![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Daar doel ik helemaal niet op. Ik heb het over totaal andere omstandigheden tussen de opkomst van het christendom in onze streken en vandaag de dag...
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() TOT OP HEDEN IS IN ALLE ISLAMITISCHE LANDEN BEKERING VERBODEN
In alle islamitische landen is verspreiding van en bekering tot een andere religie dan de islam verboden, bekering en afvalligheid worden naargelang het het land beteugeld met gevangenisstraf (Marokko, Turkije) tot de doodstraf. In Marokko staat in de grondwet ingeschreven dat men niet mag verklaren dat men zich heeft bekeerd tot een andere godsdienst of de islam afvalt. Islam en islamitische landen kennen GEEN GODSDIENSTVRIJHEID Bekeerlingen en radicale moslims in België maken misbruik van de godsdienstvrijheid om democratische rechten en vrijheden te ondermijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het een ideale manier om de zogenaamde democratie eens aan de tand te voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() we kunnen misschien een bilateraal verdrag sluiten en bekeerlingen uitwisselen, of anders de toegepaste straffen overnemen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Vreemdeling
|
![]() interessantmakerij
Citaat:
lijk die streekers die over het voetbalveld lopen, DAN zijn ze interessant. wet is wet. staat het u niet aan, dan moet ge maar lobbyen om ze te veranderen, en anders buigen of barsten. iemand die niet autochtoon is, is allochtoon of ten beste een melange. maar begin niet met nog meer politiek-correct gedoen, ocharme ik wil u niet kwetsen met typeringen maar haal alstublieft uw mes uit mijn buik en uw hand uit mijn portefeuille.
Laatst gewijzigd door Guinness70 : 17 januari 2008 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de overheid die gij en uw kameraden al jaren aan de macht gebracht hebt. laten we hopen op snelle ... dat kunnen we al vergeten ... verandering.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wij verwelkomen hun ex-islamieten en zij krijgen onze ex-christenen. is toch echt een deal naar hun doen? zij krijgen meer dan wij. en dan zeggen dat ik niet vrijgevig of sociaal ingesteld ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, iedereen die kritiek heeft op "rechts" is per definitie "links" ofzo. Denk in zwart / wit is toch zo leuk als je minderbegaafd bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hebt ge nog zo ene?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft gelijk, Heftruck. Het is allemaal de schuld van de libertariërs.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet; aldus het VB. Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...pgericht.dhtml Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wat een geblaat. Ik ben tegen Moskees, net zoals ik tegen kerken ben. Godsdienst is een pest die de mensheid al sinds het begin der tijd achtervolgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |