![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Europees Commissaris
|
![]() A4 doortrekken, A73 wordt nu verlengd tot aan Roermond, gratis openbaar vervoer, betalen voor het aantal gereden km's( een van de weinige maatregels van het kabinet waar ik het mee eens ben), inhaalvoorbod voor vrachtwagens, afschaffen 80 km zones bij minimaal Den haag en Amsterdam, verhoging maximum snelheid naar 130 km voor een betere doorstroming van het verkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Burger
|
![]() Iets meer respect voor onze militairen, die onder vrij zware omstandigheden, met gevaar voor leven en gezondheid vrij ondankbaar werk moeten, zou zeker op zijn plaats zijn. Met de missie hoef je het niet eens te zijn, maar ik vind het redelijk ongepast om onze soldaten die door de Nederlandse regering gestuurd zijn hier zo neer te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien worden zij betaald door het ministerie van Defensie, NIET het ministerie van Oorlog. Onvoorstelbaar hoe misleidend die naam is, zeker omdat er geen directe aanleiding is die landen binnen te vallen, of om ze ''weder op te bouwen'', om maar eens een PvdA-eufemisme te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe wil je anders mensen stimuleren het OV te gebruiken? Ik denk dat iedereen een oplossing van het fileprobleem in Nederland wil om economische groei te behouden door een goede infrastructuur en ik acht het daarbij nodig het maximale uit ons OV te halen als (deel)oplossing. Ik wil geld besparen door te snijden in de overheid: het verkleinen van het aantal provincies naar 6 a 7 en het aantal gemeentes ook te verkleinen.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 10 december 2007 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Tenzij je wil dat we in Westerborkwagons onze bestemming moeten bereiken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Kijk ik ben ook voor strikte immigratiewetgeving, maar dan wel puur en alleen omdat we wel een leefbare samenleving moeten kunnen hebben en om oorspronkelijk bewoners niet te ontheemden. Buiten dat zie ik geen enkele rede waarom wij meer aanspraak zouden kunnen maken op het stukje aarde waarop wij leven dan een ander. Citaat:
Citaat:
Mee eens, wel zuinigere en schonere auto's blijven stimuleren en afschaffen boetes voor zeer kleine snelheidsovertredingen zoals de VVD voorstelt. Overigens heeft de maximum snelheid op een weg een te verwaarlozen invloed op diens capaciteit (denk maar eens na waarom dat zo is). Laatst gewijzigd door kaap : 10 december 2007 om 23:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
|
![]() Gewoon, ik geloof in de vrijheid (van godsdienst, van seksuele voorkeur, ...) maar tegen drugs moet de bevolking beschermd worden, inclusief de zwaksten (kinderen, armen, gehandicapten)....
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kun je doen d.m.v. voorlichting, maar met een verbod bescherm je niemand; alleen de criminaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
- Gegarandeerde zitplaatsen op lange afstanden; - Rookcoupé's; - De Wagon-lits nieuw leven inblazen met lekkere koffie en verse broodjes. - Maar vooral: Op tijd rijden. Niet ''statistisch'' maar écht. Kortom, betrouwbaar, klantgericht vervoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 10 december 2007 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof het openbaar vervoer zelfs zonder deze troetelvoordeeltjes al niet vol genoeg is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
|
![]() |
![]() |
![]() |