![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Alhoewel ik het schrijnend vind dat zulke toestanden bestaan en ik zeker vind dat er aandacht aan mag besteed worden, vind ik het toch opmerkelijk dat bijna niemand reageerde toen de Bulgaarse minister van volksgezondheid verleden jaar enkele tientallen Porsche Cayennes bestelde met een lening verkregen van Europa. Zogezegd om als ambulance ingezet te worden in moeilijk bereikbare gebieden.
En wat met even erge situaties in landen als Roemenie? Jammer voor die kinderen maar zij kwamen niet aan bod in de media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Droevig maar realiteit,overheden hebben lak aan iedere humanitaire hulp,het zijn zij die de ellende veroorzaken met hun hebzucht naar macht.Alles draait om de controle van de mensheid en wie is er nu makkelijker te controleren rijken of armen.Welkom in de dierentuin van het universum.Behandeld als wild en gejaagt door wilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Belgie is er ook veel miserie en armoede. Alvorens de barmhartige erwin te gaan uithangen op missionaris-missie in Bulgarije, kijk eerst eens naar de miserie aan uw voordeur.
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Beste Raven, ik wil zeker niet de missionaris gaan spelen in Bulgarije, zoals je zegt is er hier bij ons nog miserie genoeg op te lossen. Ik vond het enkel schrijnend dat toen politici daar luxe-wagens aankochten als ambulance, er bijna niet gereageerd werd alhoewel het gebeurde met Europees geld.
|
![]() |
![]() |