![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot grote ergernis van die kelners trouwens
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
|
![]() Een ouwe piano, en altijd hetzelfde liedje.
![]() |
#144 |
|
![]() sorry, je bedoelt zeker de meest 'belgen'
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Indien het zo is gebeurd zoals de professor het vertelt, dan is het flagrant racisme. Dat is klaar.
Laatst gewijzigd door system : 7 februari 2008 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
je mag best belgicist zijn en vlaming hoor. Je hoeft niet te bewijzen dat je heel Vlaanderen de rug hebt toegekeerd om nog naar de hemel te mogen. Echt hoor, het is in orde. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 7 februari 2008 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Inderdaad, ongelofelijk brutaal.
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() http://www.engageonline.org.uk/blog/article.php?id=1631
" We've removed this story for the moment because we've been informed that it isn't true. DH "
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is een beetje zoals mijn buurman : 'ik hou van honden maar niet van die hondenpoep voor mijn deur !'
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Burgemeester
|
![]() Een rascistische daad???? Misschien, misschien niet.
Zou het kunnen dat de misdaad sommige mensen de strot uitkomt en ze vreemdelingen automatisch leren associeren met misdaad? Is dit voorval een reactie hierop....??? En is het eigenlijk wel rascisme? Hier een link van iemand die de misdaad wat bijhoudt in het Brugse.... http://www.meyns.nl/ De feiten zijn per jaar en per maand gerngschikt. Nogal wat feiten worden gepleegd door asielzoekers...... toch ook bedenkelijk nietwaar.... Laatst gewijzigd door Amaj : 7 februari 2008 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Feiten zijn dat de Amerikaanse jood wél nederlands kon, en dat de prijs vd koffie héél hoog was.
Dus het zou kunnen gebeuren dat de Professor geschrokken was van de archihoge prijs vd koffie dat hij een uitdrukking -hoe onschuldig eventueel ook- niet kon onderdrukken, en dat de kelner -eventueel overwerkt, of missch gewoon een antisimetist- in een onbeheersbare woede is ontstoken. In elk geval is het gedrag vd kelner dan onaanvaardbaar, en de lakse reactie vd politie ook écht onaanvaardbaar. Het is een politiekorps van een stad vh kaliber als Brugge écht onwaardig!
![]() |
#153 |
|
![]()
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die man nu geen joden wilt schenken?
Chance voor degene die dat wel wilt in dat geval, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() to serve ? in de zin van bedienen of opdienen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en dat moeten wij zomaar direct geloven omdat hij een auswitsch verhaal opdist (wat niet erg blijkt te kloppen) en dat hij zijn verhaal op tv mag komen doen ????? temeer omdat hij dus WEL nederlands kan, maar zijn verhaal alleen in het ENGELS wil doen. ;;; ![]() Zoals de twee fanatieke "uitverkorenen" op dit forum al vaak betrapt zijn op manifeste leugens en met dubbelnicks, denk ik dat deze jiddische haring ook weer "stinkt".: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij joods actueel hebben ze blijkbaar begrepen dat de beschuldiging "antisemiet" zo vaak misbruikt is door zionisten om Israel goed te praten dat het geen effect meer heeft/ dat bespottelijk pruikdragend vrouwmens van joods actueel was wel om te lachen : "Ja, er zijn steeds meer mensen die zich openlijk als antisemiet verklaren, terwijl dat vreoger not done was" ![]() ![]() Ze zullen nog een laatste offensief inzetten om het sentiment te keren. Te laat, zelfs in olland is hun Auswitsch verhaaltje uitgezongen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Een Nederlandse man vond het niet nodig om zijn fruitsap en sla in een Utrechts zelfbedieningsrestaurant te betalen. Op het eerste gezicht klinkt dat niet zo schokkend, maar toen de politie hem kon aanhouden, bleek de man liefst 15.000 euro op zak te hebben.
Een medewerker zag dat de 48-jarige man het restaurant wilde verlaten zonder te betalen. Toen hij hem daarover aansprak, liep hij weg. Met een sprintje kon de medewerker hem inhalen. De politie werd ingeschakeld en nam de man mee naar het bureau. Bij fouillering bleek hij meer dan genoeg geld in zijn zakken te hebben om zijn lunch te betalen. Na controle bleek de vijftienduizend euro echt te zijn. De gefortuneerde klant kreeg een proces-verbaal voor poging tot diefstal. (novum/gb) ................................. Zou het kunnen,kozijn van ......?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |