![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En omdat dit zo gewoon is, reageren mensen o.a door te stellen dat Islamitische verplichtingen niet boven de verwachtingen van een diverse samenleving staan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik herinner mij iets van een overval op een Nederlandse radio- of tv-studio maar ik vind er niets (meer) over op Internet; ik weet ook niet meer of het nu 10, 20 of 30 jaar geleden is.
![]() |
#283 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Partijlid
|
![]() Wildes hoopt dat de moslims nu massaal op straat gaan komen en veel rellen gaan schoppen. En ik vrees dat dat gaat gebeuren. De moslims beseffen niet dat je tegen kritiek moet kunnen. Ze beschouwen kritiek als een regelrechte aanval op hun geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat ze dat dus niet zullen doen, en gevolg zullen geven aan de oproep van bvb. Milli Görüs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij weet meer dan ik. Hoe kom je aan de wijsheid dat Geert hoopt op rellen en onlusten? Ik kan mij niet herinneren waar hij dat gezegd heeft. Dus svp geef mij een linkje naar de plek waar dat staat. "De moslims beseffen niet dat je tegen kritiek moet kunnen. " Je scheert nu wel erg over 1 kam. En het klink zo vreselijk paternalistisch. Ik vind dit heel erg politiek incorrect van je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
http://www.pvv.nl/index.php?option=c...d=868&Itemid=1
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie U hier regelmatig en daarmee zou ik willen vragen of er bij jullie geen forum bestaat dat vergelijkbaar is met dit? Versta mij aub niet verkeerd, ik heb geen geen enkel bezwaar in uw aanwezigheid hier, integendeel, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Louter een vraagje uit interesse. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
Het forum van Leefbaar Rotterdam blijf ik wel bezoeken, eigenlijk hopend dat die een keer "landelijk" worden; Rotterdam is de stad waar ik opgroeide. Ik zie hier toch tamelijk vaak wel wat meer Nederlanders opduiken, trouwens. Op een computerforum, een brommobilistenforum en een motorrijdersforum, alle 3 Nederlands, juist weer opvallend vaak een Belg ertussen.
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op 6 september (verjaardag Geert Wilders) vorig jaar werd Ella Vogelaar "knettergek" genoemd door Geert Wilders vanwege haar uitspraak. En dit debat ging over de Koran, a license to kill, zoals Wilders het noemde:
http://nl.youtube.com/watch?v=eky5WBugoVU Ik weet niet of zulke debatten hier mogelijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gisteren werd in het journaal op de Nederlandse televisie gezegd dat de film van Geert Wilders eind volgende week zal uitkomen.
http://nl.youtube.com/watch?v=vQRJlE2XoEY Ook gisteren werd de film van Geert Wilders door Jan Marijnissen bekritiseerd. http://nl.youtube.com/watch?v=S_SmE7PFPQQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]()
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 24 februari 2008 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]()
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 februari 2008 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ''De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is. (…) Is de zaak Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?” (…) "De islam is in wekelijkheid niet alleen een godsdienst maar ook een ideologie, een sociaal-politieke leer. In wezen verschilt die toestand niet van het communisme dat aan de samenleving een bepaalde morele code en een manier van leven wou opleggen." Was getekend; Guy Verhofstadt, premier van Belgié. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 februari 2008 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
![]() |