Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2007, 15:54   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard waarom was die haast nodig ?

Alle dagen en alle media stonden er bol van. Er moest dadelijk, onmiddellijk of moet ik het woord "onverwijld" gebruiken een federale regering komen om de "dringende problemen" aan te pakken.
Als dringende problemen werd dan gesteld: de hoge energieprijzen, de hoge benzineprijzen, de koopkracht, (en de nodige benoemingen van topjobs voor topvrienden - maar dat werd verzwegen).

We, de Vlaamsnationalisten natuurlijk, werden er mee rond de oren geslagen met die hoogdringendheid. We moesten nu maar eens zwijgen met die "valse problemen".
En natuurlijk ging de tandem CD&V-NVA uiteindelijk overstag en gaf haar programma een eerste klas "uitstel voor afstel-begrafenis".

En zie de regering kreeg de meerderheid in het parlement die het nodig had en toen............. werd het stil. Heeeeeeeel stil.
Plots zie of lees je niets meer in de media over "dalende koopkracht" of "hoge energiefacturen" of "hoge benzineprijzen".
Dankzij het stemmen en het vertrouwen geven aan een federale regering bestaan die problemen schijnbaar niet meer.
Even dacht ik nog toen ik het nieuws zag op TV, na de eedaflegging, werd ons verheugd gemeld dat de regering dadelijk aan het werk ging en een eerste ministerraad belegde: ze gaan er werkelijk voor. Het enige resultaat dat ik te horen kreeg over die eerste ministerraad, ging over een benoeming van een of andere vriend als verdere baas van een of ander semi-overheidsbedrijf. Zonder die benoeming zou die vriend-van, denk ik last krijgen van "dalende koopkracht" en zijn "hoge energiefactuur" niet meer kunnen betalen. Vandaar hoogstwaarschijnlijk de haast waarmee een regering nodig was.

Dus de regering zwijgt in alle landstalen over hoe ze iets gaan doen aan die, nochtans door henzelf verklaarde niet-wachten-kunnende-problemen, koopkracht en energieprijzen. en de media zwijgt mee. Men tovert een 14 moslimsterroristen te voorschijn als een rookscherm en als de rook om ons hoofd verdwenen is.... zijn ALLE belangrijke en dringende problemen verdwenen.
En dit zowel voor de media als voor de politici die ondertussen een regering gevormd hebben.

Men zou toch kunnen denken dat gezien de noodzaak om dringend een regering te vormen, die regering na zovele maanden ongeduldig te hebben moeten wachten om de problemen van de mensen op te lossen, dadelijk de hand aan de ploeg zou hebben geslagen en desnoods dag en nacht vergaderd zou hebben en ons vervolgens bestookt zouden hebben, via de media natuurlijk, met nieuwe en gunstige maatregelen ten gunste van het volk.

Hebt U ze gezien ? Hebt U ze gehoord ?

De media heeft zijn job gedaan ten dienste van het regime en zal binnenkort wel beloond worden. Hou de volgende lintjesregen maar eens in het oog. Er zullen vele hoofdredacteurs een mooie titel krijgen. Wees maar gerust.

Het doel is bereikt de Vlaamse meerderheid is weer een minderheid geworden. Het Belgische levende lijk wordt nog altijd kunstmatig in leven gehouden. De koning kon een speechke afsteken en kon op vakantie vertrekken.
En het Vlaams Kartel...... tja... het eindigde zoals ik voorzien had..... met lege handen. En op 23 maart gaat men toch geen regering laten vallen omdat er geen communautair akkoord is he.
Neen, neen en nog eens neen. Want op die moment zijn er plots dringende problemen voor de gewone mensen. Dan zal men plots ontdekken dat er een dalende koopkracht is. Dan zal men plots ontdekken dat er hoge energieprijzen zijn. En om dat allemaal het hoofd te bieden is.... een federale regering nodig he. Wie zou die dan durven laten vallen.

En zo zal men voort doen. Het enige wat ik kan hopen is dat de mensen slimmer worden en zich niet meer in de luren laten leggen door het grote verbond van K-K-K-V-M (en dit is niet een doddelende KV Mechelen supporter) maar staat voor Koning - Kerk - Kapitaal - Vakbond - Media. Allen ten dienste van het dom houden van het volk, allemaal ten dienste van arm houden van het volk.

Een beetje moedeloos, maar eens te meer overtuigd van de juistheid van het feit dat zo vlug mogelijk een onafhankelijk Vlaanderen moet komen, teken ik,

Met Tegendraadse groeten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 15:58   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

De CD&v of Leterme kon met zijn 800.000 stemmen vééél doen indien hij de ballen aan het lijf had ! Hij kon met NVA JMDD en Vlaams Belang de Vlaamse strijd eindelijk naar zijn hand zetten met een democratische meerderheid.

Nu heeft hij niets, nada, nothing... rien du tout ! Zijn verdiend loon !

In 2009 wordt er afgerekend...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 16:09   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ja, er moest getoverd worden en er moest een wit konijn uit de hoed komen... komt dat oud konijn er toch niet uitgekropen zeker!

De redder van het koninghuis... de postjesjager...

Dringende zaken... neen, lopende zaken zoals de oplopende energierekening, de oplopende inflatie...enz !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 27 december 2007, 16:12   #4
Tegendradigaard

Standaard

Media ???? Gatlikkers ja.
vakbonden ????? Hielenlikkers ja.

U kan deze ook gerust omdraaien hoor.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 16:19   #5
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Het zal weeral gaan donderen...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 16:32   #6
Gargamel
Banneling

Standaard

Waarom ???

Omdat den nationalen bibberaar zijn kerstboodschap niet kon kwakken op TV.
Zonder regering is er geen Staat.Dus geen nationaal onnozel ventje.

Nu gaat em in ziekteverlof naar de zwoele nachten van Italië tot omstreeks Pasen.

Hopelijk krijgt hij met zijn ongeletterde furie een zwaar ei te verteren.

Waar zit trouwens dat ander gedrocht,te bidden in Aragon waarschijnlijk
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 16:38   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Media ???? Gatlikkers ja.
vakbonden ????? Hielenlikkers ja.

U kan deze ook gerust omdraaien hoor.
met vaseline gaat het altijd beter... ook goed tegen eelt op de hielen
Oud 27 december 2007, 16:39   #8
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Waarom ???

Omdat den nationalen bibberaar zijn kerstboodschap niet kon kwakken op TV.
Zonder regering is er geen Staat.Dus geen nationaal onnozel ventje.

Nu gaat em in ziekteverlof naar de zwoele nachten van Italië tot omstreeks Pasen.

Hopelijk krijgt hij met zijn ongeletterde furie een zwaar ei te verteren.

Waar zit trouwens dat ander gedrocht,te bidden in Aragon waarschijnlijk
neen, ze zat in de middernachtmis...
Oud 27 december 2007, 21:59   #9
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Alle dagen en alle media stonden er bol van. Er moest dadelijk, onmiddellijk of moet ik het woord "onverwijld" gebruiken een federale regering komen om de "dringende problemen" aan te pakken.
Als dringende problemen werd dan gesteld: de hoge energieprijzen, de hoge benzineprijzen, de koopkracht, (en de nodige benoemingen van topjobs voor topvrienden - maar dat werd verzwegen).

We, de Vlaamsnationalisten natuurlijk, werden er mee rond de oren geslagen met die hoogdringendheid. We moesten nu maar eens zwijgen met die "valse problemen".
En natuurlijk ging de tandem CD&V-NVA uiteindelijk overstag en gaf haar programma een eerste klas "uitstel voor afstel-begrafenis".

En zie de regering kreeg de meerderheid in het parlement die het nodig had en toen............. werd het stil. Heeeeeeeel stil.
Plots zie of lees je niets meer in de media over "dalende koopkracht" of "hoge energiefacturen" of "hoge benzineprijzen".
Dankzij het stemmen en het vertrouwen geven aan een federale regering bestaan die problemen schijnbaar niet meer.
Even dacht ik nog toen ik het nieuws zag op TV, na de eedaflegging, werd ons verheugd gemeld dat de regering dadelijk aan het werk ging en een eerste ministerraad belegde: ze gaan er werkelijk voor. Het enige resultaat dat ik te horen kreeg over die eerste ministerraad, ging over een benoeming van een of andere vriend als verdere baas van een of ander semi-overheidsbedrijf. Zonder die benoeming zou die vriend-van, denk ik last krijgen van "dalende koopkracht" en zijn "hoge energiefactuur" niet meer kunnen betalen. Vandaar hoogstwaarschijnlijk de haast waarmee een regering nodig was.

Dus de regering zwijgt in alle landstalen over hoe ze iets gaan doen aan die, nochtans door henzelf verklaarde niet-wachten-kunnende-problemen, koopkracht en energieprijzen. en de media zwijgt mee. Men tovert een 14 moslimsterroristen te voorschijn als een rookscherm en als de rook om ons hoofd verdwenen is.... zijn ALLE belangrijke en dringende problemen verdwenen.
En dit zowel voor de media als voor de politici die ondertussen een regering gevormd hebben.

Men zou toch kunnen denken dat gezien de noodzaak om dringend een regering te vormen, die regering na zovele maanden ongeduldig te hebben moeten wachten om de problemen van de mensen op te lossen, dadelijk de hand aan de ploeg zou hebben geslagen en desnoods dag en nacht vergaderd zou hebben en ons vervolgens bestookt zouden hebben, via de media natuurlijk, met nieuwe en gunstige maatregelen ten gunste van het volk.

Hebt U ze gezien ? Hebt U ze gehoord ?

De media heeft zijn job gedaan ten dienste van het regime en zal binnenkort wel beloond worden. Hou de volgende lintjesregen maar eens in het oog. Er zullen vele hoofdredacteurs een mooie titel krijgen. Wees maar gerust.

Het doel is bereikt de Vlaamse meerderheid is weer een minderheid geworden. Het Belgische levende lijk wordt nog altijd kunstmatig in leven gehouden. De koning kon een speechke afsteken en kon op vakantie vertrekken.
En het Vlaams Kartel...... tja... het eindigde zoals ik voorzien had..... met lege handen. En op 23 maart gaat men toch geen regering laten vallen omdat er geen communautair akkoord is he.
Neen, neen en nog eens neen. Want op die moment zijn er plots dringende problemen voor de gewone mensen. Dan zal men plots ontdekken dat er een dalende koopkracht is. Dan zal men plots ontdekken dat er hoge energieprijzen zijn. En om dat allemaal het hoofd te bieden is.... een federale regering nodig he. Wie zou die dan durven laten vallen.

En zo zal men voort doen. Het enige wat ik kan hopen is dat de mensen slimmer worden en zich niet meer in de luren laten leggen door het grote verbond van K-K-K-V-M (en dit is niet een doddelende KV Mechelen supporter) maar staat voor Koning - Kerk - Kapitaal - Vakbond - Media. Allen ten dienste van het dom houden van het volk, allemaal ten dienste van arm houden van het volk.

Een beetje moedeloos, maar eens te meer overtuigd van de juistheid van het feit dat zo vlug mogelijk een onafhankelijk Vlaanderen moet komen, teken ik,

Met Tegendraadse groeten.
Tenminste 1 mens met ogen in zijn kop! **APPLAUS**
Oud 27 december 2007, 22:00   #10
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Ik postte dat toch al direct na het vormen van de interimregering : hoera hoger pensioen, lagere mazoutprijs en koopbare voedingsmiddelen!

Dat was toch wat ze beloofden, alsof een verstandig mens ( wat ik toch van mezelf vind) daar nog in gelooft!!

In ieder geval, twee weken zullen ze het wel uithouden zonder crisis, want ze zijn met verlof ( betaald natuurlijk)
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 22:20   #11
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

de NV-A heeft alle geloofwaardigheid verloren als vlaams-nationalistische partij, ze parasiteren op het vlaams-nationalisme om stemmen te halen en postjes te bekleden. wedden dat ze, ook zonder 'garantie' op staatshervorming in de regering stappen, vermits zelfs een gewoon woord een voldoende garantie zal blijken te zijn om als garantie door te gaan.

NV-A en CD&V zijn 2 handen op 1 buik nl bedriegers van hun kiezers. mr wie is de domste, diegene die hen de macht gaven door op hen te stemmen, goed wetende dat ze hun kiezers gingen bedriegen, of de partij die haar macht als vanouds uitoefent ( op de aloude manier dus )
idd, ik zou durven zeggen dat de naieve kiezer hier allesbehalve vrijuit gaat.

ik hoop dat de NV-A kiezers nu gezien hebben hoe schijnheilig de partij is, en dat ze de volgende keer op een andere stemmen ( vr mijn part LDD )

NV-A verdient niets meer en niets minder dan een afstraffing.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2007, 23:05   #12
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
de NV-A heeft alle geloofwaardigheid verloren als vlaams-nationalistische partij, ze parasiteren op het vlaams-nationalisme om stemmen te halen en postjes te bekleden. wedden dat ze, ook zonder 'garantie' op staatshervorming in de regering stappen, vermits zelfs een gewoon woord een voldoende garantie zal blijken te zijn om als garantie door te gaan.

NV-A en CD&V zijn 2 handen op 1 buik nl bedriegers van hun kiezers. mr wie is de domste, diegene die hen de macht gaven door op hen te stemmen, goed wetende dat ze hun kiezers gingen bedriegen, of de partij die haar macht als vanouds uitoefent ( op de aloude manier dus )
idd, ik zou durven zeggen dat de naieve kiezer hier allesbehalve vrijuit gaat.

ik hoop dat de NV-A kiezers nu gezien hebben hoe schijnheilig de partij is, en dat ze de volgende keer op een andere stemmen ( vr mijn part LDD )

NV-A verdient niets meer en niets minder dan een afstraffing.
Kom, kom N-Va is voor mij nog Vlaams genoeg. Hoe zou je zelf zijn als je besprongen wordt door een menigte van franse linkse rukkers die zagen over "het einde van België" als je niet onmiddelijk aan hun eisen toegeeft, de helft van België die er (volgens de media en radio Milcolline), je in de pers als neo-nazi afschilderen en dan ook nog eens de rode VRT die je een België-verzieker noemt. Je zou je ook wat beginnen inhouden naar mijn gedacht, dat maakt je niet meer of minder van een pro-Vlaanderen persoon/partij.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be