolitie, als u denkt dat bv de bewaking van ambasades "leuk" is en de zeer vele uren dat ze moeten kloppen,als u denkt dat het transport van gedetineerden in een vuile celwagen waar er amper plaats is voor de begeleiders die er soms 10 uur inzitten en ze worden beschimd en bespot,waar er soms in overgegeven of geurineerd wordt door de gedetineerden......man u weet nog ni half wat deze mensen meemaken......

Wat u hier schrijft HAMC is rechtuit een schande ,

Laatst gewijzigd door benji : 4 december 2007 om 16:40.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:35   #111
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Een gelijkaardige agressie:

"North hollywood shootout"

http://www.youtube.com/watch?v=pYdBL...eature=related
Ja, dat was wat he? Uiteindelijk moest de politie dan in een wapenwinkel echte wapens gaan halen om die mannen door hun kogelvrije vesten te kunnen schieten.

Verschaeve
Oud 4 december 2007, 16:41   #112
Gargamel
Banneling

Standaard

Als die gesnapt worden,als...Zullen ze waarschijnlijk een cursus schieten moeten gaan volgen op de stand in Brugge,als straf.Leren van niet direct op de kop schieten,maar eerst benen en armen.Zoals dat verkrachterke in Nederland,die sturen ze naar een cursus sex,waarschijnlijk om beter te leren verkrachten.Van niets moet je nog stom staan,we kregen werkelijk bijna alles te zien.

Deze gruwelijke moord,zal ook wel zijn plaats krijgen in de statistieken van persoonlijke vuurwapens,oorzaak doden.Voor ons dus.

Zoals de statistieken dodelijke ongevallen.Al die vrachtwagens,wrakken en onveiligen brol uit Oostbloklanden, die hier op onze wegen sjeezen.Komt natuurlijk allemaal op de rekening van de Belg.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 december 2007 om 16:46.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:42   #113
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het werk van politieman of vrouw is niet altijd het werk van de wijkagent of de verkeerspolitie, als u denkt dat bv de bewaking van ambasades "leuk" is en de zeer vele uren dat ze moeten kloppen,
Arme agentjes moeten werken, amai toch.

Citaat:
als u denkt dat het transport van gedetineerden in een vuile celwagens waar er amper plaats is voor de begeleiders
Dat is weer typisch, arme agentjes. Voor de gevangenen zijn de stinkende beestenwagens goed genoeg maar ocharme als er een agent in die situatie zit, dan is het schandalig. Komediant.

Citaat:
die er soms 10 uur inzitten en ze worden beschimd en bespot,waar er soms in overgegeven of geurineerd wordt door de gedetineerden......
Zoals gezegd, goed genoeg voor gevangenen, goed genoeg voor agenten.

Citaat:
man u weet nog ni half wat deze mensen meemaken......
Direkt stoppen en in een fabriekske gaan werken, maar daar krijgen ze geen corruptie geld meer, tja...

Citaat:
Wat u hier schrijft HAMC is rechtuit een schande ,
De waarheid is een schande? Wel ja, we zijn in Belgie he.

Verschaeve
Oud 4 december 2007, 16:45   #114
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Man u weet ni waar u over praat , wat ik wel merk is dat u een heel Haatdragend persoon bent, praat eens met een dokter ,het zal u helpen.
Trouwens wat hebt u al voor onze maatschappij gedaan dan?
Oud 4 december 2007, 16:51   #115
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Er zijn redenen genoeg om flikken te haten, benji. Zelfs al hebde er persoonlijk geen last mee gehad. Hun ingesteldheid is vaak om te kotsen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:57   #116
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Ik werk dagelijks met ze , er zijn er die een slechte mentaliteit hebben ,er zijn er véél waar ik goed mee kan opschieten en zelfs met bevriend ben geraakt.
Heb ook al ruzie gemaakt met enkele,maar moet u dan zo afgeven op de meerderheid van deze inspecteurs die hun werk wél goed menen?
Afgeven op een meisje van 23 jaar die nog niets van "politiewerk" afweet ?!
Overal zitten er slechte personen tussen ook in de fabriek of bij de post of bij de penitentiaire beambten ,maar ze allemaal dan maar in hetzelfde bad gooien is toch laag ,sorry.
En ja ik kan ze soms ook vervloeken dat ik weer eens geflitst ben , maar haten doe ik NIEMAND!!

Laatst gewijzigd door benji : 4 december 2007 om 16:57.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 16:59   #117
Bhairav

Standaard

Dat er "goeie tussen zitten" kan best wel zijn. Ze hebben nog steeds gekozen om gehaat te worden.
Oud 4 december 2007, 17:04   #118
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man u weet ni waar u over praat , wat ik wel merk is dat u een heel Haatdragend persoon bent, praat eens met een dokter ,het zal u helpen.
Trouwens wat hebt u al voor onze maatschappij gedaan dan?

Haatdragend omdat ik de waarheid vertel, hoe aandoenlijk.

Uw maatschappij heeft nooit iets voor mij gedaan, ik heb niets te verwachten van uw maatschappij. Uw maatschappij heeft mij trouwens uitgestoten, ik loop rond in uw maatschappij maar ik maak er geen deel vanuit.

Als u dan zaken van mij verwacht omdat ik zou deel uitmaken van uw maatschappij komt u bedrogen uit.

En dan, ik weet niet waar ik over praat als het over politie gaat? Maar man toch, de laatste keer dat ik in de gevangenis zat was dat op bewijsmateriaal dat de politie zelf had meegebracht, ik weet heel goed hoe de politie ineen zit. Ik denk dat u diegene bent die er niets van weet.

Verschaeve
Oud 4 december 2007, 17:11   #119
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

U hebt blijkbaar de maatschappij enkel last en kosten bezorgt,en u wijst natuurlijk iedereen met de vinger,behalve uzelf ....ocharme .
En als u zichzelf dan toch buiten onze maatschappij wil plaatsen ,heb dan respect voor mensen die met WERKEN hun brood trachten te verdienen.
En stop met uw potsierlijk zelfbeklag ,typisch .....tis de schuld van de maatschappij meneer de rechter ik ben slachtoffer meneer .....pffff ,praat met een psychiater,er is nog hoop ,ook voor u !!
Oud 4 december 2007, 17:13   #120
Bhairav

Standaard

De maatschappiuj DIENT dan ook om last en kosten te dragen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be