![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De torens konden onmogelijk instorten in +- 10 seconden, en het aangenomen feit dat de torens zelfs volledig zouden instorten na initiatie is meer dan twijfelachtig. Dit heb ik niet op 1, 2, 3 beslist, maar na heel wat weken onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat er meer dan zekerheid was dat wat ik (live) zag op 11 september 2001 onmogelijk het gevolg kan zijn geweest van schade berokkend door de vliegtuigen en de kérozine alléén. NIST geeft nu zelfs toe dat ze niet de totale instorting niet kunnen uitleggen. Dat is voor mij één bewijs. Ben je daarmee overtuigd? Dan heb je WTC7, de stand down, de hijackers, de beurshandelingen pre-9/11, leugens post-9/11, flight 93, Pentagon, bomgetuigen, enz. Maar verwacht niet dat wat een één heeft overtuigd, ook voldoende zal zijn voor een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist deze mensen vrezen voor hun land en de rest van de mensheid. en verder.. ivm het vette en onderstreepte gedeelte, voor de 2de keer. stop ik deze discussie met jou. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 december 2007 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() WTC 7 is hard bewijs, gecontroleerde demolitie zonder twijfel, dus de explosieven zaten er van op voorhand in , dus het is een inside job.
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geruchten, speculaties en halve waarheden maken geen hard bewijs. Ik heb ook zo'n hard bewijs dat ik vorige week de lotto won: Mijn schoonbroer, die bij een bank werkt heeft immers duidelijk het formuliertje gezien, dat ik helaas verloren ben, daarna. Ik heb ook nog wel een wazige foto van dat formuliertje én bovendien waren er geen andere winnaars in rang 1. Een duidelijke zaak vind ikzelf. Helaas blijken de mensen van de nationale loterij dat niet te aanvaarden. En dat is dan weer een 'bewijs' voor een nationale samenzwering van de financiele elites. Zie je, simpel hé? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 december 2007 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zegt dat het niet volledig kon instorten...gewoon zeggen "twijfelachtig" sorry, zo werkt het niet...ik kan nu gewoon zeggen helemaal niet twijfelachtig. Snap je toch ook wel denk ik. Citaat:
Opnieuw, als jij zegt dat het onmogelijk was zul je met bewijzen hiervoor moeten afkomen en niet gewoon beweren dat het onmogelijk was. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Om terug te komen op jou beweringen...geef mij het onderzoek dat jij hebt gemaakt en uitgewerkt om te kunnen besluiten waarom precies de torens niet hadden kunnen instorten. ik ben hier heel benieuwd naar.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe hard je het ook probeert te ontkennen, dat heeft gegronde redenen. En dat afdoen als 'niet rationeel' is gewoon belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is me nu ook duidelijk. Alles wat niet in zijn kraampje past wordt eerst weggerationaliseerd en daarna gaat hij schreeuwen dat er geen bewijzen zijn en je moet van hem je bek houden als je niet met hem meegaat. Gezellig iemand ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je bewijzen dat er uberhaubt explosieven aanwezig waren, laat staan vooraf...? Laat zien die bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weggerationaliseerd? Nee, ik vraag gewoon om aan te tonen wat je beweerd, dat is alles. En ja, als je geen bewijzen kan geven terwijl je roept dat je harde bewijzen hebt dan moet je je bek houden, daar blijf ik bij. Niet met mij meegaan? Naar waar?
Laatst gewijzigd door illwill : 14 december 2007 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn ZAT harde bewijzen. Maar wat je niet wil.durft te zien zie je niet. Zoals gezegd met dank aan Tavistock voor jou gedachten,filters etc want het zijn jouw gedachten niet. Daarmee bedoel ik niet dat ze op afstand gedachten naar je projecteren. Nee, ze weten hoe ze "wetenschappelijk" en subtiel de de publieke opinie kunnen vormen, en daar ben jij nu ook slachtoffer van zonder dat je het een jota in de gaten hebt. Maar ja, het is ook geen leuk nieuws btw Loose Change Final Cut al gezien? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 december 2007 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik moet nog steeds mijn bek houden??? Erg jammer dat je je zo verlaagd. Hmmmm waar is die moderator nu???? met meegaan bedoel ik dat als ik het niet met je eens ben ik dus mijn bek moet houden Mijn God, waarom steek ik nog energie in deze gast? Er zijn zat anderen die het wel serieus nemen. Juist! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 december 2007 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Wie?
En is zat zijn een voorwaarde om jou serieus te nemen? This is rich! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 december 2007 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar je weet dat je niets hebt en daarom kom je met deze onzin af. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 december 2007 om 12:36. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat ben jij het niet eens waardoor ik zeg dat je je bek moet houden dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u neme de opgenomen beelden, u speelt ze af en telt het aantal seconden van begin van instorting tot einde en wat ziet u...de instorting duurt ongeveer 24 seconden. ![]() En dan hebben we het over onderzoek? Een onderzoek door mensen zonder chronometer? aub e. Een bende copy pasters ja.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 december 2007 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Hier nog een interessant ivm een andere vermeende inside job 7/7. Peter Power, het hoofd van het bedrijf dat oefingen runde van terroristsche aanslagen op exact hetzelfde moment en op dezelfde plaatsen als de echte aanslagen, is aangesproken. Men vroeg hem wie zijn bedrijf inhuurde om die oefeningen te laten plaatshebben maar hij wilde niet antwoorden. Men vroeg hem wie de plaatsen koos maar hij negeert hun en vlucht weg.
Het is weer geen toeval dat er net zo'n simulaties waren op precies dezelfde plaatsen... Peter Power zegt dit zelf (zie clip hieronder). Net als bij 9/11 waren er ook "drills". Video: http://www.youtube.com/watch?v=O7bAC8gN-bU
![]() |
![]() |
#120 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Een onderzoek, ja. Rapporten lezen, debatten volgen op forum's waar geleerde mensen proberen anderen te helpen begrijpen waar bepaalde formules en berekeningen voor staan, en vooral, ik heb geen conclusies getrokken tot ik de redenering en argumentaties begrepen had. Dus, stop met liegen of hou je bek! Misschien later nog eens proberen moest je ooit discussierijp worden. Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 december 2007 om 13:54. |
|||
![]() |
![]() |