![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Islam in de toekomst een bedreiging voor het Westen? | |||
Absoluut |
![]() ![]() ![]() |
19 | 50,00% |
Ik denk het wel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,63% |
Ik denk van niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Helemaal geen sprake van |
![]() ![]() ![]() |
11 | 28,95% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergelijk islamieten eens met Chinezen, hoor je iemand zagen over Chinezen? Neen, maar er zijn er ook niet zoveel dat de autochtoon de Aboriginal in eigen Chinees-geworden buurt is. Laat staan dat diezelfde Chinezen hun "way of life" willen verspreiden en opdringen. 't Zal m.i. niet goed komen met de islam, eerder confrontatie, stilaan durft Jan-met-de-pet voor het behoud van zijn erfgoed opkomen en wordt de aversie tegen de islam alsmaar groter wat ze eigenlijk, door hun houding tov het Westen zelf in de hand werken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je dit schrijft... hoe komt het dan dat het sterkste leger maar geen controle krijgt over Iraq... ![]() Of dat de sterkste alliantie (navo) geen controle krijgt over Afghanistan... ![]() hoogmoed komt voor de val.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Veel keus heb je niet, aanpassen aan onze cultuur en leefgewoonten , bekeren tot de Islam, zoniet, opkrassen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien moeten ze zich eerst een schotelantenne aanschaffen en deze richten naar Hotbird en Astra voor de Arabische zenders. Dan zien ze hoe uitgenodigde extremisten (salafisten) voor bullebak uitgescholden worden etc. Alleen in Europa krijgen die de 'juiste' aandacht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En als ze het al zouden willen, liggen beiden binnen de 24 uur KOMPLEET plat voor de volgende paar duizend jaar....1 klein meervoudig kernkopje der op...en uw allahje heeft maagden tekort om aan zijn volgelingen te schenken.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 8 februari 2008 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alss ik kijk naar de Arabische wereld en zie wat de Islam daar heeft gedaan na de overnamen van de macht en als je weet de binnen de Islam de geestelijke de scheiding van kerk en staat gewoon negeren en de wereld willen besturen vanuit de zaken die opgelegd zijn door iemand die meer dan 1400 jaar leefden, dan weet je direct dat de extremisten van deze goddienst een even groot gevaar voor onze samenleving zijn als de RKK was voor de indianen. Wie zich niet onderwerp moet voor hen opgeruimt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Jongens toch, niet zo pessimistisch, er leven bijna 7 miljard mensen, daarvan kunnen we er gerust 90% van missen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen; leef verder dood in je eigen wereldje ! ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de kwibus uit Laken zijn er dat vééééééél meer. En aangezien ik alles geloof wat uit Laeken komt... ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 8 februari 2008 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() U bedoelt het goed, maar geef toe, we zijn op een punt gekomen dat er stilaan teveel mensen zijn op deze wereld. Dat is gewoon zo. Alles wordt gestadig volgebouwd, het voedsel wordt steeds maar duurder, milieuvervuiling tot en met, energiebronnen worden schaarser. En dit laatste niet alleen omdat men verkwist (dat is ook zeker zo natuurlijk) maar ook omdat mensen hopen afval als dusdanig achterlaten. Elke nieuwe boreling op deze aarde genereert een afvalproduktie in zijn mensenleven van vele vele duizenden kilo's. De aarde kan dit niet blijven dragen. En dat zouden godsdiensten moeten beseffen en zij zouden het voortouw moeten nemen in de geboortenbeperking. Dit is de dag van vandaag eigenlijk een morele verplichting geworden.
Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2008 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Maar zolang het egocentrisme tot de kern staat van onze overlevingsmentaliteit, kunnen we niets anders verwachten dan een algeheel zelfdestrucsisme die de mensheid tot aan de voet zal vernielen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 8 februari 2008 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2008 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Als ik in de wereld rond kijk kan ik alleen maar beamen dat de Islam een bedreiging vormt. ik heb is een speecch van Khadafi gehoort. Hij zij dat Allah Europa aan de moslims zal geven. Bijna in elk conflict dat er bezig zitten de moslims er voor iets tussen.
De tijd zal uitwijzen of ze daadwerkelijk een bedreiging vormen. Ik hoop dat we het optijd ontdekken als dat het geval is. |
![]() |
![]() |