![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij de novemberpeiling waren het er een stuk of 1000.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 751 staat er.
Peilingen zijn inderdaad onbetrouwbaar. Of ze nu aantonen dat mensen mijn mening volgen of niet. Als ik 751 open VLD leden ondervraag dan krijg ik die uitslag. Als ik 751 Vlaams Belang leden ondervraag dan ligt alles anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om welke reden blijf je dit in godsnaam verkondigen? Iedereen weet immers dat dit niet waar is. Voor de zoveelste keer: het kartel heeft in zijn verkiezingsprogramma klaar en duidelijk gesteld dat het voor een grote staatshervorming ging, die Vlaanderen op verschillende domeinen een grotere mate van zelfbestuur moest bezorgen. Het heeft echter vooraf ook klaar en duidelijk gesteld dat het NIET voor de splitsing van België ging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Niet klaar en duidelijk genoeg, anders hadden we al lang een regering.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 december 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In dezelfde peiling:
Zeventig procent van de Vlamingen wil dat Vlaanderen meer bevoegdheden krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België barst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Ten eerste was de vraag volgens 1 van de ondervraagden die ik ken,
,iet wat zij zouden willen, maar wat zij dachten dat er ging gebeuren ![]() Hij had ook bij die vraag: belgië blijft behouden gestemd, omdat hij denkt dat dat zal gebeuren ![]() Maar als men hem had gevraagd wat hij zou willen dan zou hij zeggen dat hij graag vlaanderen onafhankelijk zou hebben. Dus de vraagstelling was heel wat anders dan hetgeen men eruit afleidt ![]() En ten tweede, een peiling bij 751 mensen ![]() Wat een grap, dat is helemaal niet representatief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
En waarom hoor ik toch altijd Vlaams-nationalisten beweren dat "iemand die zij kennen" zegt dat de vraagstelling anders was dan het artikel laat uitschijnen? Is dat wel zo? Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 7 december 2007 om 19:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo iemand zou ik nu nog eens overwegen om mijn stem aan te geven se. Geeft een gigantisch extra gewicht, zoals ge zelf komt te zeggen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 december 2007 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Als twee honden vechten om een been...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Wonen er dan echt zoveel domme kloten in Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet jij niet met zekerheid en ik ook niet, maar ik vermoed van wel. Het wantrouwen van nagenoeg al de Franstalige partijen tav BDW was daarvoor te groot.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |