![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Territoriale toegevingen....NOOIT van mijn leven. Als het moet nemen we de wapens op. De Leeuw zal blijven klauwen.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Omdat de Slaven groter in aantal zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén en ander belet echter niet dat iedereen er goed zou aan doen van ook nog een aantal andere, desnoods minder mooie talen te beheersen. Mocht iedereen in dit land minstens het nederlands en het frans beheersen, en liefst ook nog het duits, dan ware het 'taalprobleem' waarmee u deze thread begon, meteen van de baan. Maar terzake : Ik heb twee vraagjes voor u : 1. Ik hoor uit franstalige belgische hoek nogal dikwijls spreken over een lagere klasse en een hogere klasse (zoals u in citaat). Wilt u aub eens precies uitleggen wat u daarmee bedoelt : wie is lagere klasse en wie is hogere klasse ? 2. Als Vlaming die reeds tientallen jaren grotendeels in Frankrijk woont, spreek ik vanzelfsprekend accentloos frans, niet te onderscheiden van mijn Franse dorpsgenoten, vrienden en collega's. Echter : hoe zou het volgens u komen dat de taal van de franstalige belgen, die ginds als toerist de streek bezoeken, onmiddellijk door iedereen herkend (en omschreven) wordt als zijnde "du belge" ? En komt dat volgens u het prestige van de franse taal ten goede ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 23 januari 2008 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Waarom verdedigt u de Duitstalige Belgen? Het zijn niets meer dan reservemoffen en ze konden gerust harder gestraft geweest worden na de oorlog. Wij zouden zoals de Fransen in de Elzas gehandeld moeten hebben.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar kunnen zij toch ook niets aan doen. En vergeet het niet! De flaminganten, d�*t zijn de racisten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je moet hier niet komen zeveren over apartheid...dat is iets heel anders. Het Vlaams Parlement ligt op Vlaams grondgebied. Als de Brusselaars de Vlamingen buiten willen is het ook gedaan met geld te geven aan het Brussels gewest. Ik vind het nogal van arrogantie getuigen als je bijt in de hand van diegene die u eten geeft.
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Olivier_FDF ?
Waar staat die FDF voor ? Voor la Folie des Francophones ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Hoe zal je de verfransing tegenhouden? De meest noordelijke Franstalige gemeente in West-Europa is Bray-Dunes. Het is gesitueerd noordelijker dan Gent. Ook het nogal noordelijke gelegen Wemmel heeft al een Franstalige meerderheid, zie je hoe diep we binnen "Germania" boren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ce patois anversois n'est pas bien compréhensible pour tous. ![]() Laatst gewijzigd door Olivier_FDF : 23 januari 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Olivier_FDF;3223551]Mijn beste, U doet er anderzijds ook wel goed aan eerst foutloos Frans te leren schrijven, alvorens hier een beetje de propagandist van het Front National - strekking Le Pen - te komen spelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Olivier FDF, u kunt voor mijn part rustig verder in Germania boren, maar wil u eerst zo vriendelijk zijn van te antwoorden op mijn vraagjes (Post #47), aub ?
|
![]() |
![]() |