![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Er zullen er nogwel neergeschoten worden.Zoiets is dagelijkse kost in verdere Oostbloklanden.Die zitten er niks mee in,hebben alles te winnen en niets te verliezen.Onze dametjes en heertjes in de beveiligde villa's,die wagenwijd onze grenzen openden zijn daar verantwoordelijk voor.
Jan Modaal ontwapenen,en de misdadigers carte blanche geven.Het zal de zogenaamde "leiders" wel worst wezen,wat dezelfde Jan er van denkt. Geschokt zijn,medeleven aan de familie en zo,LARIE en APEKOOL...Zoiets zou zelfs hoegenaamd niet mogen bestaan.Door het vreemd gespuis binnen te laten zijn er hier al veel teveel doden gevallen,alsof we nog niet genoeg hebben aan eigen criminelen,neen,we krijgen die van de andere landen er ook bij.Met groten dank aan de lolbroeken uit Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als u bekijkt at er in de onze gevangenissen zit is de kans zéér groot!! Vooral het zwaar geweld is niet eigen aan onze belgische boefjes....
![]() |
#104 |
Burger
|
![]() Er werd een auto teruggevonden uit Charleroi, en de daders vluchten weg met een wagen van de buren die nadien werd teruggevonden in Charleroi.
Charleroi blijft het Monaco van de zware crimineel.
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Indien ze de daders vinden ,staan in de gevangenis de sociale helpers klaar om deze "mensen?" te helpen ,en zal er een lekker kerstmenu opgediend worden... Welkom in den belziek waar er maar een "vermeend" onveiligheidsGEVOEL heerst.....
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Want anders waren ze eerst een fritje gaan steken bedoelt u? Ja, dat is hoe de politie vandaag de dag werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burgemeester
|
![]() Een gelijkaardige agressie en tevens de meest spectaculaire confrontatie ooit tussen politie en overvallers:
"North hollywood shootout" http://www.youtube.com/watch?v=pYdBL...eature=related Laatst gewijzigd door Amaj : 4 december 2007 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat u hier schrijft HAMC is rechtuit een schande , ![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door benji : 4 december 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Als die gesnapt worden,als...Zullen ze waarschijnlijk een cursus schieten moeten gaan volgen op de stand in Brugge,als straf.Leren van niet direct op de kop schieten,maar eerst benen en armen.Zoals dat verkrachterke in Nederland,die sturen ze naar een cursus sex,waarschijnlijk om beter te leren verkrachten.Van niets moet je nog stom staan,we kregen werkelijk bijna alles te zien.
Deze gruwelijke moord,zal ook wel zijn plaats krijgen in de statistieken van persoonlijke vuurwapens,oorzaak doden.Voor ons dus. Zoals de statistieken dodelijke ongevallen.Al die vrachtwagens,wrakken en onveiligen brol uit Oostbloklanden, die hier op onze wegen sjeezen.Komt natuurlijk allemaal op de rekening van de Belg. Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 december 2007 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Man u weet ni waar u over praat , wat ik wel merk is dat u een heel Haatdragend persoon bent, praat eens met een dokter ,het zal u helpen.
Trouwens wat hebt u al voor onze maatschappij gedaan dan?
![]() |
#115 |
|
![]() Er zijn redenen genoeg om flikken te haten, benji. Zelfs al hebde er persoonlijk geen last mee gehad. Hun ingesteldheid is vaak om te kotsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik werk dagelijks met ze , er zijn er die een slechte mentaliteit hebben ,er zijn er véél waar ik goed mee kan opschieten en zelfs met bevriend ben geraakt.
Heb ook al ruzie gemaakt met enkele,maar moet u dan zo afgeven op de meerderheid van deze inspecteurs die hun werk wél goed menen? Afgeven op een meisje van 23 jaar die nog niets van "politiewerk" afweet ?! Overal zitten er slechte personen tussen ook in de fabriek of bij de post of bij de penitentiaire beambten ,maar ze allemaal dan maar in hetzelfde bad gooien is toch laag ,sorry. En ja ik kan ze soms ook vervloeken dat ik weer eens geflitst ben , maar haten doe ik NIEMAND!!
![]() Laatst gewijzigd door benji : 4 december 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Dat er "goeie tussen zitten" kan best wel zijn. Ze hebben nog steeds gekozen om gehaat te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Haatdragend omdat ik de waarheid vertel, hoe aandoenlijk. Uw maatschappij heeft nooit iets voor mij gedaan, ik heb niets te verwachten van uw maatschappij. Uw maatschappij heeft mij trouwens uitgestoten, ik loop rond in uw maatschappij maar ik maak er geen deel vanuit. Als u dan zaken van mij verwacht omdat ik zou deel uitmaken van uw maatschappij komt u bedrogen uit. En dan, ik weet niet waar ik over praat als het over politie gaat? Maar man toch, de laatste keer dat ik in de gevangenis zat was dat op bewijsmateriaal dat de politie zelf had meegebracht, ik weet heel goed hoe de politie ineen zit. Ik denk dat u diegene bent die er niets van weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U hebt blijkbaar de maatschappij enkel last en kosten bezorgt,en u wijst natuurlijk iedereen met de vinger,behalve uzelf ....ocharme .
En als u zichzelf dan toch buiten onze maatschappij wil plaatsen ,heb dan respect voor mensen die met WERKEN hun brood trachten te verdienen. En stop met uw potsierlijk zelfbeklag ,typisch .....tis de schuld van de maatschappij meneer de rechter ik ben slachtoffer meneer .....pffff ,praat met een psychiater,er is nog hoop ,ook voor u !!
![]() |
#120 |
|
![]() De maatschappiuj DIENT dan ook om last en kosten te dragen.
|
![]() |
![]() |