![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar met de opkomst van videosites als Youtube zullen ze hiermee ook gestopt worden. Bij duidelijke beelden is het moeilijker propaganda te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is mijn mening en ik vertoef veel op het www. Het omgekeerde kan je ook niet bewijzen...nl dat het om verschillende mensen gaat. Onder meerdere namen bij GVA posten is een fluitje van een cent, meerdere accounts op forums is een fluitje van een cent,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik geloof niet dat er zoveel VBers actief zijn op het WWW. Hun acties beperken zich tot forums (waaronder Stormfront), GVA, en blogs. Een normale stemmer gaat niet zover in zijn acties, dus gaat het om een beperkt groepje die hard fans die propaganda verspreiden. De opkomst tijdens betoging voor het VB zegt al genoeg over die fans: een lage opkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2008 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VU ging kapot, ROSSEM ook, het VB zal ook die weg op gaan, en dan komen er andere populisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dankzij het internet hebben veel mensen de kans gekregen om nu eens de echte partijpunten van het VB te kunnen lezen ipv de leugens die overal worden verspreid, zoals " vrouwen aan de haard ", " avondklok voor de jeugd ", " alle vreemdelingen buiten " en nog andere pure onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus jij beweert dat de hier actieve VBers ook niet elders actief zijn? Als ik de berichten zo bekijk is online politiek voeren een prioriteit geworden voor sommigen. Geef ze de mogelijkheid om meerdere accounts aan te maken, dan zal dit ook gebeuren. GVA is een gatenkaas, alsook forums.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En dit: http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search En dit: ... Mijn mening over het VB is drastisch verandert dankzij het internet. Vroeger dacht ik wel eens van "laat ze eens een keer regeren". Nu vind ik het maar een walgelijke facistische partij met een verborgen agenda. Het gaat nu slecht met het VB en ben daar enorm blij om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel het VB is een van de partijen die het best met het internet omgaat, hun website is én superoverzichtelijk én volledig up-to-date
Het VB zal pas echt helemaal verdwijnen als er iets wordt gedaan aan de problemen die het aanklaagt of als er een andere populistische partij ( �* la Dedecker) komt die het VB in het defensief kan dwingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, zijn alle stemmen voor de niet-traditionele partijen dan "marginale" protest stemmen? Daarvoor zijn het er toch wat veel denk je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinds ik hier (nog maar recent) lid ben, heb ik meer en meer sympathie gekregen voor het Vlaams Belang.
Vooral door de "2 maten 2 gewichten" commentaren die hier gepost worden. En te zeggen dat ik er nog nooit op gestemd heb he... |
![]() |
![]() |