![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is onmogelijk om in België de armoede weg te werken. Geen grap. Het is per definitie onmogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik persoonlijk zou in dat geval mijn spitneus diep in de grond steken van schaamte... ![]() Maar neen, zij zijn er nog fier op en beschouwen zichzelf zelfs als een krack, wat ze in feite ook wel zijn... Want zeg nu zelf, een hele dag internetten, eisen stellen en hoog van de toren blazen (en er ook nog voor betaald worden ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 februari 2008 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Er zijn pechvogels.
Maar niet veel. Goede lieden die het (dikwijls van jongsaf) naar de kloten helpen zijn geen pechvogels. Vogels voor de kat. Compassie? Geen greintje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() meedraaien in het uitzuigsysteem met als bewijsstukken een auto, een huis, 1 of meerdere mannen/vrouwen, een hond/kat, en wat nog op te voeden grijze muizen, en tegenwoordig een eigen zwembad (naar ik hoor valt er te weinig winst te puren uit zwembaden voor het plebs). Dat is het waar gemaakt hebben, proficiat.
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat u er wat al te gemakkelijk overdoet, tenslotte zijn er psychologische types die niet anders kunnen dan het naar de kloten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je het over mij Chipier? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Willy Claes Louis Tobback Karel Van Miert Steve Stevaert Johan Vande Lanotte Patrick Janssens ... Allen linkse oud-voorzitters en verdedigers van de kleine man, hebben het niet slecht gedaan... ![]() Ze hebben het ![]() Of denkt U van niet? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die met dat zijmeetje juist onder zijn oren,en de pot gel volledig verdeeld over het hoofd ....
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() VZW EFREM wint "Armoede uitsluiten"- Prijs van Welzijnszorg.
De oprichter is Koen Vanoudenaarde. Die beklaagt er zich over dat hij als oud-OCMW medewerker zeer veel zelfstandigen (gefailleerde) het leefloon moest weigeren. En wou daar met zijn VZW iets aan doen. Hoe komt het eigenlijk, dat men veel van deze mensen zonder middelen in de diepste armoede laat zitten zonder hulp??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt je daar misschien voor betaald? Door je baasje? Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2008 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Alle gelijkenis met bestaande strontskaters is vanzelfsprekend bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Klepzeikers zoals Chipie, met zijn infantiele regressie, kennen geen schaamte.
Post nog eens een animatietje van een kinderbibs. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Inhoudelijk kunt U klaarblijkelijk niet reageren... Het schijnt dat, als men te lang in een bib vertoeft, men de bibber kan krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Wat een schoelie van een bully die strontskatemuis.
Dat durft in het echte leven geen piepje te geven, alleen virtueel en anoniem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
om ook een fobieprijs uit te reiken zijn te beduusd er zou immers eens iemand met lange tenen beledigd kunnen zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 februari 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() In sommige meer vooruitstrevende landen BETALEN ze armen inderdaad premies uit, , wanneer ze pogingen ondernemen om uit de armoede te raken.
Bij ons overbelasten ze arme werkers naar het stenen tijdperk met criminele belastingen op het minimumloon... |
![]() |
![]() |