![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je bewijzen dat die mensen lelijk zijn?
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, ne gast kan niet over een andere gast zeggen of hij al dan niet mooi is. (ale, ik toch niet ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Omdat iedere man verschillende wensen voor een vrouw heeft, kan er geen universeel perfecte vrouw zijn. Idem voor holebi's.
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, ik ga vrouwen niet beoordelen op hun schoonheid via de borstomvang (ik repliceerde enkel maar op je uitlating). Vrouwen zijn niet mooier of lelijker door een kleine/grote borstomvang.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 januari 2008 om 08:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het klinkt cliché, mt vr mij gaat ie op: schoonheid komt van binnen, als ik een vrouw de moeite vind. schoonheid kan er natuurlijk bij helpen, mr de uitstraling doet toch het meeste. en over mannen oordeel ik nooit, ze interesseren me tenslotte totaal nt.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 14 januari 2008 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() idd, sommige vrouwen met een kleinere omtrek kunnen veel mooier zijn dan deze met een grote.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt. De uitstraling van iemand doet het allermeeste. Ideale en perfecte vrouwen bestaan nooit. Aan iedereen scheelt wel iets. Net als bij mannen trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
"perfectie" zal wel niet bestaan maar je mag wel aardig in de buurt komen. MAAR dat je die niet in engeland moet gaan zoeken staat anders wel in de sterren beschreven...wat een oetlullen! trouwens hoe kan de perfectie maar 53 kilo wegen? Dat KAN toch gewoon niet... Of moet de perfectie een dieet krijgen van wortels en water heel haar leven? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Metabolisme kan onderverdeeld worden in katabolisme en anabolisme:
katabolisme is de afbraak van stoffen waarbij energie vrij komt, ook wel dissimilatie of verbranding genoemd. anabolisme is de opbouw van stoffen waarbij energie vastgelegd wordt, ook wel assimilatie genoemd niet dus
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
anabolisme: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Wat mij opvalt is dat vrouwen die echt perfect zijn doorgaans niet degene zijn die in 'de boekjes staan'. Die mogen er ook absoluut wezen, maar dat is maar een klein en selectief deel van de vrouwen die perfect zijn. Op straat kom ik vaak vrouwen tegen waarvan ik denk 'OINK!', bijna achteroverval en denk 'moest ik er zo uitzien, dan zou ik onmiddellijk een modellenbureau binnenstappen' (en dan ga ik verder met een minderwaardigheidscomplex). Ze zijn vaak nog stukken mooier/perfecter dan 'die vrouwen in de boekjes'.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2008 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek het je niet aan
Trek het je niet aan Trek het je niet aan Trek het je niet aan Wel ze noemen jou een kuttekop En ze noemen jou een lul Je moet op je tanden bijten Ze maken je horendol En je wilt wel wat interesse Maar ze, ze zien je niet eens staan Je zou verschrikkelijk kunnen janken Maar ik zeg je Trek het je niet aan Trek het je niet aan Trek het je niet aan Trek het je niet aan Trek het je niet aan Wel, ze zeggen, ze zeggen, ze zeggen Ze zeggen veel te veel Oh, het zijn toch zulke schatjes Niets laten ze van je heel En ze zeggen: 'Hah, dat kan je niet' En jij denkt dan dat kan ik niet Ik begin daar maar niet aan Maar ik zeg je Trek het je niet aan Oooh Trek het je niet aan Waarom, waarom Trek het je niet aan Trek het je niet aan Bij mijn mond daar hangt een bordje Trek het je niet aan Oh, trek het je niet aan Trek het je niet aan Tutututututu Trek het je niet aan
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Het gebeurt zelden dat er iets valt te verbeteren aan uw berichten maar nu moet ik toch ingrijpen.
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Jaani legt ego op tafel*
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |