![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Partijlid
|
![]() In een kosmopolitische stad als Brugge lijkt het gebeurde haast onwaarschijnlijk. Als het zo gebeurd is zoals het verteld wordt dan is dat een individueel geval:
Deze kelner is een simpele dommerik als hij een klant voor zoiets buitenzet. Tenzij hij opdracht heeft gekregen van zijn baas. Op een joodse site lees ik dat een woordvoerder argumenteert dat de joden zich door de eeuwen heen altijd en overal geïntegreerd doch niet geassimileerd hebben. Het is echter ook waar dat joden door de eeuwen heen overal vervolgd zijn geweest. M.a.w ze zijn altijd als vreemde eend in de bijt aangevoeld geworden in een woongemeenschap, omdat ze zich nooit geassimileerd hebben, waar zij zich ook vestigden. Schijnbaar is dit proces een universeel gegeven en niet alleen een Brugs probleem. Een goeie raad voor alle joden buiten Israel: steek uw keppeltje in uw zak als je ergens komt. Je zal er niet minder jood om zijn. En niet joden zullen je als een "normale " persoon aanzien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb per e-mail gevraagd aan deze zaak om zich te verantwoorden.
Ik raad anderen aan hetzelfde te doen. Ik heb ook naar dit forum verwezen. [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
stuur dan gelijk aan Marc Kalmann, de uit Venlo afkomstige ex toeristengids en eventjes ook docent in USA, die sinds 2000 op zwerftocht is ook een mailtje, feremans. Yuca had zijn levensverhaal gevonden op internet, en het lijkt me een nogal onevenwichtige man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() with all due respect... van die link hierboven:
marc m. kallmann ([email protected] / no homepage) Mijn naam is Marc (Mordechai) Kalmann en ben geboren en opgegroeid in Venlo.Van 1960 tot 1963 was ik in de BS stichting in Laren, en daarna in de JKH Mirandalaaan in Amsterdam.Na mijn studie heb ik dienst gedaan in het Israelische Leger, gedurende 3,5 jaar.Van daaruit ben ik vertrokken naar Lugano Zwitserland om mee te werken als reisleider voor Globus Gateway.In 1978 ben ik naar USA vertrokken, Atlanta Georgia. Trouwde en kreeg 5 kinderen, dieinmiddels allemaal getrouwd zijn. Er zijn inmiddels 13 kleinkinderen. In 2000 overleed mijn vrouw en daarna ben ik gaan zwerven tussen Israel, USA en Nederland. Met mijn kameraad in Baarn ben ik nu aan het kijken naar mogelijkheden om rust & ruimte te krijgen in mijn leven. Ben bezig met het schrijven van een boek over de BS en het JKH. Mijn laatste beroep was docent aan de universiteit In Carrollton(West Georgia, U.S.A. Ben nog benieuwd of de volgende oude BSmakkers nog in leven zijn t.w. Benny Arpels, Jonas van Gelder |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Oppassen Bruggelingen.Fermemans gaat jullie ter verantwoording roepen.
SUKKEL |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is duidelijk,die wipte zijn vrouw dood.Traumatisme van de holocaust waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er in dit topic genoeg bewijsmateriaal staat; misschien moet je je eigen berichten eens opnieuw lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dit typisch volkswaals, onbeschoft en onwetend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Schandalig ,walgelijk, crapuleus, onvergeefelijk, die uitbater zou in de gevangenis gegooid worden om zijn lesje eens te laten leren !
Meer nog, dat cafeeke moet gewoonweg met de buldozer met de grond platgegooid kunnen worden ! ![]()
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]()
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Sta eens stil bij jezelf, en lees je eigen post een keer. Geef jij werkelijk om deze joodse man? Of zie jij in dit voorval een middel om je eigen vooroordelen te bevestigen?
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stab http://www.engageonline.org.uk/blog/article.php?id=1631 " We've removed this story for the moment because we've been informed that it isn't true. DH " ENGAGE is een internationale vereniging van (meestal?) Joodse wetenschappers en professoren
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 8 februari 2008 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |