![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() De Anti-discriminatiewet afschaffen...DUS---> non stop verwijtende,haatdragende,provocerende en discriminerende uitspraken naar allochtonen en holebi's! Nu draaien we de klok 15 jaar terug! Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat dit nu al was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan het anders zelf nog even nakijken: http://lvb.net/media/Verzoekschrift-...telijk-Hof.pdf Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2007 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Volledig mee akkoord. U heeft het toch over Storme, hoop ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog niet veel postjes gelezen zeker? Ik heb het altijd over religie.
Mensen mogen doen en laten wat ze willen zolang ze elkaars vrijheid gunnen. Zo'n simpele redenering is al wat we nodig hebben om hier te kunnen rondlopen. En daarvoor moet religie uit onze samenleving gebannen worden. Religieuzen zijn niet in staat in vrijheid te leven en zijn zo afgunstig dat ze de ander enkel het zelfde leven als henzelf willen opleggen en zo vertrekt de onverdraagzame trein.