Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2007, 01:26   #141
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De onvruchtbaarheid van de laatste eeuwen heeft trouwens te maken met onze onderbroeken, die zijn te strak. Het wordt voor de ballen iets te heet onder de voeten en dat is niet goed voor het zaad.
en niet te vergeten die laptops..... volgens mij beschikt forumspookje nog over een oud modelletje met groot thermisch verbruik en slechte koeling en zéer beperkte internetmogelijkheden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 01:28   #142
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Homo's komen voor hun geaardheid uit naarmate dat maatschappelijk aanvaard is.
In het oude griekenland was het bon ton, nu niet.
Ik denk niet dat ze in het oude griekenland veel last hadden van petrochemie.

Nooit gehoord van fases van de puberteit en/of genderdysforie?
seg Pies Descalzos niets is beter dan het rechtstreeks te horen van de betrokkenen zelf .... vraag het maar aan de Grieken van vandaag
Oud 17 december 2007, 06:18   #143
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
en niet te vergeten die laptops..... volgens mij beschikt forumspookje nog over een oud modelletje met groot thermisch verbruik en slechte koeling en zéer beperkte internetmogelijkheden
over uw beperkingen wil ik het niet hebben Wie weet word me dat wel verweten als zijnde beledigingen...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 06:20   #144
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
seg Pies Descalzos niets is beter dan het rechtstreeks te horen van de betrokkenen zelf .... vraag het maar aan de Grieken van vandaag
Dat opperde ik ook al. Ga eens een Grieks restaurant binnen in Brussel en vraag of het waar is dat ze allemaal van homos afstammen. Wie weet maakt u wel nieuwe vrienden .
Oud 17 december 2007, 06:24   #145
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Forumspook laat zijn onderbroeken op maat maken in een petrochemische bedrijf. Vandaar...
Raf en humor, ...Dat rijmt niet.
Oud 17 december 2007, 14:12   #146
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Dat opperde ik ook al. Ga eens een Grieks restaurant binnen in Brussel en vraag of het waar is dat ze allemaal van homos afstammen. Wie weet maakt u wel nieuwe vrienden .
Het enige wat je daaruit kan concluderen is dat Grieken in Brussel hun mannelijke eer willen verdedigen.
Dat bewijst juist dat het van de maatschappij afhangt of homoseksuelen al dan niet met hun geaardheid naar buiten komen.
Oud 17 december 2007, 20:52   #147
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 20:53   #148
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf en humor, ...Dat rijmt niet.
Forumspook en humor daarentegen... Ik heb hier al bijna in mijn broek gepist van het lachen met jouw zotternijen. Man, man, man toch...

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 22:41   #149
Vrij Vlaanderen
Banneling

Vrij Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"! Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld! Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart? Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
Vrij Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 22:53   #150
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"! Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld!

Dat zou maar eens de lijdraad moeten worden in de wereld, niet? Laten we gelijk de sharia invoeren...
Citaat:
Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart? Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
En wat weet je dan extra van die persoon wat van belang is? Kunnen we net zo goed haarkleur, religie, opleiding, rechts -en linkshandigheid en dergelijke erop vermelden. Het is gewoon niet van belang.

En jij bent RECHTSSVLAANDEREN. Ik had je eerder ook al door.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 22:59   #151
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Overigens vind ik het dom dat dubbelnicks niet erg hun best doen (of inzien) hun gedrag aan te passen zodat ze niet door de mand vallen. Zegt toch iets over hun intelligentie.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 23:03   #152
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"!
Op welke wijze wordt dat dan gepromoot?

Citaat:
Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld!
Zegt meer over godsdiensten dan over homoseksualiteit.

Citaat:
Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart?
Ik geloof heus niet dat een man die met een vrouw trouwt dit doet om in zijn hoedanigheid van hetero/biseksueel in de aandacht te komen. Waarom zou een man die met een man trouwt daardoor dan wel in zijn houdanigheid als holebi in de aandacht willen komen? Dat is gewoon vragen dat twee vormen van partnerschap op dezelfde wijze behandeld kunnen worden. Niets meer, niets minder.

Citaat:
Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
Als mensen zoals jij er blijkbaar een bent aan de macht komen, zou ik anders niet graag m'n geaardheid op m'n identiteitskaart hebben mocht ik homo zijn.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 23:43   #153
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"!
En wie bepaald wat (ab)normaal is? De Kerk? De skinheads? We zijn ondertussen in een tijd gekomen waar we achterhaalde Middeleeuwse gebruiken om de massa te onderdrukken en organisaties die hun frustraties op zondebokken uitwerken achterwege te laten.

Citaat:
Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld!
Het Boeddhisme vermeld niks over seksuele geaardheid. Onze Jezus had niks tegen homo's. Ook niets tegen tollenaars, zondaressen e.d. Het zijn de Katholieken die wat snuisteren in het oude testament om iets tegen homo's te vinden. En de Islam, ja, die hebben er iets tegen, maar die wikkelen ook hun eigen vrouw in de stof en drijven ze als vee voort met een stok. En trouwens, wist je dat in Denemarken de homo's mogen trouwen voor de Lutherse kerk? Ze noemen het wel niet huwelijk, maar wel trouwerij.
Mogen er trouwens enkel wetten gemaakt worden die de godsdiensten niet tegenspreken? Het is toch scheiding van kerk en staat of niet?

Citaat:
Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart? Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
Willen de homo's in de belangstelling staan? Of is het de media die bepaalde dingen graag uitvergroot?
Verwijs je soms naar de Gay Pride? Zoja, dan kan je ook verwijzen naar het carnaval in Rio, of naar Mardi Gras.
Het is trouwens ook normaal dat ze gelijke rechten willen. Homoseksuelen zijn gelijk aan heteroseksuelen. Daarom hebben ze ook het recht om te trouwen en een leven te leiden zoals elke andere Belg.
Vandaar dat het totaal geen verschil uitmaakt of je nu hetero of homo op een identiteitskaart zet, we zijn allemaal gelijk voor de wet!
Oud 17 december 2007, 23:49   #154
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Waar maak je je druk om? Het burgerlijk huwelijk is sowieso ongeldig volgens de meeste godsdiensten, dus wat maakt het uit of er nu hetero's of homo's gebruik van maken?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2007, 23:58   #155
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dankzij de regering van de afgelopen 8 jaar (ik noem geen namen) hebben ze alles wat (ab)normaal is "gepromoot"! Homo's,Homohuwelijken etc...geen enkele Godsdienst aanvaard dit in heel de wereld! Als homo's dan toch zo in de belangstelling willen staan: waarom niet hun geaardheid vermelden-verplicht- op hun identiteiskaart? Ze hebben toch niets te verbergen of wel? De sexuele geaardheid moet net zoals het geslacht vermeld worden op de identiteitskaart.Zo weet men meteen met wie men te maken heeft en moeten er geen hypocriete spelletjes gespeeld worden.
Fake account waarschijnlijk.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 00:33   #156
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Het enige wat je daaruit kan concluderen is dat Grieken in Brussel hun mannelijke eer willen verdedigen.
Dat bewijst juist dat het van de maatschappij afhangt of homoseksuelen al dan niet met hun geaardheid naar buiten komen.
ga dat tegen die Grieken zeggen
Oud 18 december 2007, 00:34   #157
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Forumspook en humor daarentegen... Ik heb hier al bijna in mijn broek gepist van het lachen met jouw zotternijen. Man, man, man toch...

ik denk dat u zonder mijn grapjes eveneens geregeld in uw broek pist. Bewijzen heb ik uiteraard niet, t'is gewoon een intuïtie.
Oud 18 december 2007, 02:23   #158
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

jaja die gaan dat zeker weten
ófwel krijg je daar een toek op uw bakkes zoals je dat kan krijgen bij ieder doorsnee restaurant en moet ge er vanuit gaan dat dat gelijk staat met een hoge graad in de sociohistoriek
ófwel wordt je daar met open armen ontvangen en onthullen ze je, nadat ze je 10 glazen ouzo hebben laten binnekieperen, waar nu precies die griekse beginselen voor staan
Oud 18 december 2007, 02:27   #159
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

waarom niet gelijk andere 'abnormaliteiten' vermelden ?
een stempel met jouw avator lijkt me alvast een prima begin
Oud 18 december 2007, 02:32   #160
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ga dat tegen die Grieken zeggen
en ga jij maar eens zeggen dat Constantinopel de naam was van een oud grieks vissrsdorpke was alvorens de Turken dat omdoopten in Istanbul
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be