![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Jij bent afgekomen met dat wij ons zouden moeten distantiëren om aanvaardbaarder over te komen. Ik heb absoluut geen probleem met de ALS. Hun folders tegen de NSV! zijn gratis reclame voor ons.
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#542 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
|
|
|
|
#543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
voor Vavli heb ik nog dit:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#544 |
|
Minister
|
Wat en wanneer is dit? ZIet er wel lachen uit, vlaamse commie vlaggen.
|
|
#546 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trouwens, zolang jullie NSV blijven noemen zul je nooit afstand kunnen nemen van jullie verleden.
|
|
|
#547 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn vraag is dus eerder: waarom durft PVDA er niet voor uitkomen dat zij (staats-)nationalistisch is? Terwijl ik er wél voor uitkom dat ik Vlaams-nationalist ben. Ik zie COmac'ers met een sticker "I want you for Belgium" (campagne betaald door het bedrijfsleven nota bene!!), terwijl deze mensen niet wilen toegeven dat ze nationalist zijn. Waarom niet? Misschien heeft men er schrik voor om op één hoopje gegooid te worden met mensen waarvan men dat liever niet heeft. Maar als je op zo'n manier politiek voert, zit je constant in het defensief. (Alhoewel zeker niet iedereen bij Meervoud, SFL of V-SB zichzelf als "nationalist" omschrijft)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#549 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Kunnen we ineens jullie dossier voor het PFK aan de Ugent mee aandikken. Dus jij denkt dat je met dit soort standpunten ooit aanvaard zult worden?
|
|
|
#550 | |
|
|
Citaat:
Voor de rest wil ik gerust over de apartheid discussiëren. Over de verwezenlijkingen en de tekortkomingen. Maar dan wel een eerlijke discussie zonder ongefundeerde slogans zoals "apartheid was racisme en daarmee uit".
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 16 december 2007 om 23:05. |
|
|
|
|
|
#551 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#552 |
|
|
Toont direct de kracht van jouw argumentatie aan. Wij zouden ons constant moeten verdedigen en verantwoorden, maar jullie hebben genoeg aan "daar discussiëren wij zelfs niet over"? Hoe is dat om bij de ALS/LSP constant aan intellectuele masturbatie te doen?
|
|
#553 |
|
Europees Commissaris
|
Neen, in discussie treden over zo'n zaken zou het bestaan jullie standpunt op zich al legitimeren. Ik vind het gewoon te walgelijk dat daarover gediscusieerd wordt.
|
|
#554 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
M.a.w. als je hier wil doen uitschijnen dat Jaani, ik of iemand anders je toen hebben voorgehouden dat ze niet nationalistisch waren en enkel separatistisch, en zich nu opeens wel nationalistisch noemen, dan lijkt dat niet op feiten gebaseerd te zijn. Jaani noemde zich toen en noemt zich nog steeds nationalistisch; ik noemde me toen niet en noem me nog steeds niet nationalistisch. Je kunt het trouwens gemakkelijk terugvinden door naar Links Republikeins Forum te googlen. Er is niets mis mee als je van mening verandert, maar laten uitschijnen als zou men je bewust hebben misleiden, dat kan wat mij betreft niet door de beugel.
Laatst gewijzigd door Burkide : 17 december 2007 om 00:04. |
||
|
|
|
|
#555 | |
|
|
Citaat:
Conclusie: u bent een zeer kortzichtige en bekrompen mens terwijl ik gerust over dingen als apartheid, stalinisme, etc... wil praten zonder taboes. Zegt veel me dunkt.
|
|
|
#556 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#557 | |
|
|
Citaat:
Ik heb dat al lang opgegeven, wat men WIL denken over mij kan ik toch niet bepalen. En kan mij eigelijk gewoon niet schelen ook |
|
|
|
|
|
#558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tja kijk dat nsv niet door andere linksen als een serieuse gesprekspartner wil genomen worden begrijp ik best, dat zijn dan ook rechtse zakken
|
|
|
|
|
#559 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#560 |
|
Minister
|
Nee hoor, ik vraag me gewoon of ter gelegenheid van wat jullie de straat opkwamen.