![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel als je die mensen kan oppakken voor ze iemand omrijden. Ten andere, als er geen straffen of gevolgen stonden op dronken rijden zouden meer mensen het doen en zouden meer mensen sterven. Dus heeft het wel een impact.
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Haal de idioten uit het verkeer, diegenen die er maar op los rijden, alle verkeersregels aan hun laars lappen, voorrangsregels niet respecteren en je zou al heel wat ongevallen voorkomen. Jammer dat je dat niet met wat statische controle en flitscamera's kan bereiken, dat vergt een grotere inspanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Drinken en rijden is geen geen garantie op ongelukken. Drinken en rijden kan perfect samen.
men kan beter de onervaren rijders uit het verkeer wijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Ik begrijp het, U bent een klant die naast de alcoholmeter ook een ingebouwde ijskast in het dashboard besteld om de pils koud te houden. Tja business is business natuurlijk, hoe ga ik dat oplossen?
![]() Neen, serieus het gaat niet samen, rijden en drinken, om de redenen die ik al opgesomd heb. ![]() Hier Laatst gewijzigd door Ovidius : 10 december 2007 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Vooral in het weekend rijden er heel wat mensen stomdronken rond. Ik vind dat echt erg. Hoeveel mensen zijn er intussen niet al dood gereden door iemand die dronken achter zijn stuur zat?
Door dronken iemand dood te rijden wordt om één moment het leven van vele mensen verwoest. Ook dat van de bestuurder en zijn familie. Je zal maar de dag erna tot het besef komen dat je met je dronken voeten iemands leven op je geweten hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() correctie, onaangepast rijden.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij misschien de indruk dat er de dag van vandaag minder mensen worden aangereden door dronken personen, dan dat 10 jaar geleden het geval was? De wetgeving daaromtrent is nochtans drastisch strenger geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit beweerd dat ik kan rijden, wel durf ik beweren dat ik meer ervaring heb dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten en mensen die enkel naar en terug van het werk rijden. Ik heb zelfs meer ervaring met rijden dan 90% hier op het forum. Anticiperen in het verkeer en je voertuig kennen is het belangerijkste , niet dat je goed kan achteruit kan rijden of dat je aan de kilometers houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |