![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij trouwens ook, maar ik maak er geen maffe conclusies door. Er zijn waarnemingen, die kunnen momenteel niet allemaal verklaard worden, het is een 'work in progress'. Meer niet. De rest is speculatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me af hoeveel er hier de docu bekeken hebben die ik gepost heb over de Belgische UFO's. Je kan gewoonweg niet volhouden dat het hier om een conventioneel vliegtuig gaat dat werkt met een rotor of voorstuwing via verbranding.
In de docu komen de politemensen aan bod, zelfs een generaal van het leger die er heel openhartig over spreekt en toegeeft dat ze niet kunnen verklaren wat het is. Er worden zelfs originele radardata getoont van de Belgische luchtmacht die aantoont dat het object kat en muis speelt met de F16's, met acceleraties in dalend en stijgend manuevre dat voor een mens normaal fataal zou zijn, telkens de F16 een radar lock-on heeft. Of de verklaring van de gendarmes die het object hebben zien hangen, tot het wegging in een bizar maneuvre: de drie lichten aan uiteinden van de driehoek kwamen samen tot één licht, dat als een lichtstraal naar de hemel schoot. Hier nogmaal de docu Deel1 http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=2 deel2 http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=2
Laatst gewijzigd door exodus : 23 januari 2008 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Burgemeester
|
![]() Doe maar geen moeite exodus.Over een paar maanden praat iedereen anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Voor jou zal het dan ook eeuwing een "work in progress" blijven. Tenzij de wereldleiders die je zo graag gelooft je morgen met veel gewicht op tv komen vertellen dat contact met buitenaardse beschavingen een feit is. Zeggen dat het niet kan verklaard worden en niets meer, is intellectuele lethargie, gemakzucht om de feiten aan de kant te schuiven en het wereldbeeld waaraan je zo gehecht bent veilig te stellen.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 januari 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al ga je gaan thrust vectoren, zodat je maneuvres als de cobra (of ingewikkelder) ed gaat maken vereisen van een vliegtuig nog steeds een overgang van powerflight (ff zelfverzonnen term) terug naar aerodynamische vlucht, wat dus niet zomaar in een hoek van 90° kan + voor dergelijke acceleraties te halen met een straalmotor, hell no. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in de jaren 70 was er een Amerikaan van Russische afkomst die beweerde dat hij contact had met wezens van Venus. hij gaf er intervieuws over, schreef er boeken over en verdiende er grof geld aan. Achteraf bleek het gewoon om een verzinsel te gaan. Het zou me niet verbazen dat sommige hierin een complot zien en gaan beweren dat die kerel geïntimideerd werd door MIB en moest verkondigen dat het een verzinsel was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sites als youtube en video.google zijn een hele vooruitgang, maar sommigen kunnen er volgens mij beter met hun fikken afblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste nieuws: Nasa fotograveert wezen op Mars.
zie K & K... ![]()
![]() |
#175 |
|
![]() Wat denk je dat er over enkele maandag staat te gebeuren?
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() die is ook al een maanje of 2 oud en zou een hoax zijn, in de zin dat de foto helemaal niet van NASA zou komen. Dit heeft NASA telefonisch bevestigd aan enkele personen. Loopt een draadje over o een ander forum ergens. Als ik het vind zal ik het posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een eeuw geleden stond er in Amerika ook ergens een bende op die manier op het einde te wachten. Toen het einde uitbleef en bleek dat ze alles wat ze bezaten zonder reden hadden weggegeven waren ze wel iet of wat teleurgesteld natuurlijk.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() nooit sluitend hé. ik kan een pixelwaarde van 52645 veranderen in 52648, en de metadata veranderen zodat de datum van wijziging hetzelfde bleef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Burgemeester
|
![]() Steeds meer UFO,s zullen zich tonen.Er wordt steeds vaker meldingen gedaan op de media en niet alleen de alternatieve media maar ook fox en cnn.Geef het nog een kein beetje meer tijd en de hele wereld is overtuigd.Dit moet langzaam worden opgebouwd om paniek te voorkomen.Maar dit gebeuren zal grote en positieve veranderingen voor onze planeet met zich meebrengen.U zou het toch ook niet prettig vinden om met goede bedoelingen op bezoek te gaan en door verkeerde interpretaties vijandig te worden aangevallen.
|
![]() |
![]() |