![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Verdrukte traumatische ervaringen. Minderwaardigheidscomplex dat zich logischerwijs omzet in een soort meerderwaardigheidsgevoel. Slechte ervaringen met andere vrouwen, waarschijnlijk veel gepest geweest tijdens kinderjaren door die omhoog gevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken.
Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 30 januari 2008 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Minderwaardigdheidscomplex? Over wat? Ik ben tevreden met wie ik ben, zelfs mijn slechte kantjes (of minder goede kantjes) heb ik aanvaard (zowel karakterieel als lichamelijk). Slechte ervaringen met andere vrouwen? Niet echt, alleen verkies ik het gezelschap van vrienden boven dat van vriendinnen (als ik een avond wegga, wil ik me amuseren en niet de hele tijd liggen giechelen en flirten met een hoop onbekenden). Gepest door omhooggevallen trutten waar alle jongens naar stonden te kijken? Niet echt, ik negeer zo'n omhooggevallen trutten meestal.
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen kunnen heel slim zijn, maar hun emoties zijn simpel, uit cliché's kan men heel veel halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uit cliché's haal ik niet veel, eigenlijk. Uit diegenen die menen ze te moeten rondbazuinen daarentegen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 januari 2008 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen zullen bijna altijd heel duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken, vrouwen daarentegen... Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 30 januari 2008 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie raad: kijk verder dan de perceptie op dit forum.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vrouwen héél duidelijk kunnen formuleren waarom ze een relatie afbreken. Vrouwen zijn na een breuk ook veel directer dan mannen (vaak zelfs met de bedoeling om te kwetsen).
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Vrouwen zullen sneller een relatie afbreken, ze zullen harder zijn, maar dat is niet de reden. Diep in hun binnenste zullen ze zeer moeilijk weten waarom ze het hebben gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken mezelf geen 100% (ik doe vaak nog dingen tegen beter weten in en dingen waarvan ik denk "goh, waarom heb ik dat nu eigenlijk gedaan?").
Maar globaal bekeken weet ik waar ik wel en niet mee "worstel" en kan ik met zeer grote zekerheid zeggen dat de zaken die jij hebt opgesomd niet in het lijstje van "zaken waar ik mee worstel" voorkomen. Kijk, zoals nu bijvoorbeeld... Nu is het precies alsof ik met dingen "worstel" terwijl ik eigenlijk ontzettend gelukkig ben.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 30 januari 2008 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel: mijn man bedriegt mij al vijf jaar achter m'n rug om. Ik verbreek die relatie. Ik denk dat ik zeer goed weet waarom ik die relatie verbreek: gebrek aan respect van m'n man, vernedering, slag in het gezicht en een plotsklaps (onterecht) waardeloos gevoel dat ik aan die kerel te danken heb. Uiteraard heb ik nog gevoelens van liefde voor hem en zal ik me afvragen of het toch niet meer mogelijk was om de problemen op te lossen, maar ik weet goed genoeg dat zo iemand het niet waard is om voor te vechten.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt in elk geval héél goed overeen met mijn eigen ervaringen van 'simpele' man.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn pleidooi is niet om te bewijzen dat jij dat hebt, vergeet dat, kunnen we gewoon over de inhoud praten, gaat veel makkelijker. Maar je bent de eerste test (neem dit niet letterlijk, dit is nu eenmaal een spreekwoord in de Nederlandse taal) alleszins al goed doorgekomen, iemand die zegt dat hij zichzelf kent wordt meteen als idioot bestempelt of hij zou zijn stellingen zeer goed moeten kunnen verdedigen. Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 30 januari 2008 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine correctie: sommige vrouwen zijn veel interessanter, sommige vrouwen zijn net zo interessant, en sommige vrouwen zijn gewoon zo verschrikkelijk saai en bodemloos truttig dat zelfs een pc opwindend kan lijken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 januari 2008 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik bekeek het even puur van de psychologische kant, het is niet omdat ze truttig is dat ze daarom niet een interessant geval kan zijn, het is juist omdat jullie zo simpel zijn dat jullie niet zien wat er fout is. Als zij het zelf niet weet van haar, hoe zou in godsnaam een man dan wel haar problemen/menselijke fouten kunnen weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim, het gebeurd niet vaak, maar ik sta als 1 man achter u nu
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |