![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals de omvergeworpen verlichtingspalen. Net zoals de schade aan de generator en de grondstructuur. Net zoals de schade aan het gebouw. Tel daarbij de getuigenverslagen, het debris (waarbij de kleuren van American Airlines in sommige gevallen nog te zien zijn) en de forensische resultaten. Dat maakt een waterdichte zaak lijkt me. Denk je eens een moordzaak in waarbij ettelijke getuigen de moord zagen gepleegd worden, waarbij er een motief is, een schuldbekentenis, het moordwapen werd teruggevonden en het lijk werd onderzocht. Allemaal wijzen ze in dezelfde richting. En dan komt er een gast af die zegt : "Nah, ik geloof het niet. Waarom kan je geen foto tonen van het moment waarop de dader de moord effectief pleegt?" ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 december 2007 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk he, er is ik weet nie hoeveel footage in beslag genomen. Men laat slechts 6 frames zien. Toon mij gewoon die andere beelden, dan ben ik blij. That's it. Waarom die geheimhouderij? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewakingscamera's zijn geen high definition, high frame-rate camera's. En dat is wat nodig is voor een duidelijk beeld. Wat jullie blijkbaar willen is niet meer en niet minder dan een close up van de het cockpitvenster van flight 77 waarbij je Hani Hanjour achter de stuurknuppel zou kunnen identificeren. Maar maak je geen illusies : dan komen er toch weer believers die zeggen : hah, dat �*s Hani Hanjour helemaal niet! Dat is een dubbelganger. Een agent van de CIA/NSA/FBI/Necons/NWO etc. Een neverending story zonder nut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Proficiat trouwens, wederom je reeds gekende stijl van ridiculisatie. Wat boeiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal lekker rond-de-pot-gedraai. Waarom laten ze gewoon niet die ander beelden zien? Ookal is er dan niets op te zien. Laat ze zien, snap je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Leg mij dan es uit waarom dat onmogelijk zou zijn, of ga je het zo vaag houden? ![]() De Japanse kamikaze's hadden er vroeger anders niet al te veel problemen mee. En dat was met minder dan een maand training tegen klein, bewegende schipen onder voor van 20 tot 100 AA-guns
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je effectief aanwijzingen dat er -duidelijke- beelden bestaan buiten die die zijn vrijgegeven? Dan mag je dat altijd posten. Ter uwer info : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 december 2007 om 12:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De boeing vloog bijna rakelings over de grond level het pentagon binnen terwijl het veel makkelijker was geweest in een duikvlucht. Al eens van grondeffect gehoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun je me ook effectief de beelden laten zien? Zijn dit alle beelden die in beslag zijn genomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het enige wat ik kan vaststellen is dat er langs bijde kanten gewoon geen direct bewijs is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doubletree video : http://nl.youtube.com/watch?v=H285_DWX_bQ Analyse : http://www.debunk911myths.org/topics...tle=Doubletree Citgo video : http://nl.youtube.com/watch?v=2LJvFjsl6zk Analyse : http://www.debunk911myths.org/?p=20 En of dat alle beelden zijn die in beslag genomen zijn? Geen idee. Jij beweerde toch hierboven dat ze niet alle beelden tonen. Jij bent dus diegene die die vraag moet beantwoorden lijkt me..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben om. Dit KEIHARDE bewijs van Pindar laat mij zien dat 9/11 geplot is door de CIA, geen twijvel mogelijk.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn er 2 van de vermoedelijk 85 inbeslag genomen beelden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling