![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4101 |
Parlementslid
|
![]() It is all in an NAME ill will
spijtig voor jou. The power of attracktion.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Watte?
![]() |
![]() |
![]() |
#4103 |
Banneling
|
![]() sorry, ik vetrouw die Nelson niet.
Ik denk dat onze broeders gaan 'skewen' Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4104 |
Parlementslid
|
![]() It’s all in the mind…
It is all in a Name 'Ill Will' : The mental connection to the physical well-being is well documented throughout various medical journals. Hypnose is the vehicle to connect the mental faculties with the physical realities, thereby, inducing the sense of well-being. Contrary to the popular belief, all hypnose is actually self-hypnose. No one can hypnotize you unless there is some degree of acknowledgment from the subject. Hypnotism is an accepted medical therapy that is far removed from the notions of swinging pendulums and swaying watches. Hypnose works on the assumption that human mind has all the healing powers in the world. Most pain, sufferings and psychological disorders; |
![]() |
![]() |
![]() |
#4105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter, er is ook een gevaar, er kan een zogenaamde 'staande golf' ontstaan tussen de hypnotiseur en de hypnotisant, en dan kan informatie uit het onbewuste van de hypnotiseur, zonder dat men het in de gaten heeft, doorgegeven worden aan het onbewuste van de hypnotisant. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4106 |
Banneling
|
![]() met betrekking tot de naam Illwill,
Iedere naam heeft een frequentie (die dus ook uitgezonden wordt), en jezelf bijvoorbeeld negatief benoemen,kan wel degelijk een groot effect hebben. Maar dat geldt gelukkig ook andersom. Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is je punt nu als reactie op mijn posting?
![]() |
![]() |
![]() |
#4108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles kan ja...so?
![]() |
![]() |
![]() |
#4109 |
Parlementslid
|
![]() Sorry Ill Will
Snap je het nu echt niet? Of is het slechte wil? Pindar heeft t al gezegd wat ik bedoel. Het onderbewuste is veel belangrijker dan je zou vermoeden. Hoe meer bewust je bent van je onderbewuste hoe beter je jezelf kent en de wereld kunt begrijpen,relativeren, vergeven. Eigenlijk hypnotiseer je jezelf heel de tjid en schep je de beelden die je ziet ook zelf. Hoop, blijdschap, wanhoop, goede wil, slechte wil, vertrouwen, wantrouwen. Jouw naam is niet toevallig noch de mijne noch die van Pindar of exodus of wie dan ook. Er is niks mis mee hoor Versta me niet verkeerd ajb Het onderbewuste is een enorme kracht als je ermee kunt werken Alles zit erin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of ga een 4 daagse cursus Silva Mind Method doen! Prachtig en enorm positief! Mensen leren dan heel goed dat hun 'bewustzijn' noch in hun hoodf noch in hun lichaam zit, maar dat het overal naar toe kan gaan! Mooiste moment is de 4de dag! Waarin sceptische wetenschappers 'om" gaan. Ik doe het al jaren en ik heb nog nooit een skeptische wetenschapper niet om zien gaan! http://home.scarlet.be/~cd217726/lamethodesilva/ Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 februari 2008 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijf je het toch halen zeg. Nooit gedacht aan een carriere als SF schrijver? Laatst gewijzigd door fox : 7 februari 2008 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men noemt dit vooroordeel ![]() Succes met je openheid van geest. Brrrrrr Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 februari 2008 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4113 |
Parlementslid
|
![]() Slimme vos: Laat het je inspireren ipv zo jaloers te reageren...
We zijn allemaal leraar en leerling tegelijk. Pindar; De ander heeft dat toegelaten anders kan het toch niet? Wat is daar niet ok aan? Is dat niet een vorm van 'gedachten lezen', informatie laten instromen? Ben je meer helderziend geworden door meer bewust met hypnose om te gaan? Instant Hypnosis http://nl.youtube.com/watch?v=voC39kauDoQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 februari 2008 om 09:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4115 |
Parlementslid
|
![]() Een van de mythes van hypnose lijkt me toch dat de gehypnothiseerde in de macht zit van de hypnotiseur? Zonder de toegang en de toestemming van de persoon kan een hypnotiseur niks. (jouw staande golf verhaal )
Nu in de praktijk betekend dit dat we dus met massas mensen toestemming geven aan machtshebbers om ons hun macht op te leggen, want alles is hypnose. Als je die soort van betovering kunt doorbreken ben je vrij. Ik vraag me wel af wat doe je tegen een kalashnikof? Is dit niet salon praat...? En toch is het wel waar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kathleen Sullivan in haar boek "unshackled" gaat heel erg tekeer tegen de mythe dat je mensen niet tegen hun wil kan hypnotiseren. En er was een psychiater en een hypnotherapeut,die een groot meester was op hypnose gebied, en die hypnotiseerde mensen heel vaak zonder dat ze het doorhadden. Deze man was Milton Erickson. Lees bv dit boek eens en je zult weten en snappen dat het kan. ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zouden we ons 'slachtofferbewustzijn' kunnen transformeren, dan verdwijnen die 'oppressors', want ze zijn slecht een afspiegeling van onze eigen geest. Alles is een spiegel van de geest Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 februari 2008 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4119 | |
Banneling
|
![]() en hier is de reden waarom ik dus die Nellie Wilson voor geen cent vetrouw!
According to Fritz Springmeier: Citaat:
Hij is dus een afgezant van de illuminati! Ik zou zeggen, geloof hem zeker niet! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4120 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |