![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet altijd een tweeloop, een gewoon geweertje is ook dikwijls het geval. Of wat anders. En hebben ze het niet bij, dan ligt het niet veraf. Hells angels doetjes? Vergeet dat maar heel rap. Wat niet wil zeggen dat het geen toffe bende is natuurlijk. Hooguit kan je 5000 jaar cel optellen bij een kleine vergadering. tss. Ik zal meer zeggen, het is de grootste misdaad organistie ter wereld.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het kost niet veel.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je bijverdienste zoekt, daar moet je zijn.
Altijd wel wat onderweg.
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over onnoemelijk veel leden, overal ter wereld. En vergis u maar niet, ze heten zeker niet allemaal hells angels om onder hun vlag te rijden en te 'werken". Het is super big money alles bij elkander.
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sluit u aan. Waarom niet? Mijn broer heeft nog een harley te koop staan. Of anders zul je daar wel eentje krijgen op leasing tegen een goed overeenkomstje denk ik.
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
nu hun organisatiestructuur op zich boeit me in ieder geval wel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() zo een soort (liefst ) wereldwijd netwerk van strijders ( militanten ) tegen armoede zo mmmm dat zou wel iets hebben he - en dat zou pas echt stoer zijn
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geven ze geen info dagen of zo? ![]()
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() en de strijders moeten dan een armoedegelofte afleggen om zeker geen contact te verliezen met de realiteit vd armen en ze moeten ook trouw zweren aan de mensenrechten en deze overal met hun leven verdedigen - onvoorwaardelijke trouw aan een ideaal - bereidt zijn ervoor te sterven desnoods - het is dat wat intrigreert aan dit soort clubs zoals de hells angels - nergens is er denk ik in het westen nog een zo grote onderlinge en interne loyaliteit te vinden. Ik moet het toegeven een loyaliteit waar wij onder armoedebestrijders enkel maar van kunnen dromen.
moest een aantal zo groot als een tiende van het aantal leden van de hells angels zich verenigen - wereldwijd - met eenzelfde onderlinge loyaliteit - dan zou armoede binnen korte tijd niet meer kunnen bestaan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 december 2007 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() en om lid te worden moet je ook prospect lopen - dwz voor je de colors van vws mag dragen moet je bewijzen deze waard te zijn
dat kan je enkel door te militeren - door acties op te zetten - door te laten zien dat je eentje bent die ertegenaan gaat - met wie zijn kl ze niet moeten spelen. alleen zo n mensen kunnen bij vws komen. de rest is toch alleen maar balast.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() moslim en Hells Angels... enig verband ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Amai jongens, ik dacht dat deze draad al gestorven zou zijn maar ik merk dat er een aantal mensen zijn die het allemaal weten hoe het werkt.
Beggar spreekt over de leiding, we zijn geen Bandidos met een leider wiens bevelen moeten opgevolgd worden, or else... Bij ons heeft iedereen een stem, raar he? Mambo zegt dat we met een afgezaagde tweeloop rondlopen. Niets kon verder van de waarheid zijn want we zijn zo een harde gasten dat we met een afgebeten tweeloop rondlopen. Laatst gewijzigd door HAMC : 15 december 2007 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*ik denk dat angst net wel een functie heeft, ook een levensbeschermende nl één die je ervan weerhoudt in zulke levensbedreigende situaties te verzeilen het instinct angst heeft dus een positieve voorkomende invloed ... *bovendien denk ik dat angst een relatie heeft met verstand en/of ervaring ... hoe verstandiger en ervaren : hoe 'angstiger' of voorzichtiger ... hoe dommer hoe minder schrik maar da's meer psy materie denk ik , mss kan Nyn haar licht eens laten schijnen (of Groentje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |