Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2008, 01:37   #101
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
wat mooi die bloei van die bruingekleurde sexy tieners waar men vroeger op vakantie moest gaan om ze te ontmoeten, ze liggen voor het rapen
Ik probeer mijn testosteronspiegel onder controle te houden in de politiek. Ik vind het immers behoorlijk angstwekkend wanneer er een doelbewuste politiek gevoerd voor de creatie van "mooie mensen".

Citaat:
de jongens en meisjes, diversiteit, cultuurvermenging, alles wordt één.... een multiculturele droom die werkelijkheid is geworden.
Hoe verzoen je de uitlatingen "diversiteit" met "alles wordt één"? Is dat dan zoiets als een eenheidsworst maar met hele peperbolletjes?

In een normaal cultureel proces worden migranten via integratie opgenomen in een gemeenschap. Iedere migratiegolf betekent een evolutie binnen die (heersende dominante) cultuur, die nodig is om de nieuwkomers op te nemen. Aangezien de Mahrebijnse, Turkse en Afrikaanse veelal tot de armere langen van de bevolking behoren, hebben zij minder invloed op die Vlaamse cultuur, dan de rijke Eurocraten. Als het Vlaams Blok bezorgd is om de Vlaamse cultuur, zouden zij zich dus in de eerste plaats moeten zichten tegen de rijke technocraten van de EU, en niet tegen de zuiderse migranten.

Maar multicultuur is een poging om tegen dit natuurlijk proces van integratie in te gaan. Het is een confictmodel dat fundamenteel tegenstrijdig is met het idee van integratie. De opname van de migrantengemeenschap in het Vlaamse volk wordt door de verdedigers van de multicultuur (ook wel liberalen genaamd) wordt verworpen. Aangezien cultuur een geheel is van ongeschreven regels om een samenleving te organiseren, krijg je dus een model waarbij verschillende samenlevingen naast elkaar leven, en verkrijg je gettovorming.

Citaat:
Binnen 10 jaar ziet België er heel anders uit en misschien een gekleurd prinsje of prinsesje aan het Hof..... ooooooooooo ik hoop het....
Ik hoop het niet. Ik wil niet van racisme verdacht worden wanneer ik binnen 10 jaar de guillotine opstel in Laken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 01:47   #102
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen de Selcuk Turken van de Oğuz-stam hun eigen staat stichtten in Centraal Azie, noemden ze hun hoofdstad Genk. Deze stad bestaat ook in Belgie. Tevens is het symbool van Genk een adelaar met twee hoofden: het ultieme bewijs dat een deel van de Oguz Turken in binnen en een deel in het buitenland (het huidige België) woonden.

Een ander bewijs die de professor aanhaalde is dat in Genk in Belgie veel donker behaarde mensen met een lichte huid wonen. Een typische karaktertrek van de Oguz Turken.
Jezus, wat voor bewijzen!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 09:16   #103
69kk
Partijlid

Standaard Overbevolking

Is een thema die geen politieker in de mond neemt. Alleen meer arbeidsplaatsen en meer bedrijven is een probleem om allen werk te geven. Dat woonruimte schaars is, woningen onbetaalbaar zijn, is een tweede rangsprobleem.
Een bevolkingspolitiek op zijn chinees (geboortebeperking) en immigratiestop zouden hier nochthans dringend nodig zijn. Deze items komen nooit aan bod in dit land.
Dat de sociale spanningen op springen staan en geweld voor de deur staat(zoals in de franse citées) wordt doodgezwegen omdat er nog geen doden gevallen zijn. Onderhuidse spanningen bij de bevolking worden niet waargenomen in de door partijpolitiek verblinde regeerders.
69kk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be