![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De sport was dan inderdaad zo zat mogelijk smorgens op school toestuiken... Ik heb toen wel een paar uur geslapen dat weet ik nog ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() chrysostomos wordt bij ons altijd netjes op de vrijdag gezet zodat dergelijke taferelen vermeden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() ik heb trouwens gemerkt dat ik op één of andere manier mijn duim gisteren verstuikt heb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() ik ervaar dat toch niet echt dat er moet doorgegaan worden tot weetikveel voor uur. ik ben meestal voetsie wanneer ik gewoon veel té zat ben of kapot ben. dat kan vroeg zijn maar voor hetzelfde geld is het weer aan het schemeren op weg naar huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komen de aanwijzingen... In jouw geval een verstuikte duim, maar het kan ook een blauwe plek of een zeer been zijn. Je keukentafel staat een eind verschoven en er is een stukje uit het hout van 1 van de stoelen. Het tapijt ligt scheef en je stereo staat met beide tape decks open scheef op het tafeltje. Dan krijg je al de hint dat je de avond ervoor dus echt niet goed bezig was. Als je computerfreak bent ga je dan maar best even checken wat je de avond ervoor op fora en op MSN nog hebt uitgekraamd en wat je zoal van mails hebt verzonden. Niet dat het mij zo specifiek vaak overkomt, maar ik heb het wel al voorgehad en zelfs met de meest moderne megamachine duurt het opstarten van je pc nog eeuwen als je echt wil weten waarmee je die dronken avond een hoop nuchtere mensen hebt zitten tarten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ik kom wel altijd eens kijken op msn als ik zatjes ben, maar meestal bevindt er zich dan niemand om tegen te klappen (misschien maar goed ook). het wil ook wel eens lukken dat ik hier nog eens op politics kom piepen, iets wat gisteren blijkbaar is gebeurd. maar als ik dan nog iets post kan ik er weinig mis mee doen. zo van die schaafwonden en blauwe plekken vallen inderdaad soms voor, en als het echt zat was die avond heb ik maar te raden naar hun afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() 100 dagen fuif
altijd tof ik ging van het 3e middelbaar tem het 6e middelbaar mee was op nen donderdag. Vaak vrijdags met ne zatte kop in de klas gezeten ze ![]() waar is den tijd
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ook een vaak voorkomend verschijnsel van dergelijke avondjes bij mij is heesheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() 5dejaars zien we nog door de ogen, maar alles wat daar onder zit komt er niet in hoor. het is zo al krap genoeg voor alle 6dejaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() student geweest e
ale, int middelbaar dede we ook al mee ze.. was fijn.. Binnenkort de lijn doortrekken naart werk sie ![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaaaa zo herkenbaar... goeie oude tijd.
![]() Heel Leuven liep vrijdag vol met freaks, maar het is ze gegund. ![]() Voor mij begin het feesten pas binnen twee weken als het tweede semester weer begint... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |