![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat houd je tegen? Toch niet het weer? De engelsen zijn volgens jou véél minder xenofoob dan de vlamingen... 80 € en de Thalys brengt je in London... Wat kan je je ginder minder permitteren? Je vindt er ONMIDDELLIJK werk, vermits ze niet xenofoob, noch racistisch, noch koloniaal ingesteld, noch superieur zijn ingesteld. elke paki is daar welkom hoor! met open armen toch? Wat is er nu fout met "Kolkata aan de Thames"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2008 om 21:10. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Die cultuur staat haaks op onze cultuur. Dat ze onze waarden dégoutant vinden begin ik steeds beter in te zien. Het wordt tijd dat zij zich naar onze wetten schikken en de wetten en mensen respecteren. Maar dat is teveel gevraagd zeker? Altijd maar eisen en nooit content zijn. Van verdraagzaamheid gesproken. Ik heb nog weinig verdraagzaamheid over want het is puur eenrichtingsverkeer. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Toen ik klein was keken we altijd naar Kermit en Miss Piggy, en mijn vader van de eerste generatie heeft daar nog nooit iets van gezegd (Djeezes, waarom trouwens ook). Nu vertel ik thuis aan mijn kindjes oa het verhaal van de 3 biggetjes en de boze wolf, mede omdat het 1 van de gemakkelijkste verhalen is en je ervan kan leren. Zo zie je dat racisme tot domheid leidt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Dit is waanzin, pure waanzin
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://uk.youtube.com/watch?v=Xn-KsSX_0us |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Engeland wordt al lang op andere manieren verrijkt.
Een kennis van me was met nieuwjaar in London en het viel haar op dat Oxford street schaarser verlicht was dan de eerste de beste Gentse winkelstraat. Toen ze dit aan haar gastheer vertelde kreeg ze te horen (en ja, ik heb dit ergens gelezen) dat Engelse autochtonen DISCREET moesten omgaan met hun kerstverlichting om de andere culturen niet te storen... Volgens diezelfde kennis waren moslims dus ook DISCREET bij hun feesten en hindoes evenzeer... Dat bleek de verrijking van de multicultuur zijn: niks meer. Ik heb maar stilletjes gezwegen, me afvragend hoe discreet het dan wel is om 365 dagen per jaar rond te hossen in zwarte lakens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2008 om 09:32. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Euh....ik als atheïstische Vlaming ook niet hoor.....met veel plezier zelfs maar wel op den buiten hé, tussen de Echte Engelsen, niet in die multiculturele waanzin dat London is.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 28 januari 2008 om 11:50. |
|
|
|
|