![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BRUSSEL op 2 na RIJKSTE regio van Europa!!
Dus zo zie je maar dat het helemaal niet zo slecht gaat met Brussel zoals vele separatisten ons willen doen geloven éh. ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 13 februari 2008 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Brussel heeft dat extra geld niet nodig. Dat is dan genoteerd.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand zal jou toch eens het verschil tussen de overheid en zijn inwoners moeten uitleggen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh ja, we rekenen effe gauw die eurocraten mee... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() En al die vlaamse provincies moeten eens stoppen met op de kap van de Antwerpenaar te leven. Dat roept maar tegen de walen maar ze zuigen wel graag ons geld naar binnen. Dat ze eens gaan werken voor hun geld he die luie vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag trol
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Dit stukje niet vergeten:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Natuurlijk. Brussel heeft ten slotte de Europese Commissie en NATO.
Daar zal best wel wat geld zitten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die maken alles lekker onrealistisch. Welkom in de wereld van Magritte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Rijke stad, arme bevolking. Dat wordt hier weer maar eens bevestigd.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Dus Brussel kan heel goed als een zelfstandige Stadstaat ,Brussel DC, verder na de splitsing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 13 februari 2008 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een stad met een werkloosheid van 20% noem ik trouwens niet rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk is dit zelfs spam. Pure forumvervuiling. Niet alleen een trol, maar ook nog eens een spammende trol dus!
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het europarlement is hetzelfde, al die daar werkt betaalt geen BTW en geen belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politicasters hebben voorlopig al veel voor elkaar: een paar peanuts voor Vlaanderen en een pak geld cadeau voor Brussel. Leg het maar uit. Liever nog eens de hele nepregering van nu in de gracht dan een hoop dergelijke "verwezenlijkingen"... De franstaligen krullen van het lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze willen meer beroepservaring bij de werkzoekenden en hen beter begeleiden, aangepast aan hun profiel. Daarvoor komen er nieuwe sociale uitzendkantoren, en word er gestreeft naar 10.000 stageplaatsen. Ze willen de ondernemers ook aanzetten de individuele beroepsopleiding in hun zaak te bevorderen, in een nauwere samenwerking met onder meer de Lokale Werkwinkels en Missions Locales. "Brusselaars" zijn bovendien "ondervertegenwoordigd in openbaar ambt". Daarom zou Brussel gaan onderhandelen met SELOR, dat kandidaten voor een baan bij de overheid selecteert, om ook de werkzoekenden beter voor te bereiden op de examens. "Er moet meer gedetailleerde informatie ter beschikking gesteld worden van de Brusselse werkzoekenden", vindt Picqué. Bron: deredactie.be (vandaag) Misschien moet er ook wat informatie ter beschikking van de Vlamingen komen, zodanig dat die de waarheid gaan inzien. Laatst gewijzigd door DannyS : 14 februari 2008 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |