![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ieder zijn keus op dat gebied.
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() de oplossing is ze gewoon in een massagraf smijten. enfin, wel eerst verbranden want anders nemen ze te veel plek in.
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat alle begraafplaatsen voor iedereen waren. Atheisten en Christenen broederlijk naast elkaar. Voor de wormen maakt religie weinig verschil...
Just for the sake of argument: mag ik dan ook zeggen dat ik niet naast een jood, moslim of katholiek wil begraven worden?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als je de betekenis van het woord fascisme maar half begrijpt dan stel ik voor dat je het niet te pas en te onpas gebruikt 3. Wat bedoelt u met het woord verrijking dat u ook nogal vaak gebruikt? 4. Wat bedoelt u met progressief? Alweer een woord dat u relatief vaak gebruikt in allerlei contexten, een woord dat dus al zijn waarde verliest, maar misschien kan u opheldering brengen en me daar eens van op de hoogte stellen zodat ik weet wat ik zelf ben. Ook al kent u me niet, ik ben blijkbaar progressief. 5. waarom zou ik platgaan op de buik voor een religie als ik niet eens religieus ben? Het zal me een zorg zijn waar andere mensen zich mee bezig houden. Waarom zou ik plat op de buik gaan voor die zogenaamde politieke ideologie als ik Lijst Dedecker stem? Voor zover ik weet komen er weinig islamitische standpunten voor in zijn programma. Voor zover ik ook weet zijn de tjeven de enige partij met enige vorm van religieuze binding in dit land die serieus genomen wordt. Islam komt niet voor in hun partijnaam. Waar ga ik hier eigenlijk plat op de buik? 6. Wat islamieten doen in hun land kan me eerlijk gezegd niet schelen. Ze doen maar. En als jij je wenst op te jagen in elke lachwekkende eisen van een paar doorgedraaide zotten dan is dat uw probleem. Verwacht alleen niet dat de modale mens, die weigert deel te namen aan kruistochten, daar in meegaat. Anders zou ik me ook veel te veel moeten opjagen in de lachwekkende ideeen van de katholieke kerk en daar heb ik geen zin. Het leven is veel te kort om me met dergelijke futiliteiten en dwaasheden bezig te houden. Maar doe jij dat gerust wel als je je daar gelukkig bij voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moslims willen niet begraven worden naast niet-Moslims:
En vice versa!! Waar blijft ander het "Rust in vrede?" 't Is nog niet voldoende dat je er tijdens uw leven dagelijks meerdere keren mee geconfronteerd wordt zeker?
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Allemaal in een grote kuip vol Destop.Opgelost het probleem,maar dan werkelijk in de ware zin van het woord.Trouwens,een zekere geimporteerde verrijker toonde het voorbeeld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dat ze hun gat draaien waar de zon nooit schijnt.
Maar laten we onze linkse vrienden alweer eens hun zin geven,dan doen wij vanaf nu aan het onze;als het ene mag mag het andere ook;willen jullie eigen begraafplaatsen en willen jullie niet naast andere liggen,oke;vanaf nu mogen cafe en dancinguitbaters zelf beslissen of ze nog moslims toelaten of niet;zo simpel is dat. Als zij alweer eens hun eigen willetje en wetten willen en zich van ons ontdoen of in nederland;blijft al gelijk en niet vergeten ze dat hier in mechelen al hebben gevraagd. Dus moeten ze dan maar vanaf nu niet meer komen zeiken en bleiten als ze niet meer binnen mogen in cafe's en andere zaken. Laatst gewijzigd door Marlboro : 12 december 2007 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk eerder dat het opschrift iets in de zin is,zoals dat voor de ambtenaren en politiekers.......Hier Rust Hij/Zij Verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims willen niet begraven worden naast niet-moslims.
Niet-moslims mogen vanaf nu ook eisen niet te wonen naast moslims. Tiens?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2007 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() De Mohammedaanse wereld is vol met wat zij 'martelaren' noemen; lieden die dood zijn gegaan terwijl ze bezig waren om ongelovigen naar de hel te helpen (en zichzelf linea recta het paradijs in).
En vaak worden die moordenaars dan in een speciaal graf gelegd dat een soort bedevaartsoord wordt. Vroeger hadden de Engelsen en Fransen daar in hun kolonies nogal last van. De methode om te voorkomen dat rebellen in een aanbeden graf kwamen te liggen was: die lijken samen met een dood varken begraven. Niet erg politiek correct naar huidige maatstaven maar wel zeer effectief. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 12 december 2007 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mag je dat beste Fozzie, allé van mij toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
of stuur ze, eens ze dood zijn, terug nr hun landen, die zijn veelal groter dan het onze, dus daar hebben ze plek genoeg
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 12 december 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Jij hebt meer goesting om te tutten zegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |