Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2008, 21:04   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Tja, racisten en marginalen heb je nu eenmaal overal. Maar in Engeland houdt men, i.t.t. de rest van Europa, veel minder rekening met primitieve, xenofobische gedachten en uitlatingen. Toegegeven, men kan het zich daar waarschijnlijk ook (financieel) veel minder permitteren...

In elk geval zou ik er als moslim en Pakistaan geen enkel probleem mee hebben om België in te ruilen voor Engeland.
then why don't you?

wat houd je tegen? Toch niet het weer?
De engelsen zijn volgens jou véél minder xenofoob dan de vlamingen... 80 € en de Thalys brengt je in London...

Wat kan je je ginder minder permitteren? Je vindt er ONMIDDELLIJK werk, vermits ze niet xenofoob, noch racistisch, noch koloniaal ingesteld, noch superieur zijn ingesteld. elke paki is daar welkom hoor! met open armen toch?

Wat is er nu fout met "Kolkata aan de Thames"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2008 om 21:10.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 00:02   #22
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Three Little Pigs 'too offensive'
By Sean Coughlan
BBC News, education:

The judges said this depiction of a pig "raised cultural issues"
A story based on the Three Little Pigs fairy tale has been turned by a government agency's awards panel as the subject matter could offend Muslims.
Lees verder:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...on/7204635.stm
Weeral? Enkele weken geleden waren ze in Duitsland ook weer beledigd door een aflevering in de reeks Tatort. En ze eisten dat de ARD zich zou excuseren. Weet je, ze hebben niks te eisen. En raar, ze hebben allemaal een parabool voor 'hun' thuiszenders maar Tatort hadden ze gezien en begrepen.

Die cultuur staat haaks op onze cultuur. Dat ze onze waarden dégoutant vinden begin ik steeds beter in te zien. Het wordt tijd dat zij zich naar onze wetten schikken en de wetten en mensen respecteren. Maar dat is teveel gevraagd zeker? Altijd maar eisen en nooit content zijn. Van verdraagzaamheid gesproken. Ik heb nog weinig verdraagzaamheid over want het is puur eenrichtingsverkeer.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 02:39   #23
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Een 'eeuwenoude' sprookje een belediging voor moslims? Ik ben moslim en alle moslimkinderen kennen het welbekende verhaal, Babe het bekende varkentje, Miss Piggy, de schattige biggetjes op de kinderboerderij,...
Toen ik klein was keken we altijd naar Kermit en Miss Piggy, en mijn vader van de eerste generatie heeft daar nog nooit iets van gezegd (Djeezes, waarom trouwens ook). Nu vertel ik thuis aan mijn kindjes oa het verhaal van de 3 biggetjes en de boze wolf, mede omdat het 1 van de gemakkelijkste verhalen is en je ervan kan leren.

Zo zie je dat racisme tot domheid leidt.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 07:10   #24
Winterhamer
Banneling

Standaard

Dit is waanzin, pure waanzin
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 07:20   #25
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
In Engeland worden, in tegenstelling tot België, alle burgers tenminste écht gelijkwaardig aan elkaar beschouwd. Wat een beschaving , respect... Daar zal het 'boertig' Belgisch volkje nooit aan kunnen tippen.
in welk sprookjesboek heb je dat gelezen ?

http://uk.youtube.com/watch?v=Xn-KsSX_0us
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 09:31   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Engeland wordt al lang op andere manieren verrijkt.

Een kennis van me was met nieuwjaar in London en het viel haar op dat Oxford street schaarser verlicht was dan de eerste de beste Gentse winkelstraat. Toen ze dit aan haar gastheer vertelde kreeg ze te horen (en ja, ik heb dit ergens gelezen) dat Engelse autochtonen DISCREET moesten omgaan met hun kerstverlichting om de andere culturen niet te storen...
Volgens diezelfde kennis waren moslims dus ook DISCREET bij hun feesten en hindoes evenzeer... Dat bleek de verrijking van de multicultuur zijn: niks meer.

Ik heb maar stilletjes gezwegen, me afvragend hoe discreet het dan wel is om 365 dagen per jaar rond te hossen in zwarte lakens.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2008 om 09:32.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2008, 11:46   #27
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, racisten en marginalen heb je nu eenmaal overal. Maar in Engeland houdt men, i.t.t. de rest van Europa, veel minder rekening met primitieve, xenofobische gedachten en uitlatingen. Toegegeven, men kan het zich daar waarschijnlijk ook (financieel) veel minder permitteren...

In elk geval zou ik er als moslim en Pakistaan geen enkel probleem mee hebben om België in te ruilen voor Engeland.

Euh....ik als atheïstische Vlaming ook niet hoor.....met veel plezier zelfs maar wel op den buiten hé, tussen de Echte Engelsen, niet in die multiculturele waanzin dat London is.

Laatst gewijzigd door lantjes : 28 januari 2008 om 11:50.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be