![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan goed zijn. Maar er zijn wel meer games dat WoW. Als je zoals ik een verzameling hebt die uit +- 100 games bestaat, mag je er zeker van zijn dat er een hoop bij zitten die gewoon weigeren te werken onder Linux, wine of niet.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 9 februari 2008 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei: ik heb geen Ubuntu (het ding draait niet op mijn systeem, ik heb al vier verschillende versies geprobeerd) dus ik kan er niet echt over meespreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb ongeveer een half jaar Ubuntu gehad(Feisty) en ik raad het niemand aan. Het installeren van nieuwe applicaties is makkelijk echter de meeste zijn rommel vergeleken met hun Windows equivalent. Verder kun je maanden spenderen om alles 'goed' te krijgen terwijl je onder windows het per default goed krijgt.
Wat voor mij de das omdeed was dat ik onder Linux maar maximaal drie youtube videos kon draaien(met moeite) en onder Windows zoveel open kon hebben zonder enig negatief effect. Dit is niet de schuld van Linux maar dat neemt niet weg dat het irritant is. De enige reden om Linux te proberen is omdat je je dan realiseert wat voor een geweldig product Windows XP is. Voorlopig ben ik weer heel erg blij met XP, zodra dat niet meer zo is probeer ik Linux weer even. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet en mis het, en als ik toch eens een youtube-filmpke wil zien kan ik het downloaden met youtube-dl en bekijken met MPlayer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() wel in de paasvakantie zal ik er me dan eens aan zetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.openttd.org/
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DSL Anders proberen de Xandros te vinden die Asus op zijn eee zet: ook compact genoeg voor een (dikke!)usbstick. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2008 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er dan ook andere games?
![]() ![]() ____________________________ Ik heb het nog niet geprobeerd, maar naar 't schijnt zouden Total Annihilation en StarCraft ook onder Linux draaien (via Wine vermoed ik).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé mensen! Er is toch niets leukers dan eens lekker de vette kapitalist uit te hangen. Miljoenen winst opstrijken, en dat geld gebruiken om gemeenteraden om te kopen, en zo spoorwegen dwars door hun dorpje te laten rijden. Just like in real life.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh yeah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die schijnt het summum van eye-candy te zijn voor het moment.
Citaat:
Geen van beiden gespeeld echter. Ik ben nogal picky qua games en zeker voorbij de "first person shooter" periode. Ik heb altijd een zwak gehad voor real-time strategy (genre command and conquer) en adventure (een genre dat zo goed als dood is, helaas...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 februari 2008 om 22:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Ik snap echt niet wat sfeer, strategie, verhaal, ... met shooters (en games in 't algemeen) te maken hebben
![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 februari 2008 om 22:59. |
![]() |
![]() |