Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2007, 15:38   #561
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) De privatisering van een aantal overheidsbedrijven is op zijn zachts gezegd niet vlekkeloos gelopen. Neem de NS bijvoorbeeld: sinds de privatisering worden de kaartjes alleen maar duurder, terwijl de treinen nog steeds vaak niet op tijd rijden en de kwaliteit van de treinen ook nog te vaak onder de maat is.
2) Waarom zouden we onze nationale luchthaven in de uitverkoop doen? Ik zie geen verbetering komen in vergelijking met het huidige beleid. Ook vind ik het zonde dat typisch Nederlandse bedrijven worden overgenomen door buitenlandse bedrijven, liever zie ik dat Nederlandse bedrijven fuseren en dan een vuist kunnen maken tegenover het buitenland( zie ABN Amro).

Stem jij ook VVD trouwens?
Ik heb nog nooit gestemd. Ik was twee dagen na de Tweede Kamerverkiezingen 18 geworden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 15:42   #562
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Ik vind het trouwens een zeer slecht kabinet. Er worden miljarden over de balk gegooid zonder duidelijke bestemming. Zo hoorde ik dat het onderwijs een miljard gaat krijgen; mogen ze zelf invullen hoe ze het uitgeven. Hetzelfde geldt voor de noordelijke provincies, die een hoge snelheidslijn wilden; ze krijgen 2 miljard, vrij te besteden.

Sinterklaas is geweest, nu willen ze ook nog kerst vieren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 15:57   #563
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind het trouwens een zeer slecht kabinet. Er worden miljarden over de balk gegooid zonder duidelijke bestemming. Zo hoorde ik dat het onderwijs een miljard gaat krijgen; mogen ze zelf invullen hoe ze het uitgeven. Hetzelfde geldt voor de noordelijke provincies, die een hoge snelheidslijn wilden; ze krijgen 2 miljard, vrij te besteden.

Sinterklaas is geweest, nu willen ze ook nog kerst vieren.
Dit kabinet is waardeloos en hypocriet ja: 26000 illegalen worden legaal gemaakt( aanzuigende werking andere illegalen, in Nederland hebben we al genoeg slecht geintegreerde allochtonen), paddo's verboden( paddo's zijn totaal niet verslavend en je moet niet paddo's gebruiken als je niet lekker in je vel zit), accijns op bier verhoogd( terwijl juist breezers het probleem zijn van het drankmisbruik van jongeren onder de 16), geen spoorlijn naar de noordelijke provincies( terwijl dat juist voor verbeterende mobiliteit en ecnomische ontplooiing zorgt), roken wordt nog duurder gemaakt( terwijl juist uit onderzoeken blijkt dat rokers gewoon stug doorroken), etc...
__________________
VSSE, kijk goed mee:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 17:22   #564
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind het trouwens een zeer slecht kabinet. Er worden miljarden over de balk gegooid zonder duidelijke bestemming. Zo hoorde ik dat het onderwijs een miljard gaat krijgen; mogen ze zelf invullen hoe ze het uitgeven. Hetzelfde geldt voor de noordelijke provincies, die een hoge snelheidslijn wilden; ze krijgen 2 miljard, vrij te besteden.

Sinterklaas is geweest, nu willen ze ook nog kerst vieren.
En wat dacht van 1 miljard weegegooid geld voor een oorlogsmissie.
En maar zingen met kerstmis in de kerk"vrede op aarde"
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 17:45   #565
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
En wat dacht van 1 miljard weegegooid geld voor een oorlogsmissie.
En maar zingen met kerstmis in de kerk"vrede op aarde"
Inderdaad, ook die missie is geldverspilling.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 18:48   #566
kaap
Burger
 
Geregistreerd: 2 oktober 2005
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) De privatisering van een aantal overheidsbedrijven is op zijn zachts gezegd niet vlekkeloos gelopen.
Licht er vaak ook aan hoe je zo'n privatisering aanpakt. Overigens is er weinig in het leven wat vlekkeloos verloopt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Neem de NS bijvoorbeeld: sinds de privatisering worden de kaartjes alleen maar duurder, terwijl de treinen nog steeds vaak niet op tijd rijden en de kwaliteit van de treinen ook nog te vaak onder de maat is.
Even een aantal punten:

1 Een van de aller drukste spoorwegnetten van de wereld
2 Punctualiteit is boven gemiddeld en stijgende in vergelijking tot andere landen
3 De 2e kamer heeft in het verleden besloten minder te investering in het spoor dan de spoor beheerder wenselijk achtte voor een deugdelijke staat van het spoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dit kabinet is waardeloos en hypocriet ja: 26000 illegalen worden legaal gemaakt( aanzuigende werking andere illegalen)
Aanzuigende werking, geloof je het zelf? Hoop niet dat je hier de officiële VVD bral aan 't afdraaien bent?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
geen spoorlijn naar de noordelijke provincies( terwijl dat juist voor verbeterende mobiliteit en economische ontplooiing zorgt),
Ik kan wel meer dingen bedenken, die de mobiliteit en economische ontplooiing zorgen, betekent nog niet dat het automatisch de investering waard is. Ik zeg ook niet dat het perse niet zo is, vind het voor een outsider zonder deugdelijke gegevens lastig te beoordelen.

Niet dat ik blij ben met dit kabinet, integendeel, maar vind de argumentatie op deze punten niet zo sterk.

Laatst gewijzigd door kaap : 10 december 2007 om 18:56.
kaap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 19:30   #567
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.513
Standaard

Aanzuigende werking, geloof je het zelf? Hoop niet dat je hier de officiële VVD bral aan 't afdraaien bent?
In Spanje zijn vorig jaar of 2 jaar geleden 1 miljoen illegalen
genaturaliseerd, wat leidde tot grote problemen rondom de enclaves Menilla en en Ceuta waar massaal Afrikanen heen gingen in de hoop toegelaten te worden.
__________________
VSSE, kijk goed mee:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 10 december 2007 om 19:30.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 20:25   #568
kaap
Burger
 
Geregistreerd: 2 oktober 2005
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
In Spanje zijn vorig jaar of 2 jaar geleden 1 miljoen illegalen genaturaliseerd, wat leidde tot grote problemen rondom de enclaves Menilla en en Ceuta waar massaal Afrikanen heen gingen in de hoop toegelaten te worden.
Spanje was juist een argument om het juist toen te doen. Wat denk je dat meer aantrekt 1 miljoen aan de overkant van de Middelandse zee of 26.000 aan de Noordzee onder strikte voorwaarden?

Was gewoon een drogreden voor de VVD en Verdonk om tegen te zijn, maar ja drogredenen zijn de politiek niet vreemd natuurlijk.
kaap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 20:32   #569
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
paddo's verboden( paddo's zijn totaal niet verslavend en je moet niet paddo's gebruiken als je niet lekker in je vel zit), accijns op bier verhoogd( terwijl juist breezers het probleem zijn van het drankmisbruik van jongeren onder de 16), ...
Je hoeft maar naar mijn profiel te kijken om te zien dat we daar dan toch van mening verschillen
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 20:33   #570
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Je hoeft maar naar mijn profiel te kijken om te zien dat we daar dan toch van mening verschillen
straight edge zeker?
__________________
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 21:28   #571
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) De privatisering van een aantal overheidsbedrijven is op zijn zachts gezegd niet vlekkeloos gelopen. Neem de NS bijvoorbeeld: sinds de privatisering worden de kaartjes alleen maar duurder, terwijl de treinen nog steeds vaak niet op tijd rijden en de kwaliteit van de treinen ook nog te vaak onder de maat is.
De NS is niet geprivatiseerd, maar verzelfstandigd. Nog altijd is 100% van de aandelen in handen van de overheid, en als we minister Bos mogen geloven zal dat voorlopig zo blijven.

Je andere argumenten vind ik ook niet erg veel hout snijden eerlijk gezegd.

Tariefverhogingen moeten worden goedgekeurd door de minister, als enig aandeelhouder, en zijn over het algemeen niet spectaculair. Voor sommige kaarten geldt zelfs dat ze nauwelijks gestegen zijn in prijs: in 1990 kreeg je een Voordeelurenkaart voor 99 gulden (omgerekend 45 euro), enkele maanden geleden kon je een Voordeelurenabonnement kopen voor... 45 euro!

De stiptheid van de NS wordt steeds beter, na een dramatisch dieptepunt vlak na de eeuwwisseling. Zoals Camiel Eurlings onlangs zei: we hebben het drukstbereden spoorwegnet ter wereld en toch een van de hoogste stiptheden van Europa. Rekening houdend met de zwakke infrastructuur van ProRail (achterstallig onderhoud, capaciteitsgebrek) en het nog altijd groeiende aantal treinbewegingen, is dat met recht een topprestatie, hoewel de NS zelf ooit beloofde het nòg beter te doen.

De kwaliteit van de treinen is inderdaad wel lange tijd een probleem geweest, maar verbetert voortdurend. De vernieuwde Koploper-intercity's worden momenteel in gebruik genomen, de nieuwe generatie stoptreinen (Sprinter Lighttrain) die de Standaard Stoptrein (Materieel '64) moeten aflossen, volgen de komende jaren.

Ook op alle nevenlijnen rijden private maatschappijen (binnenkort) met splinternieuwe treinen en een hogere frequentie. En dat loont, want overal wordt een reizigersgroei gemeten die soms ver boven verwachting ligt. Hier in het noorden is Arriva volledig verrast met een reizigerstoename van 20 tot 40%! Gevolg is dat de treinen overvol zijn en er nu extra bussen worden ingezet om alle reizigers in de spits te kunnen vervoeren. Lijntjes die de NS in de jaren 90 van de hand deed omdat ze zogenaamd onrendabel en hopeloos verloren waren, blijken nu ineens bijzonder levensvatbaar. Zie ook het Trouw-artikel "Boemel blijkt levensvatbaar: Regiospoor doet het goed."
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:09   #572
Breda
Minister
 
Breda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Locatie: Cuba & Socialistische Stadsrepubliek Breda / Bruxelles , Belgique
Berichten: 3.047
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breda Stuur een bericht via MSN naar Breda
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gestemd. Ik was twee dagen na de Tweede Kamerverkiezingen 18 geworden.
en toen dacht je ....shit had ik toch maar ff mezelf als 18 jarige opgegeven en me leeftijd vervalst
__________________
Deelrepubliek Groot Brabant |Breda steunt een Beter Nederland !!
Breda = Socialist , Regionalist/Nationalist
Breda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:10   #573
Breda
Minister
 
Breda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Locatie: Cuba & Socialistische Stadsrepubliek Breda / Bruxelles , Belgique
Berichten: 3.047
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breda Stuur een bericht via MSN naar Breda
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind het trouwens een zeer slecht kabinet. Er worden miljarden over de balk gegooid zonder duidelijke bestemming. Zo hoorde ik dat het onderwijs een miljard gaat krijgen; mogen ze zelf invullen hoe ze het uitgeven. Hetzelfde geldt voor de noordelijke provincies, die een hoge snelheidslijn wilden; ze krijgen 2 miljard, vrij te besteden.

Sinterklaas is geweest, nu willen ze ook nog kerst vieren.
meschien moeten we Fidel Castro inhuren om het hier nog op te knappen
__________________
Deelrepubliek Groot Brabant |Breda steunt een Beter Nederland !!
Breda = Socialist , Regionalist/Nationalist
Breda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:13   #574
Breda
Minister
 
Breda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Locatie: Cuba & Socialistische Stadsrepubliek Breda / Bruxelles , Belgique
Berichten: 3.047
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breda Stuur een bericht via MSN naar Breda
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) De privatisering van een aantal overheidsbedrijven is op zijn zachts gezegd niet vlekkeloos gelopen. Neem de NS bijvoorbeeld: sinds de privatisering worden de kaartjes alleen maar duurder, terwijl de treinen nog steeds vaak niet op tijd rijden en de kwaliteit van de treinen ook nog te vaak onder de maat is.
2) Waarom zouden we onze nationale luchthaven in de uitverkoop doen? Ik zie geen verbetering komen in vergelijking met het huidige beleid. Ook vind ik het zonde dat typisch Nederlandse bedrijven worden overgenomen door buitenlandse bedrijven, liever zie ik dat Nederlandse bedrijven fuseren en dan een vuist kunnen maken tegenover het buitenland( zie ABN Amro).

Stem jij ook VVD trouwens?
volgens mij stemt ie wel voor de D66 ....of hij is van een boom af gevallen en heeft zijn hoofd gestoten en stemt nu voor de VVD.....ik hoop dat Liberalist niet is overgestapt naar Rechts
__________________
Deelrepubliek Groot Brabant |Breda steunt een Beter Nederland !!
Breda = Socialist , Regionalist/Nationalist
Breda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:24   #575
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
straight edge zeker?
Nee gij!
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:26   #576
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breda Bekijk bericht
volgens mij stemt ie wel voor de D66 ....of hij is van een boom af gevallen en heeft zijn hoofd gestoten en stemt nu voor de VVD.....ik hoop dat Liberalist niet is overgestapt naar Rechts
Ik weet niet waar ik nu op zou stemmen, als je ziet wat er met je stem gebeurt...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:28   #577
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
De NS is niet geprivatiseerd, maar verzelfstandigd. Nog altijd is 100% van de aandelen in handen van de overheid, en als we minister Bos mogen geloven zal dat voorlopig zo blijven.

Je andere argumenten vind ik ook niet erg veel hout snijden eerlijk gezegd.

Tariefverhogingen moeten worden goedgekeurd door de minister, als enig aandeelhouder, en zijn over het algemeen niet spectaculair. Voor sommige kaarten geldt zelfs dat ze nauwelijks gestegen zijn in prijs: in 1990 kreeg je een Voordeelurenkaart voor 99 gulden (omgerekend 45 euro), enkele maanden geleden kon je een Voordeelurenabonnement kopen voor... 45 euro!

De stiptheid van de NS wordt steeds beter, na een dramatisch dieptepunt vlak na de eeuwwisseling. Zoals Camiel Eurlings onlangs zei: we hebben het drukstbereden spoorwegnet ter wereld en toch een van de hoogste stiptheden van Europa. Rekening houdend met de zwakke infrastructuur van ProRail (achterstallig onderhoud, capaciteitsgebrek) en het nog altijd groeiende aantal treinbewegingen, is dat met recht een topprestatie, hoewel de NS zelf ooit beloofde het nòg beter te doen.

De kwaliteit van de treinen is inderdaad wel lange tijd een probleem geweest, maar verbetert voortdurend. De vernieuwde Koploper-intercity's worden momenteel in gebruik genomen, de nieuwe generatie stoptreinen (Sprinter Lighttrain) die de Standaard Stoptrein (Materieel '64) moeten aflossen, volgen de komende jaren.

Ook op alle nevenlijnen rijden private maatschappijen (binnenkort) met splinternieuwe treinen en een hogere frequentie. En dat loont, want overal wordt een reizigersgroei gemeten die soms ver boven verwachting ligt. Hier in het noorden is Arriva volledig verrast met een reizigerstoename van 20 tot 40%! Gevolg is dat de treinen overvol zijn en er nu extra bussen worden ingezet om alle reizigers in de spits te kunnen vervoeren. Lijntjes die de NS in de jaren 90 van de hand deed omdat ze zogenaamd onrendabel en hopeloos verloren waren, blijken nu ineens bijzonder levensvatbaar. Zie ook het Trouw-artikel "Boemel blijkt levensvatbaar: Regiospoor doet het goed."
Ik denk eerlijk gezegd dat treinvervoer een nogal achterhaalde oplossing is om de snelwegen te ontlasten. Het is wel een handig trucje om studenten zoveel mogelijk thuis te laten, om de woningen in het centrum van de grote steden wat minder noodzakelijk te maken. Natuurlijk ga �*k me straks niet zo laten besodemieteren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:31   #578
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Wat trouwens mijn grootste twistpunt is met dat van de VVD is hun buitenlandbeleid. Zij staan altijd voorop als het gaat om troepen sturen, terwijl ik eigenlijk tegen al het ingrijpen ben buiten Europese grenzen. Voor mij heeft het houden van neutraliteit en bescheidenheid prioriteit boven transatlantische banden. Bovendien kost het handen vol met geld, zo'n leger met van school getrapte schoffies.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:33   #579
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Aanzuigende werking, geloof je het zelf? Hoop niet dat je hier de officiële VVD bral aan 't afdraaien bent?
In Spanje zijn vorig jaar of 2 jaar geleden 1 miljoen illegalen
genaturaliseerd, wat leidde tot grote problemen rondom de enclaves Menilla en en Ceuta waar massaal Afrikanen heen gingen in de hoop toegelaten te worden.
Toevallig weet ik van familieleden die betrokken zijn bij de gelegaliseerde illegalen, dat het wel politieke vluchtelingen zijn, die enorm trauma hebben opgelopen (zitten hier soms meer dan 10 jaar) en niet meer terug zouden kunnen zonder in de grootste ellende te vervallen: en dat is grotendeels onze eigen schuld. We kunnen niet die mensen het slachtoffer laten worden van ons eigen (voorheen) rammelende systeem.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 22:42   #580
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk eerlijk gezegd dat treinvervoer een nogal achterhaalde oplossing is om de snelwegen te ontlasten.
Heb jij een beter idee? Tienbaans snelwegen misschien?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be