![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Zou je niet voor minder? In welk heelal leef jij feitelijk? Of waar heb je die paardebril gekocht? Werkt blijkbaar uitstekend.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lincoln vindt dat allemaal heel geestig en hij giet met veel plezier nog wat olie op het vuur: "Frustré?" Ach ja, ik gun het hem. Zo iemand wiens grootste plezier in het leven masturberen is, mag hier ook wel een uitlaatklep hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Moslims boos op Duitse televisie
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dank u wel, voor deze inhoudelijk zwaarwegende bijdrage.
Of: hoe begrijp jij de reactie van lincoln? Laatst gewijzigd door sn00py : 29 december 2007 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Europese Nationalisten strijden momenteel met beide handen op de rug gebonden en worden vervolgd in eigen land door eigen regering. Dit zal niet blijven duren, ooit barst de bom en dan maken we schoon schip in gans Europa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kom wees creatief, maak een nieuw account en vind uzelf opnieuw uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de heer Wolf zeer creatief en origineel is, als men kijkt naar de grijze, links politiek-correcte eenheidspoel, waarvan u de verpersoonlijking bent. Hoezeer u ook uw best doet om origineel uit de hoek te komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen echter dat het versje van de blanke rijkeluiskindjes nogal snel werd rondverteld, kwestie van eens de andere kant van de plaat te horen misschien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is er maar één straf voor zulk crapuul: DAADWERKELIJK LEVENSLANG ZONDER KANS OP VRIJKOMEN en met SLECHT ETEN en met cellen met VOCHTIGE MUREN. GEEN MEDELIJDEN MEER MET ZULK KRAPUUL, ONGEACHT KLEUR, RELIGIE, AFKOMST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 december 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() nn
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 december 2007 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Heb je ook iets te zéggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() ik denk dat er hier iets mis loopt!
![]() |
#37 |
|
![]() Snoopy ! pilletjes vergeten te nemen ?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hetzelfde probleem. Heeft wellicht iets te maken met die nieuwe forumsoftware die ze blijkbaar zonet geïnstalleerd hebben. Als ik een bericht quote wordt mijn tekst niet mee opgenomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Was het slachtoffer een vrouw of een man ?