![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die samen in de regering zit met het CDA en de CU - detail!
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() Omdat de linksen geen antwoord kunnen geven op de vraag waarom ze, volgens de linkse filosoof Lévy, geen kritiek mogen geven op de Islam, zijn ze overgeschakeld op een andere tactiek , namelijk 'de aanval is de beste verdediging'…
en openden ze volgende topics: Waarom geeft alleen links kritiek op de Islam? Religieus fantisme is rechts. Ook Islam & katholicisme zijn rechts.Dat zijn natuurlijk trekken van luie sos... ![]() Impliciet erkennen ze met deze strategie dat ze de vraag van de linkse filosoof niet kunnen beantwoorden... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat hun oplossing dan wel is voor de Islam (let op rechts maakt geen onderscheid tussen verschillende stromingen van de Islam en wenst met geen één van deze stromingen in dialoog te gaan).
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw antwoord op onze posts sloegen allemaal op de sp.a, terwijl wij over links bezig zijn (toch de bedoeling van deze draad). Laat ons dus al eerst afspreken waarover we het hebben. De SP.A, of links? Ik stel voor, gemakshalve, dat we on topic blijven en dus over links spreken. Gelieve niet meer af te komen met zever van de sp.a en patrick janssens en dergelijke, maar over linksen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
kom Chipie enig inspanning, bekijk de volgende vraag: "waarom sla jij steeds je vrouw? " daarop antwoorden zou impliceren dat je getrouwd bent en je eega zou slaan. kan jij op bovenstaande vraag antwoorden? Neen? Wel ik ook niet op de vraag waarom linksen (hu, welke linksen, eigenlijk?) gene kritiek op de islam durven uiten.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 januari 2008 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Weet u, net zoals circe kom ik uit een rood nest.
![]() Citaat:
Ik heb links verlaten omdat ik weiger deel te nemen aan het VERRAAD dat vooral links aan het plegen is. Zij hebben hun ziel verkocht aan de 'verrijking' islam. Meeste bekeerlingen tot islam zijn links http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ic.php?t=10958
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 januari 2008 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve eens effectief te antwoorden op wat wij zeggen. En niet af te komen met uw achterlijke veralgemeningen. Of ik ga u vanaf nu gewoon nazi noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb je argumenten en voorbeelden genoeg gegeven. U bent gewoon een hopeloos geval. ![]()
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Ouch. Links en rechts bescheten worden..
![]() Pelgrim is als Johannes in de woestijn, tussen de kamelen ... Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 januari 2008 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Ga naar huis uw moeder heeft viskes gebakken ![]()
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niét links - wat jij daar ook moge onder verstaan - dat moslims bestempelt als zijnde bruine makakken of kamelenneukers of meer van die fraaie bewoordingen. Nu mag jij van mening zijn dat dergelijke beledigingen kunnen worden bestempeld als kritiek, maar helaas is het dat allesbehalve. In die zin heb je dus overschot van gelijk dat links geen "kritiek" uit.
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien arrogantie een kenmerk van linksen is, is het wel duidelijk dat U extreem links bent... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog steeds geen oplossing gevonden over hoe je het islamisme wilt aanpakken? Of ga je alleen wat zitten schelden en hopen dat alles wel vanzelf verdwijnt?
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Algemeen hoofddoekenverbod door middel van een wet dat religieuze tekens verbied. * Vles kan enkel geslacht worden zoals de wet voorschrijft, dus met verdoving en de religieuze uitzondering schrappen. * Geen aparte status of behandeling van vrouw en man in openbare gebouwen of diensten. * Geen Halal vlees in de openbare dienstverlening zoals ziekenhuizen, scholen enz.. . * Geen quota's voor alochtonen. * Afschafing moslimraad. enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat het uitermate vervelend moet zijn dat jij mij niet het predikaat islamofielefascistischedhimmievolksverrader kunt opkleven. Maar om je even tegemoet te komen, ik bid 's morgens nog steeds mijn weesgegroetje naar vadertje Stalin en 's avonds brand ik nog steeds een kaars voor Pol Pot. Nu tevreden?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 januari 2008 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 januari 2008 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De persoon, die deze topic opende, vroeg geen oplossingen... Die vroeg alleen waarom de linksen - zoals de linkse filosoof Lévy beweert - geen kritiek op de (radicale) Islam mogen uitoefenen? Hebt U al ergens uitgelegd waarom dat dit niet mag? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |