Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2007, 23:49   #101
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
er wordt veel te rap gezegd dat ze met een afgezaagde tweeloop onder hun frak zitten

totaal uit de lucht gegrepen

viswijvenpraatjes vers opgepikt van de vismarkt

je kan beter mambo

komaan jong een nieuwe poging om de mensen toch weer bang te krijgen
Het scheelt een stuk dat ik niemand ken natuurlijk. Of kende.
Het is niet altijd een tweeloop, een gewoon geweertje is ook dikwijls het geval. Of wat anders.
En hebben ze het niet bij, dan ligt het niet veraf.
Hells angels doetjes? Vergeet dat maar heel rap.
Wat niet wil zeggen dat het geen toffe bende is natuurlijk. Hooguit kan je 5000 jaar cel optellen bij een kleine vergadering.
tss. Ik zal meer zeggen, het is de grootste misdaad organistie ter wereld.
Oud 14 december 2007, 23:51   #102
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nee het is waar, het niet omdat ze met een afgezaagde tweeloop onder hun frak zitten dat je er iets moet achter zoeken.
Mensen worden veel te rap beschuldigd.
Er al veel zo zien rondlopen, met een afgezaagde tweeloop wil ik zeggen? Tegenwoordig zijn er trouwens veel beter wapens verkrijgbaar op de zwarte markt
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 23:53   #103
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Er al veel zo zien rondlopen, met een afgezaagde tweeloop wil ik zeggen? Tegenwoordig zijn er trouwens veel beter wapens verkrijgbaar op de zwarte markt
Alles is aanwezig maak u maar geen zorgen. Maar zo een tweeloop heeft zijn charme nietwaar.
En het kost niet veel.
Oud 14 december 2007, 23:56   #104
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je bijverdienste zoekt, daar moet je zijn.
Altijd wel wat onderweg.
Oud 14 december 2007, 23:58   #105
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet altijd een tweeloop, een gewoon geweertje is ook dikwijls het geval. Of wat anders.
Wat niet wil zeggen dat het geen toffe bende is natuurlijk. Hooguit kan je 5000 jaar cel optellen bij een kleine vergadering.
ik heb ook niet gezegd dat het doetjes zijn. dat zou ik niet durven . maar alle gekheid op een stokje is het zoals met al dat soort organisaties denk ik - de meeste zijn gewoon mensen die voor een lifestyle als motorrijder ( hells angel ) kiezen. ik denk dat veel afhangt van de leiding ook. volgens dat ik eens opving zou de nederlandse chapter gematigder zijn bvb dan de belgische. de grootste misdaadbende ter wereld kunnen ze hoe dan ook niet zijn want die staat onder leiding van bush. als ze al een misdaadbende zijn dan heeft het gros van de gewone leden daar evenveel weet van als dat de wc madam van een firma die bvb handelt in bloeddiamant heeft van de activiteiten van haar werkgever.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:01.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 00:01   #106
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb ook niet gezegd dat het doetjes zijn. dat zou ik niet durven . maar alle gekheid op een stokje is het zoals met al dat soort organisaties denk ik - de meeste zijn gewoon mensen die voor een lifestyle als motorrijder ( hells angel ) kiezen. ik denk dat veel afhangt van de leiding ook. volgens dat ik eens opving zou de nederlandse chapter gematigder zijn bvb dan de belgische. de grootste misdaadbende ter wereld kunnen ze hoe dan ook niet zijn want die staat onder leiding van bush. als ze al een misdaadbende zijn dan heeft het gros van de gewone leden daar evenveel weet van als dat de ws madam van een firma die bvb handelt in bloeddiamant heeft van de activiteiten van haar werkgever.
Tegen bush is het lastig concurreren natuurlijk. Maar ik weet niet of bush wereldwijd evenveel soldaten heeft of de hells angels leden.
Het gaat over onnoemelijk veel leden, overal ter wereld. En vergis u maar niet, ze heten zeker niet allemaal hells angels om onder hun vlag te rijden en te 'werken".
Het is super big money alles bij elkander.
Oud 15 december 2007, 00:03   #107

Standaard

Citaat:
Tegen bush is het lastig concurreren natuurlijk. Maar ik weet niet of bush wereldwijd evenveel soldaten heeft of de hells angels leden.
Het gaat over onnoemelijk veel leden, overal ter wereld. En vergis u maar niet, ze heten zeker niet allemaal hells angels om onder hun vlag te rijden en te 'werken".
Het is super big money alles bij elkander.
mss nog een interessante vws connectie hoe zouden die gasten tov armoede staan ? in alle geval droom ik al lang van acties met veel motorrijders enzo - het liefst voor oude madammekes die door de deurwaarders op straat gezet worden ofzoiets. volgens mij moeten die gasten in ieder geval van deurwaarders evenveel hebben als ik
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:05.
Oud 15 december 2007, 00:06   #108
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
mss nog een interessante vws connectie hoe zouden die gasten tov armoede staan ? in alle geval droom ik al lang van acties met veel motorrijders enzo - het liefst tegen oude madammekes die door de deurwaarder op straat gezet worden ofzoiets.
Voor een grap zullen ze wel te vinden zijn denk ik, maar nu ook weer niet alle dagen.
Maar sluit u aan. Waarom niet?
Mijn broer heeft nog een harley te koop staan.
Of anders zul je daar wel eentje krijgen op leasing tegen een goed overeenkomstje denk ik.
Oud 15 december 2007, 00:13   #109

Standaard

Citaat:
Voor een grap zullen ze wel te vinden zijn denk ik, maar nu ook weer niet alle dagen.
Maar sluit u aan. Waarom niet?
Mijn broer heeft nog een harley te koop staan.
Of anders zul je daar wel eentje krijgen op leasing tegen een goed overeenkomstje denk ik.
aansluiten is veel gezegd he. Het enige dat ik daarvan weet is dat het bovendien geen beslissing is die je tss de soep en de patatten neemt.

nu hun organisatiestructuur op zich boeit me in ieder geval wel.
Oud 15 december 2007, 00:16   #110

Standaard

zo een soort (liefst ) wereldwijd netwerk van strijders ( militanten ) tegen armoede zo mmmm dat zou wel iets hebben he - en dat zou pas echt stoer zijn

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:17.
Oud 15 december 2007, 00:21   #111
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
aansluiten is veel gezegd he. Het enige dat ik daarvan weet is dat het bovendien geen beslissing is die je tss de soep en de patatten neemt.

nu hun organisatiestructuur op zich boeit me in ieder geval wel.
Tja...
Geven ze geen info dagen of zo?
Oud 15 december 2007, 00:21   #112

Standaard

en de strijders moeten dan een armoedegelofte afleggen om zeker geen contact te verliezen met de realiteit vd armen en ze moeten ook trouw zweren aan de mensenrechten en deze overal met hun leven verdedigen - onvoorwaardelijke trouw aan een ideaal - bereidt zijn ervoor te sterven desnoods - het is dat wat intrigreert aan dit soort clubs zoals de hells angels - nergens is er denk ik in het westen nog een zo grote onderlinge en interne loyaliteit te vinden. Ik moet het toegeven een loyaliteit waar wij onder armoedebestrijders enkel maar van kunnen dromen.

moest een aantal zo groot als een tiende van het aantal leden van de hells angels zich verenigen - wereldwijd - met eenzelfde onderlinge loyaliteit - dan zou armoede binnen korte tijd niet meer kunnen bestaan

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:23.
Oud 15 december 2007, 00:26   #113

Standaard

en om lid te worden moet je ook prospect lopen - dwz voor je de colors van vws mag dragen moet je bewijzen deze waard te zijn

dat kan je enkel door te militeren - door acties op te zetten - door te laten zien dat je eentje bent die ertegenaan gaat - met wie zijn kl ze niet moeten spelen. alleen zo n mensen kunnen bij vws komen. de rest is toch alleen maar balast.
Oud 15 december 2007, 00:39   #114
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Hells Angels is niets om schrik van te hebben.

Vooropgesteld dat u zich gedraagt als een redelijk man, dat is toch niet teveel gevraagd?

En dan wat u daar zegt, gehandicapten enzo, elk jaar deden we in de Walen een toyrun, waar dan geld werd bijeen gebracht om speelgoed te kopen voor de kinderen in een weeshuis.

Totdat de mensen van dat weeshuis ons vertelde dat de politie was langs geweest en ze hadden schrik gekregen. Als ze nog speelgoed zouden aannemen van ons zouden ze dikke problemen krijgen.

Goed, dan stoppen we ermee. Spijtig voor de kinderen maar daar zit de politie dus niet veel mee in. In de propagandaoorlog tegen ons is nu eenmaal alles toegelaten.

De naam verraad waarom? Kom nou, in deze tijd gaat u me toch niet vertellen dat u schrik hebt van Satan?
Daar zegt u het volledig, in de mate dat u respect opbrengt voor hen, zullen zij ook respect opbrengen voor u. Ik heb al meerdere malen Hells Angels gezien of gesproken op mototreffens en ik heb die nog nooit weten iemand dood schoppen noch mijn hoofd van mijne kop trekken. In tegendeel, die zijn even vriendelijk als iedereen. Als ge 't kind er tegen uithangt daarentegen, dat is dan op eigen verantwoordelijkheid. En bij iedere groep heb je sowieso ook altijd enen er bij die 't af en toe eens moet uithangen (ik durf wedden zelfs bij de sossen), zo ook bij hen. Maar hen afschilderen als de despoten van Satan is toch wel een brug te ver... Het is trouwens vooral de politie en de media die zo'n schrikbeeld van hen ophangen, net zoals ze dat ook bij rechts doen. Ah ja, want noch de HA noch rechts passen in hun conservatief kraampje.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 09:46   #115
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Iedereen slaapt weer zeker?:
al 8 posts en niemand die schreef dat 't zeker allochtonen en/of moslims zijn?
erg hé... zo lang moeten wachten

moslim en Hells Angels... enig verband
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:11   #116
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Amai jongens, ik dacht dat deze draad al gestorven zou zijn maar ik merk dat er een aantal mensen zijn die het allemaal weten hoe het werkt.

Beggar spreekt over de leiding, we zijn geen Bandidos met een leider wiens bevelen moeten opgevolgd worden, or else...

Bij ons heeft iedereen een stem, raar he?

Mambo zegt dat we met een afgezaagde tweeloop rondlopen. Niets kon verder van de waarheid zijn want we zijn zo een harde gasten dat we met een afgebeten tweeloop rondlopen.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 15 december 2007 om 11:13.
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:12   #117
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Daar zegt u het volledig, in de mate dat u respect opbrengt voor hen, zullen zij ook respect opbrengen voor u. Ik heb al meerdere malen Hells Angels gezien of gesproken op mototreffens en ik heb die nog nooit weten iemand dood schoppen noch mijn hoofd van mijne kop trekken. In tegendeel, die zijn even vriendelijk als iedereen. Als ge 't kind er tegen uithangt daarentegen, dat is dan op eigen verantwoordelijkheid. En bij iedere groep heb je sowieso ook altijd enen er bij die 't af en toe eens moet uithangen (ik durf wedden zelfs bij de sossen), zo ook bij hen. Maar hen afschilderen als de despoten van Satan is toch wel een brug te ver... Het is trouwens vooral de politie en de media die zo'n schrikbeeld van hen ophangen, net zoals ze dat ook bij rechts doen. Ah ja, want noch de HA noch rechts passen in hun conservatief kraampje.
Misschien hebben wij dan al met elkaar gesproken op zo een treffen? Kan zijn he.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:32   #118
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Moord drugs en rock and roll zeker.
Nou, veel succes.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:44   #119
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
omdat angst, zelfs al is ze gegrond, nooit heilzaam is of kan zijn op geen enkele manier. Als je in levensgevaar bent dan is de factor angst alles bepalend om te kunnen overleven. Wie angst heeft paniekeert en doet in paniek domme dingen en gaat er aan. Wie het hoofd koel kan houden ondanks het gevaar kan kalm een beslissing nemen en doordacht reageren en overleven.

Nog redenen nodig om die achterlijke angsten en fobieen van je allemaal af te leren ?
(ff compleet of topic)

*ik denk dat angst net wel een functie heeft, ook een levensbeschermende

nl één die je ervan weerhoudt in zulke levensbedreigende situaties te verzeilen

het instinct angst heeft dus een positieve voorkomende invloed ...

*bovendien denk ik dat angst een relatie heeft met verstand en/of ervaring ... hoe verstandiger en ervaren : hoe 'angstiger' of voorzichtiger ... hoe dommer hoe minder schrik

maar da's meer psy materie denk ik , mss kan Nyn haar licht eens laten schijnen (of Groentje)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2007, 11:46   #120
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
neenee, aan de loge kunnen ze niet tippen hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be