![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hooliganisme bestaat al lang, maar onderstaand artikel uit de GVA van vandaag duidt een gevaarlijke evolutie aan :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hé, Belgica Edegem, ik woon daar een straat verder van. Heb er ook ooit nog athletiek gedaan. Ik wist wel dat daar niet de braafste kinders zaten, maar dit verbaast me nu toch wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 januari 2008 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Want er zijn alleen maar allochtone hooligans?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Al eens Belgische hooligans, of Engelse, Duitse, Spaanse enz., gezien die hun ouders meebrengen om te vechten, en dan nog tegen kinderen ? Ik niet. Dit is typisch allochtonen, om niet te zeggen noordafrikaans gedrag= jullie hebt gewonnen, nu krijgen jullie klop.
Sportief op en top. Die bandieten moeten gestraft worden, en hun club uitgestoten door de voetbalbond. Géén één match niet meer. Laatst gewijzigd door forumspook : 15 januari 2008 om 16:33. |
![]() |
![]() |