Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2008, 23:10   #81
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Na u Ladies first
In dit topic het woord lady gebruiken, bewijst enkel dat je geen ladies kent, maar dat verwondert mij niet.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:10   #82
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Van Vandalen, Gothen, Ostrogothen én van oorspronkelijke locale bevolking, én van Foeniciërs én van Arabieren én van Romeinen, én van Turken én van Fransen, de lijst is lang (voeg er ook maar Spanjaarden aan toe)
Snap ik gelijk waar al die brandende wrakken in Frankrijk vandaan komen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:13   #83
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
en giet over de hele smos maar een flinke pollepel gepimenteerde islam-saus (lees "bloedsaus")...En dan maar smullen. Een "verrijkende " hutsepot, die beter in noordafrika op het vuur had mogen blijven staan aanbranden...
Business doen met Saudies is verrijkend, dat jij daar nooit een cent van zal zien, daar ben je zelf verantwoordelijk voor, incompetentie ligt bij het individu.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:16   #84
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook bovenstaand kieken kan weinig Engels. De school werd gebombardeerd tijdens een dagenlang gevecht en er zaten 600 Taliban (meestal niet-Afghanen) in verscholen. Geen arme schoolmeisjes.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:37   #85
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van Vandalen, Gothen, Ostrogothen én van oorspronkelijke locale bevolking, én van Foeniciërs én van Arabieren én van Romeinen, én van Turken én van Fransen, de lijst is lang (voeg er ook maar Spanjaarden aan toe)
Liberalist heeft blijkbaar het Wikipedia-artikel niet gelezen waarin de mythe van een "Semitisch ras" wordt weerlegd, maar daarentegen de realiteit van de Semitische talengroep wordt bevestigd. Marokko is relatief sterk gearabiseerd (qua taal) en dus in die zin ook Semitisch. Aangezien de antisemitische passie in Europa zich niet meer in jodenhaat kan ontladen, zoekt ze nieuwe uitwegen in anti-arabische haat en in islamofobie, twee zaken die de praktikanten in hun onwetendheid dan nog eens mengen.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 januari 2008 om 23:38.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 23:59   #86
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Liberalist heeft blijkbaar het Wikipedia-artikel niet gelezen waarin de mythe van een "Semitisch ras" wordt weerlegd, maar daarentegen de realiteit van de Semitische talengroep wordt bevestigd. Marokko is relatief sterk gearabiseerd (qua taal) en dus in die zin ook Semitisch. Aangezien de antisemitische passie in Europa zich niet meer in jodenhaat kan ontladen, zoekt ze nieuwe uitwegen in anti-arabische haat en in islamofobie, twee zaken die de praktikanten in hun onwetendheid dan nog eens mengen.
Helemaal met jou akkoord.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 januari 2008 om 23:59.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 00:02   #87
filosoof
Banneling

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 00:04.
Oud 16 januari 2008, 00:06   #88
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ook bovenstaand kieken kan weinig Engels. De school werd gebombardeerd tijdens een dagenlang gevecht en er zaten 600 Taliban (meestal niet-Afghanen) in verscholen. Geen arme schoolmeisjes.
Dat las ik, maar wie gelooft er nog een Amerikaans legercommuniquee nadat ze een school bombardeerden?? Ik alvast niet: ik constateer dat ze een school bombardeerden.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 00:13.
Oud 16 januari 2008, 00:11   #89
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Business doen met Saudies is verrijkend, dat jij daar nooit een cent van zal zien, daar ben je zelf verantwoordelijk voor, incompetentie ligt bij het individu.
Ik vermoed dat de spookbusiness beperkt blijft tot "un cornet avec deux boules de vanille et/ou une gaufre bruxelloise"

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 00:12.
Oud 16 januari 2008, 00:13   #90
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na u Ladies first
ik ben geen dame
u bent een bang forumspook
Oud 16 januari 2008, 00:14   #91
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat las ik, maar wie gelooft er nog een Amerikaans legercommuniquee nadat ze een school bombardeerden?? Ik alvast niet: ik constateer dat ze een school bombardeerden.
Omdat er 600 Talibans in zaten. Maakt weinig uit of dat om een bunker, een restaurant of een school gaat he.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 08:27   #92
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Ik zal zelf wel beslissen hoe lang ik in een land verblijf, de mening van een stinkende luis uit de lagere klasse die het zich niet kan permitteren om langer dan één maand in een tent in de goedkoopste camping aan de kust te verblijven, heb ik niet nodig.
Bedoel je mij met die stinkende luis?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:51   #93
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kallikles ik ben het met jou helemaal niet eens!
De weerstand die er heerst bij mensen tegenover islam heeft niets te maken met de haat tegen Joden in vroegere dagen.
Naar mijn mening is het uiterst grof om die vergelijking te maken, Joden werden slachtoffer van een onmenselijke holocaust, in welke zin is dit te vergelijken met de kansen die iedereen, ook moslims in Vlaanderen krijgen?
Het gaat dan ook niet om haat van de ene bevolkingsgroep naar de andere, dit insinueren is een volslagen foute voorstelling geven van zaken.
De eerste migranten zijn hier al veertig jaar en hebben zich bewust afzijdig gehouden van de samenleving. Mogelijk omdat de koran hen dit voorschrijft? Er worden al meer dan twintig jaar boodschappen tot segregatie bekondigd in moskees.
En deze hypothese levert een ander licht op de gebrekkige betrokkenheid van veel moslims op de samenleving, het verklaart waarom zij voor alles een eigen organisatie oprichten, een middenveld ontwikkelden wat zich enkel op de eigen groep richt, niet participeren binnen muziek en kunst onderwijs, kortom; onder elkaar blijven conform de boodschap van de koran.
Na jaren werken in het multiculturele speelveld lijkt me dit verband niet volslagen uit de lucht gegrepen.

Grote groepen mensen kunnen trouwens vreedzaam naast elkaar leven en heel veel Vlamingen en moslims willen dit best, maar gezien de internationale spanningen tussen open en gesloten werelden, is die spanning ook in Europa merkbaar.
Overal klinkt de roep om de regels die voor moslims gelden, voorrang te geven op de waarden van vrije samenlevingen en daartegen komen steeds meer mensen in verzet.
Verzet tegen de eis dat cartoons niet mogen, of kritische films, verzet tegen moslims die geen opera willen, verzet tegen hoofddoeken en aparte zwemuurtjes en vooral verzet tegen de manier waarop een groeiende groep blijk geeft van minachting voor wie geen moslim is en vanuit dat gedachtegoed, aanzet tot maatschappelijk conflict.
Dat kan maar, omdat moslims afzijdig blijven van de samenleving, hoe vaak hoorde ik niet verkondigen dat die mensen nu eenmaal ongeletterd zijn, laag opgeleid en primaire kennis hebben over hun eigen koran??
Nergens ter wereld zijn zoveel scholingsmogelijkheden, ook voor ongeletterden dan in Vlaanderen en gebrekkige kennis over de koran is de verantwoordelijkheid van imams die de samenleving niet kennen of begrijpen!
Uw verklaring voor haat tegen mensen die zich van Joden verplaatst op moslims is beledigend en glasharde ontkenning van de realiteit, durf eens eindelijk in eigen boezem te kijken, inplaats van het slachtoffer uit te hangen, alweer!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:47   #94
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Laatste nieuws is is dat minister Plaskerk de mods heeft aangesproken en die hebben inmiddels ingegrepen.
Vele postings zijn inmiddels verwijderd en velen zijn levenslang gebanned.
opmerkelijk dat er telkens letter van hogerhand moet ingegrepen worden om zulke dingen in te tomen.

en dat terwijl je op dat forum gewoon al geband wordt omdat je een foto van je Groenendaler plaatst!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:50   #95
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
opmerkelijk dat er telkens letter van hogerhand moet ingegrepen worden om zulke dingen in te tomen.

en dat terwijl je op dat forum gewoon al geband wordt omdat je een foto van je Groenendaler plaatst!
Je bedoelt dat een foto van een herdershond daar (marokko.nl) niet geplaatst mag worden?
Ik laat me registreren daar als Rottweiler.....
Oud 16 januari 2008, 11:54   #96
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Je bedoelt dat een foto van een herdershond daar (marokko.nl) niet geplaatst mag worden?
Ik laat me registreren daar als Rottweiler.....
haha! maar inderdaad, een foto van een zwarte herdershond is uit den boze natuurlijk. Volgens Mohammed was een zwarte hond de Satan zelve of zoiets, en dan moet je geband worden hé!

ik geloof dat het deze was:

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 12:27   #97
Yucagira
Europees Commissaris

Yucagira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Bedoel je mij met die stinkende luis?
wees maar daar zeker van

btw het was geen gewone stinkende luis ,
maar stinkende luis uit de lagere klasse

sommige mensen kunnen wel heel heel slim zijn ,
maar wél met één of andere obsessie , bvb voor repetetive gebruik van één of andere uitdrukking , zoals bv "de lagere klasse"

http://66.102.9.104/search?q=cache:I...lnk&cd=2&gl=be

wat je daarmee doet - is je eigen keuze
of je negeer dat , of ga je klacht neerleggen bij de moderatie , of zelfs met rechtbank
Oud 16 januari 2008, 12:47   #98
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yucagira Bekijk bericht
wees maar daar zeker van

btw het was geen gewone stinkende luis ,
maar stinkende luis uit de lagere klasse
Ik had graag van hem de bevestiging gekregen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yucagira Bekijk bericht
sommige mensen kunnen wel heel heel slim zijn ,
maar wél met één of andere obsessie , bvb voor repetetive gebruik van één of andere uitdrukking , zoals bv "de lagere klasse"
Inderdaad... het is iemand die behoort tot de hogere elite, het herrenvolk... tenminste zo zit dat in zijn hoofdje. Daar hebben ze medicijnen voor.
Ken je de uitdrukking Soort zoekt soort ? ... het is dan ook niet voor niets dat wij hier allemaal op dit forum plakken. ( ook dat ene individu, individu is trouwens ook zo'n steeds wederkerende term zoals de term lagere klasse )
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 12:50   #99
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
haha! maar inderdaad, een foto van een zwarte herdershond is uit den boze natuurlijk. Volgens Mohammed was een zwarte hond de Satan zelve of zoiets, en dan moet je geband worden hé!

ik geloof dat het deze was:

Fraaie honden die Groenedaelers, mooier dan Mechelaars.
M'n vader had er ook één, maar die had een karakterstoornis, was een zeer angstige hond.
Deze langhaar Hollander zal ook wel te zwart zijn:

Oud 16 januari 2008, 13:14   #100
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De juiste term is IMO vreemdelingenhaat, platte vreemdelingenhaat.

Maar filosoofje toch, wereldvreemde naïeveling, beschouw jij deze jongeren nog steeds als vreemdelingen... het gaat om jongeren die hier geboren en getogen zijn, dat zijn toch geen vreemdelingen.....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be