![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als VB ers echt tegen de fundamentalisten zijn dat ze dan eerst zelf ophouden met fundamentalist te zijn
jullie willen de vermeende culturele invloed van de fundamentalisten in onze contreien tegen gaan maar hebben niet eens door dat ze via jullie geest reeds lang binnen zijn - via jullie standpunten en meningen die exact dezelfde zijn als die van de fundamentalisten. als we het fundamentalisme willen tegen houden dan zullen we dat niet kunnen doen door een muur rond europa te bouwen maar enkel door een muur tegen van die middeleeuwse gedachten rond onze geest te bouwen. hoe harder jullie dus schreeuwen tegen dat fundamentalisme des te meer dat jullie er zelf van behept werden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 december 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wouw w8 wat,das weer zo een VWS grap hé
![]()
![]() |
#264 |
|
![]() ik heb het in die post tegen alle vb ers hier die om meer repressie schreeuwen en dus een systeem willen dat net hetzelfde is als in moslimfundamentalistische landen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
Maar bent u het eens met mijn stelling ivm armen en daklozen die criminele feiten gaan plegen om onderdak en eten te krijgen? Dat gevangenen arbeid verrichten zou ik trouwens niet slecht vinden, toch niet als de gevangenen een zware straf verdiend hebben zoals na een moord, verkrachting, of witteboordcriminaliteit. Maar uiteraard zou dat alleen van toepassing zijn in een rechtvaardige samenleving waar belastingen goed worden aangewend (en fiscale fraude dus échte misdaad is), waar een rechtvaardig economisch systeem is geinstalleerd (en moord of beroving dus ook échte misdaad is), enz enz. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 december 2007 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() jullie maken van vlaanderen een moslimland alleen zie je dat niet door die oogkleppen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Men zou dat eten beter geven aan mensen die het echt nodig hebben zoals daklozen of armen ipv crimineel uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister
|
![]() Nee, maar met het VB gaat het wel de kant op, ter verdediging van 'de westerse waarden' wordt een controlestaat toegejuicht die op hetzelfde neerkomt als alles wat het VB zegt te verachten in moslimfundamentalistische landen.
![]() |
#270 |
|
![]() Misschien moet het VB maar eens jong en hip worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() volledig mee akkoord en een juistere verwoording dan de mijne eerder hier An
de echte westerse waarde - datgene wat echt iets is om als westerling trots op te zijn en wat met hand en tand verdedigd moet worden tegen fundamentalisme van gelijk welke aard of afkomst dat is net het humanisme en dus ook de mensenrechten !!! de mensenrechten die stellen dat eenieder het recht heeft op een menswaardig bestaan, degelijke huisvesting, voldoende eten, verwarming, juridische bijstand, medische verzorging enz en dus een leven boven de armoedegrens en eenieder dat betekent dus ook criminelen !!! maar zeker ook daklozen die niets misdaan hebben dan alleen maar te weinig bestaansmiddelen kunnen vergaren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 december 2007 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men is soms nogal eens geneigd om enkel te denken aan de rechten van de dader, maar je mag niet vergeten dat die dader een verschrikkelijke misdaad heeft gepleegd en het leven van anderen door die misdaad is verwoest. De straf voor een moordenaar kan m.i. niet zwaar genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef dan eens wat voorbeeldjes van VB voorstellen die op hetzelfde neerkomen als wetten in moslimfundamentalistische landen? Volgens mij zwans je er maar wat op los.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Het is kwestie van perceptie: het is niet omdat de gevolgen minder of minder rechtstreeks zichtbaar zijn dat het misdrijf ook minder erg is en de strafmaat minder zwaar moet zijn. Bijvoorbeeld: wat met lange en kortetermijngevolgen? Moet er een onderscheid gemaakt worden? Als ik een bom leg die meteen ontploft, of een bom leg die gaat ontploffen binnen bijvoorbeeld een dag: is het eerste misdrijf dan zwaarder? Als ik een dakloze in mekaar slaag en zijn portefuille pik, of ik licht de staat op voor een paar miljoen die evenveel waard zijn als bijvoorbeeld een gratis openbaarvervoer bewijs voor iedere dakloze, wat is dan het ergste? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 december 2007 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |