![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 9 december 2007 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo'n middelen nemen zijn geen garantie dat je direct buitenzintuigelijke waarnemingen kan doen, maar het kan wel. Onder paddestoelen heb ik al verschillende keren dat meegemaakt. Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn maar dat denk ik niet, het heeft een bepaalde objectivitiet, en een vriend van mij had exact hetzelfde.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 december 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wil het gerust allemaal open laten maar stoor me geweldig van zodra men zulke ervaring überhaupt wilt gaan linken aan bovennatuurlijke toestanden die dan nog verder naar willekeur geclassificeerd worden dát is al te gek Citaat:
wat je hier dus letterlijk zegt is dat de kans op een een bovennatuurlijk verschijnsel zou toenemen naar gelang men erin zou geloven of omgekeerd naargelang de graad dat men het onwaarschijnlijk acht op z'n minst een beetje bizar en vooral allesomvattend sluitend om elke kritiek uit te sluiten... om nog niet te stellen dat je dan evenzeer uitgaat van een vooronderstelling aan welke 'wetten' bovennatuurlijke verschijnselen zich schijnen te houden Citaat:
dat beiden onder invloed van pado's vreemde dingen gaat waarnemen die jullie beiden buitenzinnelijke waarnemingen plachten te noemen ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Je kan niet weten wat het is totdat je het zelf gedaan hebt.
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik voelde de eerste entiteit die ik tegenkwam benaderen van boven en het wilde versmelten met me maar ik hield tegen omdat ik het niet geheel vertrouwde, blijkbaar kon ik dat. Het wachte gewoon en toen besliste ik van toch te versmelten en dat gebeurde en het was een warm en krachtig gevoel, het voelde mannelijk aan. Overal om eens heen stroomde iets wat ik alleen kan omschrijven als energie. Toen kwam er een andere entiteit en die manipuleerde blijkbaar energieën en toonde me drie zwarte bolletjes, iets dat uit mijn onderbewuste kwam. De communicatie was neit met woorden maar met indrukken , de indruk die hij overbracht was dat dat iets was waar ik nog moest aan werken, dingen uit het onderbewuste die je met je meedraagt zoals elk mens dat heeft, iedereen heeft bepaalde onderbewuste angsten, die moetne weggewerkt worden. Toen we in dat gebied zaten had ik de stelligste indruk dat de materiale zaken daar er niet toe doen. Het doet er niet toe hoeveel geld je hebt of heoveel je bereikt hebt in je leven. Wat daar belangrijk was, was hoe goed je met energïen en emoties (wat energie is) kon omgaan. Mijn vriend kwam ook entiteiten tegen maar tegen hemzeiden ze andere zaken, hij steeg ook en ze waarschuwden hem op een bepaald moment dat het beter is hij niet verder steeg. Ze zeiden hem dat alles relatief was, het leven zoals wij dat kennen maar ook hun bestaan.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 december 2007 om 11:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Door de geschiedenis heen hebben mensen onder invloed van allerlei stromingen zoals onder andere het christendom emoties onderdrukt en niet gecultiveerd, een zeker puritanisme zeg maar. Ik had echter de indruk dat wanneer ik mijn lichaam ontsteeg, dat net die emoties zo belangrijk waren. Het was net alsof ik aangespoord werd om al mijn remmingen los te laten. Ik had het gevoel dat entiteiten mij wilden aanzetten om al die opgelegde remmingen los te laten, en vrij te leven met alle emoties die erbij horen.
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Interessant is ook dat als ik soms aan mensen denk onder paddestoelen, ik hetzelfde beeld krijg van een ovale energiekern met stralen errond als van een getekende zon. En dat die persoon zelf niet weet dat hij in feit datgene is, dat hij het vergeten is.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 december 2007 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Een waarheid als een koe, maar des te meer "vrije keuze" waarin het voor mij bij tamelijk veel zaken "NEE" blijft.
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Nee, heb ik nog niet gelezen maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Daarom schreef ik ook in mijn post dat het kan dat ik verbanden zie die er helemaal niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wanneer je ze zonder problemen los kan laten of (door omstandigheden) gewoonweg niet hebt, kan je bepaalde zaken ook meemaken zonder drugs. Enfin, dat is toch ook mijn ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Deze nacht weer iets 'spooky' meegemaakt:
Ik had een fijne, luchtige droom waarin ik samen met een vriendin en haar baby naar de supermarkt ging om te winkelen. De sfeer was heel warm en gezellig en ik zag plots een berg pralines voor mijn neus verschijnen. Ze zagen er heel lekker uit en ik kreeg er enorm veel zin in. Ik nam een doos en kon de smaak van al dat lekkers in mijn mond proeven en kreeg daar bijna een orgasme van. Maar dan veranderde de sfeer, alles werd donkerder en de droom werd een nachtmerrie. De baby van mijn vriendin barstte in huilen uit, kreeg een heel rood hoofd en ze zei dat een demon hem waarschijnlijk te pakken had gekregen. Ik vond dat een vreemde redenering maar begon toch te bidden voor de baby omdat ik zag dat het in moeilijkheid verkeerde. En toen veranderde de omgeving van de supermarkt en maakte deze plaats voor de omgeving van mijn kamer. Terwijl het gebed dat ik had gezegd zich bleef afspelen in mijn hoofd, merkte ik nog steeds in mijn (half-)droom dat ik in bed lag en daarnaast 'een zwarte geest' stond. Maar een onzichtbare kracht probeerde hem weg te zuigen en hij vocht ermee. Ondertussen bleef ik ook nog het gebed horen. Dan kwam er een lelijk manneke of jongentje, dat blijkbaar al die tijd naast me had gelegen, voor mijn ogen gekropen en keek mij vol verbazing of afkeer aan. Ik werd wakker en was opgelucht dat het maar 'een droom' was. Een paar seconden later merkte ik echter dat ik in een, voor mij, zeer vreemde houding lag: op mijn rug met mijn handen naast m'n hoofd en de benen iets of wat gespreid. Ik lag precies klaar om ge-weet-wel-wat te worden. Maar ik was zo moe dat ik, i.p.v. een zenuwinzinking te krijgen, mij gewoon heb omgedraaid en terug in slaap ben gevallen. Pff, waarschijnlijk komt er hierop (= 'de wilde avonturen van een schizofreen') nog een vervolg... ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 21 december 2007 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Interessante ervaring, er is een heel andere wereld naast die van onze realiteit, excursies en overlappingen erin in de droomstaat.
Eentje voor de NWO draad.. Ik heb onlangs ook een bizarre ervaring gehad... maar ik was niet in slaap, ik was zeg maar in een andere staat van bewustzijn. Ik voelde een duistere aanwezigheid. Het was daar plots, de sfeer sloeg om. Ik zag het in mijn geest als een soort reptiel. Het had geen echte gedefinieerde vorm, meer een soort wazige gestalte maar scherp genoeg om te kunnen afleiden dat het de vorm had van een humaniode reptiel met een lange staart. Ik kreeg het gevoel dat het mannelijk en adolescent was... Plots voelde ik een soort sensatie aan 2 punten op mijn rug, en ik kreeg stellig de indruk dat dit reptiel er zat "in te poken". Ik vermoed dat dat mijn twee onderste chakras waren. Ik had de indruk dat hij wou binnendringen of mij overnemen of parasiteren. Het had geen emoties maar je voelde wel een enorme seksuele energie. Ik vechtte ertegen maar het bleef persisteren. Het was een lastig gevoel. Het bleef een hele tijd aanwezig. Ik durf stellig denken dat mensen deze bewust of onbewust kunnen binnenlaten in ruil voor de sekuele energie die het bezit. het kwam bij me over alsof het een soort parasiet was.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 december 2007 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Ik durf stellen dat zo'n ervaringen aantonen dat men:
1. (een beetje) schizofreen of gestoord is 2. een 'grote' seksuele energie bezit Joepie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Hierdoor ontstaat er een neerwaartse instroming van bewustzijn en wordt de seksuele energie opgewekt, die in de onderste chakra's latent aanwezig is. Het is dan ook de bedoeling om deze kracht, die zich terplekke wil manifesteren, opwaarts te transformeren tot in de hoofdkruin met een verhoogd bewustzijn en een ruimer eenheidsgevoel als gevolg. (samadhi) Deze ervaring kan ook 'spontaan' de kop opsteken, waarbij de vrijkomende energie voor gewaarwordingen kan zorgen, die we in onze dagelijks gewaarzijn als onbewust beschouwen. Dat je hierbij in diepere lagen van de 'realiteit' doordringt, is mogelijk de oorzaak van wat je toen zag en voelde. ![]() |
|
![]() |
![]() |