Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2008, 01:53   #21
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Durft u deze bewering bij de moderatie aankaarten? Meerdere accounts erop nahouden is immers een reden om van dit forum geband te worden (en in het verleden zijn er al enkele slachtoffers gevallen; ik denk aan bijvoorbeeld de beruchte "Bruno*").

Ik denk echter dat u hier maar uit uw nek kletst...
Ik heb het niet over dit forum, maar in het algemeen. VBers (die hard fans) zijn inderdaad actiever op zoveel mogelijk online plaatsen, omdat ze het in de échte wereld niet halen. Ze reageren graag op nieuwsberichten met steeds dezelfde teksten, dat het voor mij al niet meer betrouwbaar lijkt.
Maar met de opkomst van videosites als Youtube zullen ze hiermee ook gestopt worden. Bij duidelijke beelden is het moeilijker propaganda te maken.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 01:59   #22
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Niet iedereen is een die hard fan zoals jullie. Ik heb meerdere discussies gehad met VB stemmers die ik tegenkom tijdens mijn werktijd. Die mensen kunnen erg kwaad worden als je het niet eens bent met hen, en het draait allemaal om de volgende zin "het klopt niet wat je zegt!". En hoeveel stemmen erop omdat ze denken dat het niet verkeerd is? Op TV kunnen ze er deftig uitzien...maar op het internet komt het ware gezicht naar boven.
Er klopt inderdaad ook heel veel niet wat de Vlaams Belanghaters allemaal rondstrooien. Daarin hebben die mensen gelijk. Denken we maar aan die onzin over de zogezegde Hitlergroet die FdW zou gebracht hebben. Pure laster (en die gaf onlangs aanleiding tot het verplicht opnemen van een rechtzetting in een krant).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 02:00   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over dit forum, maar in het algemeen. VBers (die hard fans) zijn inderdaad actiever op zoveel mogelijk online plaatsen, omdat ze het in de échte wereld niet halen. Ze reageren graag op nieuwsberichten met steeds dezelfde teksten, dat het voor mij al niet meer betrouwbaar lijkt.
En bewijs nu eens wat u beweert! Of kunt u dat niet?
Oud 4 februari 2008, 02:13   #24
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er klopt inderdaad ook heel veel niet wat de Vlaams Belanghaters allemaal rondstrooien. Daarin hebben die mensen gelijk. Denken we maar aan die onzin over de zogezegde Hitlergroet die FdW zou gebracht hebben. Pure laster (en die gaf onlangs aanleiding tot het verplicht opnemen van een rechtzetting in een krant).
Dat nam ik ook niet serieus (wist wel niets over een rechtzetting). Het was eerder komisch en past bij een aantal beweringen die dan weer kloppen (zie Youtube)
Oud 4 februari 2008, 02:17   #25
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En bewijs nu eens wat u beweert! Of kunt u dat niet?
Het is mijn mening en ik vertoef veel op het www. Het omgekeerde kan je ook niet bewijzen...nl dat het om verschillende mensen gaat. Onder meerdere namen bij GVA posten is een fluitje van een cent, meerdere accounts op forums is een fluitje van een cent,...
Oud 4 februari 2008, 02:23   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is mijn mening en ik vertoef veel op het www. Het omgekeerde kan je ook niet bewijzen...nl dat het om verschillende mensen gaat. Onder meerdere namen bij GVA posten is een fluitje van een cent, meerdere accounts op forums is een fluitje van een cent,...
U uit hier een bewering, aan u dan ook uw bewering te bewijzen. Indien niet, dan liegt u er maar op los.
Oud 4 februari 2008, 02:38   #27
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U uit hier een bewering, aan u dan ook uw bewering te bewijzen. Indien niet, dan liegt u er maar op los.
Ik geloof niet dat er zoveel VBers actief zijn op het WWW. Hun acties beperken zich tot forums (waaronder Stormfront), GVA, en blogs. Een normale stemmer gaat niet zover in zijn acties, dus gaat het om een beperkt groepje die hard fans die propaganda verspreiden. De opkomst tijdens betoging voor het VB zegt al genoeg over die fans: een lage opkomst.
Oud 4 februari 2008, 05:11   #28
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Ze overleven nu dankzij de domheid van een deel van de bevolking.

Zulke beledigingen maken het VB enkel sterker hoor, bij de VRT hebben ze dat ook nog steeds niet gesnopen!
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 16:45   #29
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Walgelijk! Heb je hier een bron over?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=52174

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 16:54   #30
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat er zoveel VBers actief zijn op het WWW. Hun acties beperken zich tot forums (waaronder Stormfront), GVA, en blogs. Een normale stemmer gaat niet zover in zijn acties, dus gaat het om een beperkt groepje die hard fans die propaganda verspreiden. De opkomst tijdens betoging voor het VB zegt al genoeg over die fans: een lage opkomst.
Weer loze beweringen zonder bewijs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 17:01   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Droom zacht, beste vriend. In tegenstelling tot wat u denkt, is het internet voor mij juist een bron van heel veel informatie die in de lijn ligt van het Vlaams Belang maar die in de reguliere media wordt verzwegen.

Maar goed, ik gun u van harte uw eigen illusie!
Citaat:
die in de reguliere media wordt verzwegen.
Eerder op internet gewoon véél meer vervalst of gehyped wordt...

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2008 om 17:02.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 17:13   #32
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben van mening dat het internet het einde zal betekenen voor het Vlaams Belang.

99% van de mensen die nu op het VB stemmen hebben altijd met een excuus kunnen afkomen over waarom ze voor die partij stemmen.
Mensen die destijds voor ROSSEM stemden (of dooit voor Frensen) hadden daarvoor geen ander excuus nodig dan "ik ben ontevreden" Dat excuus zal altijd marginale stemmen blijven trekken. Vermits niet iedereen tevreden k�*n zijn. Er zullen er altijd zijn die zich verongelijkt voelen, wat men in de Wetstraat ook doet: de oorzaak bij eigen gedrag zoeken doen ze toch niet. De noodzaak van ompromissen begrijpen ze niet. Er is altijd een publiek voor politici met gemakkelijke slogans.

De VU ging kapot, ROSSEM ook, het VB zal ook die weg op gaan, en dan komen er andere populisten...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 17:40   #33
Pontus
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dat LIJKT alleen maar zo. Het zijn steeds dezelfde mensen met meerdere accounts.
Dus u bent administrator van dit en andere fora om dergelijk informatie te achterhalen?
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 20:10   #34
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Dankzij het internet hebben veel mensen de kans gekregen om nu eens de echte partijpunten van het VB te kunnen lezen ipv de leugens die overal worden verspreid, zoals " vrouwen aan de haard ", " avondklok voor de jeugd ", " alle vreemdelingen buiten " en nog andere pure onzin.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 20:19   #35
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mensen die destijds voor ROSSEM stemden (of dooit voor Frensen) hadden daarvoor geen ander excuus nodig dan "ik ben ontevreden" Dat excuus zal altijd marginale stemmen blijven trekken. Vermits niet iedereen tevreden k�*n zijn. Er zullen er altijd zijn die zich verongelijkt voelen, wat men in de Wetstraat ook doet: de oorzaak bij eigen gedrag zoeken doen ze toch niet. De noodzaak van ompromissen begrijpen ze niet. Er is altijd een publiek voor politici met gemakkelijke slogans.

De VU ging kapot, ROSSEM ook, het VB zal ook die weg op gaan, en dan komen er andere populisten...
Inderdaad, populisten zullen er altijd zijn, en nonsens zullen er ook altijd zijn. Internet is niet meer dan een medium, met inderdaad veel informatie, maar ook zeer veel nonsens.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 21:52   #36
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Dus u bent administrator van dit en andere fora om dergelijk informatie te achterhalen?
Dus jij beweert dat de hier actieve VBers ook niet elders actief zijn? Als ik de berichten zo bekijk is online politiek voeren een prioriteit geworden voor sommigen. Geef ze de mogelijkheid om meerdere accounts aan te maken, dan zal dit ook gebeuren. GVA is een gatenkaas, alsook forums.
Oud 4 februari 2008, 21:59   #37
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Dankzij het internet hebben veel mensen de kans gekregen om nu eens de echte partijpunten van het VB te kunnen lezen ipv de leugens die overal worden verspreid, zoals " vrouwen aan de haard ", " avondklok voor de jeugd ", " alle vreemdelingen buiten " en nog andere pure onzin.
En dit: http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI
En dit: http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search
En dit: ...

Mijn mening over het VB is drastisch verandert dankzij het internet. Vroeger dacht ik wel eens van "laat ze eens een keer regeren". Nu vind ik het maar een walgelijke facistische partij met een verborgen agenda. Het gaat nu slecht met het VB en ben daar enorm blij om.
Oud 4 februari 2008, 23:27   #38
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Wel het VB is een van de partijen die het best met het internet omgaat, hun website is én superoverzichtelijk én volledig up-to-date
Het VB zal pas echt helemaal verdwijnen als er iets wordt gedaan aan de problemen die het aanklaagt of als er een andere populistische partij ( �* la Dedecker) komt die het VB in het defensief kan dwingen

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2008, 00:44   #39
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat excuus zal altijd marginale stemmen blijven trekken.
Weer zo'n onrechtstreekse belediging van een hele hoop vlamingen.

Trouwens, zijn alle stemmen voor de niet-traditionele partijen dan "marginale" protest stemmen? Daarvoor zijn het er toch wat veel denk je niet?
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2008, 01:03   #40
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Sinds ik hier (nog maar recent) lid ben, heb ik meer en meer sympathie gekregen voor het Vlaams Belang.
Vooral door de "2 maten 2 gewichten" commentaren die hier gepost worden.

En te zeggen dat ik er nog nooit op gestemd heb he...
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be