Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2008, 12:57   #161
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er is wel wat meer nodig geweest dan enkel een wazige foto om mij te overtuigen van het bestaan van UFO's.
Straks gaat die pipo van de jaren 70 nog geloven die zogezegd venusmannekes zag er mee ging dineren.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:00   #162
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is wel wat meer nodig geweest dan enkel een wazige foto om mij te overtuigen van het bestaan van UFO's.

Bij mij trouwens ook, maar ik maak er geen maffe conclusies door.
Er zijn waarnemingen, die kunnen momenteel niet allemaal verklaard worden, het is een 'work in progress'. Meer niet.

De rest is speculatie.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:03   #163
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Straks gaat die pipo van de jaren 70 nog geloven die zogezegd venusmannekes zag er mee ging dineren.
wow, zinsbouw, kun je dit even naar nederlands vertalen aub?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:04   #164
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tiens, volgens sommige mensen op dit forum-wiens namen ik niet zal noemen- zou dat nochtans een 'piece of cake' moeten zijn.

Zelfs een boeing 767 die op lage hoogte tegen volle snelheid voorbijraast, -richting Pentagon bvb- zou perfecte beelden moeten kunnen opleveren, zelfs als ze genomen zijn door een bewakingscamera.

Toch vreemd dat bij wazige beelden van een UFO, alle believers direct overtuigd zijn en dat eenzelfde wazig beeld van een boeing 767 dezelfde mensen totaal niet kan overtuigen.
Waaraan zou dat kunnen liggen?
heb je ook niet dat gevoel dat je hier een beetje te fel aan't veralgemenen zijt?
Oud 23 januari 2008, 13:04   #165
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af hoeveel er hier de docu bekeken hebben die ik gepost heb over de Belgische UFO's. Je kan gewoonweg niet volhouden dat het hier om een conventioneel vliegtuig gaat dat werkt met een rotor of voorstuwing via verbranding.

In de docu komen de politemensen aan bod, zelfs een generaal van het leger die er heel openhartig over spreekt en toegeeft dat ze niet kunnen verklaren wat het is. Er worden zelfs originele radardata getoont van de Belgische luchtmacht die aantoont dat het object kat en muis speelt met de F16's, met acceleraties in dalend en stijgend manuevre dat voor een mens normaal fataal zou zijn, telkens de F16 een radar lock-on heeft.

Of de verklaring van de gendarmes die het object hebben zien hangen, tot het wegging in een bizar maneuvre: de drie lichten aan uiteinden van de driehoek kwamen samen tot één licht, dat als een lichtstraal naar de hemel schoot.

Hier nogmaal de docu

Deel1
http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=2

deel2

http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=2

Laatst gewijzigd door exodus : 23 januari 2008 om 13:05.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:06   #166
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
heb je ook niet dat gevoel dat je hier een beetje te fel aan't veralgemenen zijt?
Uiteraard en dat was ook de bedoeling.
Nuances werken maar als je 't over de grote lijnen eens bent.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:09   #167
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Doe maar geen moeite exodus.Over een paar maanden praat iedereen anders.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:11   #168
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Bij mij trouwens ook, maar ik maak er geen maffe conclusies door.
Er zijn waarnemingen, die kunnen momenteel niet allemaal verklaard worden, het is een 'work in progress'. Meer niet.

De rest is speculatie.
De conclusies zijn voor jou "maf" omdat het niet past in je wereldbeeld. De waarnemingen en feiten kunnen inderdaad niet verklaard worden binnen een "standaard" wereldbeeld.

Voor jou zal het dan ook eeuwing een "work in progress" blijven. Tenzij de wereldleiders die je zo graag gelooft je morgen met veel gewicht op tv komen vertellen dat contact met buitenaardse beschavingen een feit is.

Zeggen dat het niet kan verklaard worden en niets meer, is intellectuele lethargie, gemakzucht om de feiten aan de kant te schuiven en het wereldbeeld waaraan je zo gehecht bent veilig te stellen.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 januari 2008 om 13:14.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:12   #169
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
In de docu komen de politemensen aan bod, zelfs een generaal van het leger die er heel openhartig over spreekt en toegeeft dat ze niet kunnen verklaren wat het is. Er worden zelfs originele radardata getoont van de Belgische luchtmacht die aantoont dat het object kat en muis speelt met de F16's, met acceleraties in dalend en stijgend manuevre dat voor een mens normaal fataal zou zijn, telkens de F16 een radar lock-on heeft.
Ik zie dit ook niet echt binnen de mogelijkheden van zelfs de modernste UCAV's die (mede dankzij hun lage gewicht) hun voortstuwing krijgen van motoren die je ook terug vind in comerciële kleine jets uit de jaren 70, zoals deze: Pratt & Whitney Canada JT15D

Zelfs al ga je gaan thrust vectoren, zodat je maneuvres als de cobra (of ingewikkelder) ed gaat maken vereisen van een vliegtuig nog steeds een overgang van powerflight (ff zelfverzonnen term) terug naar aerodynamische vlucht, wat dus niet zomaar in een hoek van 90° kan + voor dergelijke acceleraties te halen met een straalmotor, hell no.
Oud 23 januari 2008, 13:23   #170
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
wow, zinsbouw, kun je dit even naar nederlands vertalen aub?
Speciaal voor u (was eventjes in de war).

in de jaren 70 was er een Amerikaan van Russische afkomst die beweerde dat hij contact had met wezens van Venus.

hij gaf er intervieuws over, schreef er boeken over en verdiende er grof geld aan.

Achteraf bleek het gewoon om een verzinsel te gaan.

Het zou me niet verbazen dat sommige hierin een complot zien en gaan beweren dat die kerel geïntimideerd werd door MIB en moest verkondigen dat het een verzinsel was.
Oud 23 januari 2008, 13:33   #171
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Speciaal voor u (was eventjes in de war).

in de jaren 70 was er een Amerikaan van Russische afkomst die beweerde dat hij contact had met wezens van Venus.

hij gaf er intervieuws over, schreef er boeken over en verdiende er grof geld aan.

Achteraf bleek het gewoon om een verzinsel te gaan.

Het zou me niet verbazen dat sommige hierin een complot zien en gaan beweren dat die kerel geïntimideerd werd door MIB en moest verkondigen dat het een verzinsel was.
Ik ken het verhaal wel. Adamski was trouwens een Pool en het speelde zich af in de jaren 50-60.
Oud 23 januari 2008, 13:34   #172
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Sites als youtube en video.google zijn een hele vooruitgang, maar sommigen kunnen er volgens mij beter met hun fikken afblijven.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:45   #173
Vorenus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken het verhaal wel. Adamski was trouwens een Pool en het speelde zich af in de jaren 50-60.
Idd, slecht geheugen. (Fort koffie)
Oud 23 januari 2008, 14:14   #174
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Laatste nieuws: Nasa fotograveert wezen op Mars.

zie K & K...
Oud 23 januari 2008, 14:28   #175
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Wat denk je dat er over enkele maandag staat te gebeuren?
Oud 23 januari 2008, 14:35   #176
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Laatste nieuws: Nasa fotograveert wezen op Mars.

zie K & K...
die is ook al een maanje of 2 oud en zou een hoax zijn, in de zin dat de foto helemaal niet van NASA zou komen. Dit heeft NASA telefonisch bevestigd aan enkele personen. Loopt een draadje over o een ander forum ergens. Als ik het vind zal ik het posten.
Oud 23 januari 2008, 14:37   #177
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Als je denkt dat over een paar maanden de wereld zal vergaan wil ik je toch één goede raad geven. Begeef je op de dag voor het einde naar de bergen en schenk al je wereldlijke bezittingen weg, kleren incluis, en hou alleen een wit boetekleed dat je draagt terwijl je het einde afwacht.

Een eeuw geleden stond er in Amerika ook ergens een bende op die manier op het einde te wachten. Toen het einde uitbleef en bleek dat ze alles wat ze bezaten zonder reden hadden weggegeven waren ze wel iet of wat teleurgesteld natuurlijk.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 14:48   #178
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het probleem stelt zich wanneer men niet kan aantonen dat de foto authentiek is of niet. Als men niet kan aantonen dat de foto authentiek is maar tegelijkertijd ook niet kan aantonen dat hij niet authentiek is, gaat hij in de spreekwoordelijke doos "we weten het niet dus het is niet belangrijk". Degene die speculeert dat het geen authentieke foto is, wordt dan als kritisch persoon aanzien, degene die speculeert dat het wel een authentieke foto is, wordt dan als gek aanzien. Zo geraak je ook niet vooruit.
Euhm, men kan digitale foto`s onderzoeken om erachter te komen of ermee gefoefelt is. Deze technologie is er gewoon.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 14:52   #179
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Euhm, men kan digitale foto`s onderzoeken om erachter te komen of ermee gefoefelt is. Deze technologie is er gewoon.
nooit sluitend hé. ik kan een pixelwaarde van 52645 veranderen in 52648, en de metadata veranderen zodat de datum van wijziging hetzelfde bleef.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 15:12   #180
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Steeds meer UFO,s zullen zich tonen.Er wordt steeds vaker meldingen gedaan op de media en niet alleen de alternatieve media maar ook fox en cnn.Geef het nog een kein beetje meer tijd en de hele wereld is overtuigd.Dit moet langzaam worden opgebouwd om paniek te voorkomen.Maar dit gebeuren zal grote en positieve veranderingen voor onze planeet met zich meebrengen.U zou het toch ook niet prettig vinden om met goede bedoelingen op bezoek te gaan en door verkeerde interpretaties vijandig te worden aangevallen.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be