![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iman, als je je koran kent weet je dat dit vers werd geschreven in Mekka en wordt weerlegt door andere versen geschreven in Medina dus bespaar me de onzin dat islam zich niet leent voor geweld.Waarmee ik niet wil zeggen dat het je niet siert zelf dit aan te halen natuurlijk.
Er is geen enkel excuus voor dat a sociale gedrag, en vooral niet door jongeren die zelf liefst tot twaalf uur in hun bed liggen! Mij praat je die onzin van sociale achtergesteldheid niet aan hoor, ik heb genoeg van die Marokkaanse moppersmurfen gesproken alles is de schuld van de maatschappij! Kom he, je moet op zijn minst proberen ergens eerst wat voor te doen en natuurlijk is het niet makkelijk als je met discriminatie te maken kunt krijgen, maar dan blijft er maar een oplossing; toch jezelf bewijzen en dat begint met een behoorlijk diploma! Die jongens lijden aan kort termijndenken, nu veel geld, en liefst niet door te zweten, kom he? Dat pik ik niet van mijn kinderen, waarom pikken Marokkaanse ouders die onzin dan wel? Omdat ze maar al te vaak opvoeden tot de voordeur, dat kan misschien in Marokko maar hier nu eenmaal niet en daat moeten alle ouders zich aan aanpassen hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem is dat er militairen zijn gesneuveld in een zinloze oorlog.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, dat vind ik nu ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zou ongetwijfeld goed thuisgehoord hebben bij de SS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me levendig voorstellen dat het lastig moet zijn om een negatief etiket op jezelf geplakt te krijgen door een minderheid die het verziekt, maar je mag niet vergeten wie dat etiket op je plakt. En dat zijn niet de mensen 'rechts'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb opzich niet veel tegen moslims, wel wat tegen Marokkanen. Ze hebben een verschrikkelijke rotcultuur. Degenen die zich er niet aan houden, uitgezonderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is er ook zoiets als perceptie; imperialistische soldaten die je land bezetten worden nu eenmaal niet gezien als mensen... Trouwens, ik zou echt geen problemen hebben moest het om SS'ers gaan, hoe menslievend ik ook moge zijn...
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een reactie op het bericht van iman. Inderdaad niet on topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minderheid die het verpest?? Ja doei! Tussen minder en meerderheid zit nog heel wat grijs! Neem het aantal wat de school niet afmaakt, problematisch spijbelt, lid is van een racicale organisatie, geen werk vind, primaire opvoeding krijgt van laaggeschoolde ouders, met justitie of drugs in aanvaring komt...Dat is een zorgwekkende groep waar je niet mee bezig moet zijn als het fout gaat, maar voor dit zover komt.
Ik denk dat die geoep helemaal niet zo klein is, waar een of meerdere factoren spelen die je kandidaat maken voor de nieuwe Marokkaanse onderklasse met verongelijkte blik richting samenleving! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin, dat is toch wat ik opmaak van uitspraken op dit forum. Deportatie is trouwens iets wat je geen "mens" wenst.
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U ziet uw eigen spiegelbeeld in andermans ogen, meer niet...
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is waar, maar het gaat ten eerste om een soennitisch moslimland; de primaire identiteit die hen wordt opgedrongen door de gemeenschap in het westen...
Bovendie is het een reactie van anti-imperialistisch sentiment dat leeft bij een groot deel van de jeugd in het algemeen.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Dit is zeker dezelfde puberonzin als die in Amsterdam en andere Europese steden op straat dansende rioolratten toen Taliban Airlines in een paar torens knalde, dezelfde puberonzin van met rouwkransen voetballende magrebijntjes tijdens de officiële dodenherdenking, dezelfde puberonzin als het wederom op straat feestvierende geteisem toen Theo van Gogh ritueel de keel werd overgesneden, dezelfde puberonzin als die wij inmiddels al een aantal keer in Parijs en andere Franse steden hebben mogen aanschouwen, enz enz enz?
Lul toch niet zo dom uit je nek man, met je puberonzin. Er is allang geen sprake meer van puberonzin, maar van een steeds meer en steeds openlijker gevoerde veroveringsoorlog door die islamitische barbaren, die hier al weliswaar 2, 3 generaties wonen, maar die helemaal niets op hebben, met de normen, waarden en cultuur van het gastland. -- Hier staat ook het een en ander te lezen. Het blijkt zelfs dat dit forum nog door de Nederlandse belastingbetaler gesubsidiëerd is ook: http://frontpage.fok.nl/nieuws/86641 |
![]() |
![]() |